Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Garan bozuyor işi bugün yine yeniden, 8,58 lerin altına sarkması hoş olmadı, üzerine atmalı bir şekilde, sonra yukarı hareket devamı için 8,85 üzerine, biraz zor görünmekle beraber, umutları kaybetmedik bakalım noolcak.
Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.
Piyasa eskilerinin hemen hemen hepsi düşüş yönlü yorum yapıyorlar eeh belli yaştan sonra " yolun inişi , ..cığın da genişi" makbuldur Garan 8.57 endeks 80894 vob 98025 dolar 2.6056
Herkese huzurlu bir haftasonu diliyorum
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Görüntü pek parlak durmuyor sanki.
Bu hafta için altta ilk etapta 8.43 takibinde 8.18-8.08 yukarda ise 8.66 takibinde 8.80-9.09 tekniken önemli seviyeler.
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Değerli arkadaşlar ,burası vobonline dır ,Furuşkan ların topiğinde olan olayı hele ki yakından uzaktan burasıyla hiç bir irtibatı alakası olmadan burayı taşımanın faydasını anlıyamadım ,madem taşıdınız.. sizleri rahatsız eden yazıları da buraya alıntılayın da okuyanlar olayın tamamına vakıf olsunlar çünkü o topik sadece izinlilere açıktır yani gelip burayı okuyan herkesin ulaşabileceği bir topik değil dolayısıyla okumadıkları yazıların hakkında bir fikir sahibi olmaları da imkansız.
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum