VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • sinterklass
    Tecrübeli
    • 17 Mayıs 2009
    • 1522

    #616
    usd garan 3,85 gidebileceği dönebileceği ..
    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

    Yorum

    • Misafir

      #617
      sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      usd garan 3,85 gidebileceği dönebileceği ..
      Bu devirde zor..) Hele Dolares düştükçe yukarı kaçabilir anca öyle, ki bu seferde

      3,85 kurtarmaz yeni düşük Dolares değeri olarak.. Ya tınlamaz gevşemezse $, hatta

      aksi gibi çıkmaya devam ederse $ ??).. Ya iyice beter bile olabilir senaryolar..

      Yukarı yönlü de ne bulurlarsa öpüp başlarına koyucaklar herbiyerde..

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #618
        ŞU AN 9.06-07 maliyetim 8.87 ,son açığı 9.12 de yazdım giderse maliyet 8.95 olacak ,9.15 i yaktığı an zararına flat olacağım aksi takdirde bu şekilde devam.Hayırlısı İNŞALLAH.
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #619
          yok vericek de ... size naz yapıyor .... şımartmışsınız bunu değerli büyüğüm ...
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #620
            Garan 9.07 Vob 99875 endeks 81922 ,piyasa longerlerine tekrar tebrikler süper bir gündü.
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #621
              sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              yok vericek de ... size naz yapıyor .... şımartmışsınız bunu değerli büyüğüm ...
              Bugün beni güldüren tek şey bu yazı oldu ,koptum ya
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #622
                çift tatarflı kayıpta olmama rağmen (yükselen borsada kaybetmek) şaşırtıcı bir şekilde keyfim iyi ,Hayrolsun.
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #623
                  ilerleyen saatlerde biraz yazacağım ,deşarj olmak bakımından yani
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #624
                    İyi akşamlar arkadaşlar

                    içim dolu ya okyanus ötesinden döndüğümde ilk paylaştığım grafikler o düşen trendde PU muydu evet öyleydi peki gerekni yaptım mı yok ,daha iki gün önce 8.33 den bu düşecek gibi durmuyor dedim peki gerekeni yaptım mı hayır ee ozaman bu nasıl bir treyderlikdir da nasıl bir vob online dir
                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #625
                      200 günlük EMA 8.80 di ,,orayı kolay kolay geçmez düşündüm ki vob geçemedi ee onunn bir kademe üstünden açık yaptım ,1075 den düşen o trentte 8.92-94 destekti oradan bi daha açık yaptım ,9.12 de 5 dk lik bolinger ve 60 dk lık direnç idi ordan da gönderdim gelmedi ,teknik olarak yanlış ne?
                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #626
                        8.64 dedim altı pert üstü iyi ,ee 8.80 gplı açmış daha ne olsun biliyoruz da yapmıyoruz yapamıyoruz yani niye? çünkü bu şıllık kaçın kurası ya tüm algıları darmaduman ediyor daha 4 gün önce 8.03 bugün 9.09 ..yoğğ ...ula mepet veya mango veya bilimum spek kağıtları oynayım daha iyi ya ,bari haysiyetleri varya bi sahipleri var bu şıllık tam ortalık malı ,ne yapacağı belli değil
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #627
                          sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          yok vericek de ... size naz yapıyor .... şımartmışsınız bunu değerli büyüğüm ...
                          yazılarınıza bakınca zatıaliniz bu tip hadiselerde oldukça sabıkalısınız anlaşılan ula herkeşlere verdi da bana bi tek sürttürdü ya yani
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #628
                            daha 4 işlem günü önce 8.03 gören birini de buralardan açık yapmazsam daha ne yapayım haa ne yapayıim bi de yarın artı gapı yedik mı tüm sermaye getti gene
                            Değerli sinter sen kendi başının çaresine bak benden hayır yok artık
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #629
                              bide namussuz NU suz gidior bu defa yani daha da yukarı çıkacağım diyor gene aralıkdaki gibi slow treyder mı olduk ne hep üstte hep üstte ..ciğerim bi defa da sen altta geç ne olur yani
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #630
                                bu yükselişi de göre göre bile bile kaçırdım ya benden borsacı olmaz ,sigortalı işime sıkı tutunayım bari ayda 920 tl mis gibi geliyor daha ne maceraya giriyorum ki.. bende anlıyamadım ya
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information