usd garan 3,85 gidebileceği dönebileceği ..
VOB online
Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
-
Bu devirde zor..) Hele Dolares düştükçe yukarı kaçabilir anca öyle, ki bu seferdesinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterusd garan 3,85 gidebileceği dönebileceği ..
3,85 kurtarmaz yeni düşük Dolares değeri olarak.. Ya tınlamaz gevşemezse $, hatta
aksi gibi çıkmaya devam ederse $ ??).. Ya iyice beter bile olabilir senaryolar..
Yukarı yönlü de ne bulurlarsa öpüp başlarına koyucaklar herbiyerde..
Yorum
-
yok vericek de ... size naz yapıyor .... şımartmışsınız bunu değerli büyüğüm ...Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .
Yorum
-
Bugün beni güldüren tek şey bu yazı oldu ,koptum yasinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteryok vericek de ... size naz yapıyor .... şımartmışsınız bunu değerli büyüğüm ...

Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
İyi akşamlar arkadaşlar
içim dolu ya
okyanus ötesinden döndüğümde ilk paylaştığım grafikler o düşen trendde PU muydu evet öyleydi peki gerekni yaptım mı yok ,daha iki gün önce 8.33 den bu düşecek gibi durmuyor dedim peki gerekeni yaptım mı hayır ee ozaman bu nasıl bir treyderlikdir da nasıl bir vob online dir 
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
200 günlük EMA 8.80 di ,,orayı kolay kolay geçmez düşündüm ki vob geçemedi
ee onunn bir kademe üstünden açık yaptım ,1075 den düşen o trentte 8.92-94 destekti oradan bi daha açık yaptım ,9.12 de 5 dk lik bolinger ve 60 dk lık direnç idi ordan da gönderdim gelmedi ,teknik olarak yanlış ne?
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
8.64 dedim altı pert üstü iyi ,ee 8.80 gplı açmış daha ne olsun
biliyoruz da yapmıyoruz yapamıyoruz yani niye? çünkü bu şıllık kaçın kurası ya tüm algıları darmaduman ediyor
daha 4 gün önce 8.03 bugün 9.09 ..yoğğ ...

ula mepet veya mango veya bilimum spek kağıtları oynayım daha iyi ya ,bari haysiyetleri varya bi sahipleri var bu şıllık tam ortalık malı ,ne yapacağı belli değil 
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
yazılarınıza bakınca zatıaliniz bu tip hadiselerde oldukça sabıkalısınız anlaşılansinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteryok vericek de ... size naz yapıyor .... şımartmışsınız bunu değerli büyüğüm ...
ula herkeşlere verdi da bana bi tek sürttürdü ya yani 

Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
daha 4 işlem günü önce 8.03 gören birini de buralardan açık yapmazsam daha ne yapayım haa ne yapayıim
bi de yarın artı gapı yedik mı tüm sermaye getti gene 
Değerli sinter sen kendi başının çaresine bak benden hayır yok artık
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
gene aralıkdaki gibi slow treyder mı olduk ne
Yorum