VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ata
    Tecrübeli
    • 13 Nisan 2014
    • 439

    #661
    Formunuzun doruğundasınız gene.....herzamanki gibi ,Hörmetler

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #662


      Dow Dax ve Mscı gene kırmızı ,Dolar yeşil

      Heeç normal


      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #663


        İyi geceler cümleten
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • Bull Market
          Tecrübeli
          • 23 Mayıs 2007
          • 597

          #664
          Garan bozuyor işi bugün yine yeniden, 8,58 lerin altına sarkması hoş olmadı, üzerine atmalı bir şekilde, sonra yukarı hareket devamı için 8,85 üzerine, biraz zor görünmekle beraber, umutları kaybetmedik bakalım noolcak.
          Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #665
            Piyasa eskilerinin hemen hemen hepsi düşüş yönlü yorum yapıyorlar eeh belli yaştan sonra " yolun inişi , ..cığın da genişi" makbuldur Garan 8.57 endeks 80894 vob 98025 dolar 2.6056

            Herkese huzurlu bir haftasonu diliyorum


            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #666




              Görüntü pek parlak durmuyor sanki.
              Bu hafta için altta ilk etapta 8.43 takibinde 8.18-8.08 yukarda ise 8.66 takibinde 8.80-9.09 tekniken önemli seviyeler.
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #667
                Bugün saatler bir saat ileriye alındı tam on saattır bu klibin bitmesini bekliyor izliyorum ,hep aynı hareketler

                Hava çok güzel ... çıkıp biraz da gezelim.



                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • sinterklass
                  Tecrübeli
                  • 17 Mayıs 2009
                  • 1522

                  #668
                  Hayır bilgi iyi de tam yola girmişken beni dinden imandan çıkartıcak
                  Tevbe yav..
                  Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                  Yorum

                  • Misafir

                    #669
                    fuşingsu kardeşi mi diyon pardon yaşça da yine büyüktür bizden )

                    Yorum

                    • sinterklass
                      Tecrübeli
                      • 17 Mayıs 2009
                      • 1522

                      #670
                      Aynen.
                      Ama ne fuşingsu hangi fuşingsu kaç fuşingsu kalp kırmasa iyidir iyi..
                      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #671
                        Değerli arkadaşlar ,burası vobonline dır ,Furuşkan ların topiğinde olan olayı hele ki yakından uzaktan burasıyla hiç bir irtibatı alakası olmadan burayı taşımanın faydasını anlıyamadım ,madem taşıdınız.. sizleri rahatsız eden yazıları da buraya alıntılayın da okuyanlar olayın tamamına vakıf olsunlar çünkü o topik sadece izinlilere açıktır yani gelip burayı okuyan herkesin ulaşabileceği bir topik değil dolayısıyla okumadıkları yazıların hakkında bir fikir sahibi olmaları da imkansız.
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #672
                          Önceki grafik biraz karışık kuruşuk oldu ,görsellerde asıl olan basitliktir ,

                          3 çizgi tek indikatör.


                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #673
                            vob 99825 garan 8.85 yavaş al oolm palacan şort neyim olan vardır
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • Bull Market
                              Tecrübeli
                              • 23 Mayıs 2007
                              • 597

                              #674
                              Ggaran 8,85 e geldi kaldı, bundan sonrası ne olur? 8,85 üzeri yukarı olur bence, vob tekrar 102500 ü geçmesi için boğaların keyfini beklemeye devam.
                              Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #675



                                Garan 8.87 Vob 99925 Xu100 82184 Dolar 2.6095 ,makas 1000 puan ...Nisan vaDe tam gaz devam ediyor

                                Hayırlısı
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information