VOB online
Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterTarihimizde görülmemiş olurmu hocam sırf yakın tarihimiz de aynısının tıpkıları mevcut hem de
en yakın şu son tarihimizin.. Arşiv meselesi de ayrı bi mesele bu tip olaylarda ama neyse..
Architects solisti nası bi durumda acaba ?)..
Değerli bayım ,
Geçen ... furuşkanların topiğinde gerekeni arz etmiştim
Şahsen , 2 hamle sonrasını yazmanın gayretinin içerisindeyim fakat zatıalinizin satrança bu kadar vakıf olduğunu kestiremedim bugüne kadar , eski yazılarınıza da bakınca
anladığım kadarıyla İtalyan açılışına göre oynuyorsunuz ..
klas bir stil 
Fakat , fakir bendeniz Napoleon açılışına göre oynuyorum .

Sevgiler
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Değerli bayım, Allah tan satranç'ım ta ortaokuldan terk valla..
Ne çekilmez çiledir o.. Tamam zihin açar, geliştirir, disipline eder de yani
ama bişey hem oyun hem sıkıcı olur mu yaw..) Hepimize göre değil zaten
malum oynayabilecek anlayabilecek pek çoğumuz uzak dururuz santranç zulmünden..
Keyfi sohbeti yetersiz kalır..
Tavlaysa tabi ya, tavla esasdır.. Hem muhabbet vardır hem daha bol şans..
Bir oyunda olması gereken olmazsa olmazları vardır; eğlence ile paylaşım faktörü..
En basit Çoban matı bile garip şekilde favorimdi, tiyatral salağa yatıp bilirim
diyen bilenlere karşı bi gayret zorlar şansımı denerdim, seviyesiz yenilgilerin
ifadeleri tavladan beter olurdu nihayet satranç tahtasında..
Bide kaidesiz çok bilmiş ayağına uzun uzun düşünüp sabırla ve mutlaka saçma sapan
oynamaya bayılırdım, neticesi şansına ve umrumda olmadan sırf satranç sevdalısı
ısrarcı bir rakibin vaktini heba etme pahasına ve göle maya çala çala..)
Bazen de tutardı meret, peşime takılırdı çok bilenler nası yani?? diye..
Gelde anlat, ki anlatsam da inanmazdılar ), insanoğlu işte..
Tekrar oynar bazen hakkıyla (artık ne demekse)) yenilmiş olurdum ki bu seferde
o na bile inanmazlardı, e şimdi nasıl oldu diye..)
Şeş kapısı pek daha makbul.. Daha dün ballı bi arkadaşıma yenildim 3 parti
üst üste malesef ama umudumsa hiç kırılmadı.. Az zar'a kızdım hepsi, ilk fırsatta
seveceğim nasıl olsa..)
Yorum
-
Çok doğru yazdınız değerli bayım ,tavladaki şans faktörü hadiseyi daha heyecanlı ve renkli yapıyor
zaten son yazımda Napoleon hamlesini yazmamın sebebi de bu yani 4 harekette iş bitiyor
kim uğraşacak o kadar 
Sevgiler
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-

Dünkü grafiğin güncel hali ,gösterge de fiyat da dirençlerini geçmiş pozsondalar ,fakat
Teknik analize göre 3 gün kuralı var yani fiyat 2 gün daha bu çizginin üstünde olması lazım ki direnç kırıldı diyebilelim ,ehh artık bu iki günde 9.50 ye gider de emin oluruz o zaman da iş işten geçer ,teknik işte
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Ya bu Google bile bilmiyo ilişkiyi alakayı kuramadı demek ki, satranç siteleri de
epey ilgisizler anlaşılan sayın CR7 bayım, şu bizim meşhur Çoban matı aynı zamanda
sizin Napolyon açılışı olmakta neredeyse tek yumurta ikizleri mübarek..
Birinde Vezir ilk çıkış hareketi iki çapraz daha ileride, diğerinde geride..
Senaryo aynı, hedef tehdit noktası, diğer hamleler adetleri ile, beklenti vesaireler
kaçışlar dahil tamamen aynı nihayetinde..
Garip.., koskoca sektörün böylesi temel bir adaşlıktan, eşanlamlılıktan haberi dahi yok ?? )..
Yorum
-
yasak hemşerim her şey yasak,
ama yasaksız bir dünya herkesin hakkı aslında,
tamam kırmızı ışıkta geçmek yasak, ama yeşil ışıktada geçmek yasak değil ya, sokaktan herkesin geçmesini yasaklarsan olmaz, kırmızıda geçmeyi yasaklayacaksın yeşilde geçecek insanlar,
yasağında bir görgüsü var yani herkese sokaktan geçmeyi yasaklarsan işimiz var, neymiş bilmemneyi kaldırmamış, kaldırmadıysa banane senin derdinden, ben başka iş için kullanıyorum o sokağı, o sokağa girmek hakkım, senin yasaklarınla benim hakkımı gaspetme hakkın yokki? dağbaşındayız sanki öyle hissediyorum.Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.
Yorum
-
Bunlar artık o koskocaman olmuş ***ü kurtarmak için malesef herşeyi yapar,
herşeye sebep ve razı olurlar..
Bull Market bayım, 13.Şubat.2013, #1766 iletine Türk'ün Vuruşkan Evlatları topic
arşivlerinden tekrar bi bakarmısın.. efsane sayım ve grafik öngörün orada.. Perfecto..
Yorum
-
http://forum.keyborsa.com/showthread...061#post468061BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBunlar artık o koskocaman olmuş ***ü kurtarmak için malesef herşeyi yapar,
herşeye sebep ve razı olurlar..
Bull Market bayım, 13.Şubat.2013, #1766 iletine Türk'ün Vuruşkan Evlatları topic
arşivlerinden tekrar bi bakarmısın.. efsane sayım ve grafik öngörün orada.. Perfecto..
baktım, sanırım yukarıda linkini verdiğim gönderiden bahsetmişsiniz, ama burada grafik mrafik yok bayım
neyseki öngörülerin bazıları tutuyor, yoksa halim duman bu kaldıraçlı piyasadaEğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.
Yorum
-
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterhttp://forum.keyborsa.com/showthread...061#post468061
baktım, sanırım yukarıda linkini verdiğim gönderiden bahsetmişsiniz, ama burada grafik mrafik yok bayım
neyseki öngörülerin bazıları tutuyor, yoksa halim duman bu kaldıraçlı piyasadaThank you very nice CR7 bayım..CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
...
#1776 değil #1766 bahsettiğim.. Gerçi o da hiç fena değilmiş hani ))..
1 sayfa geride yani değerli bayım, graph works by imza Bull Market..
Yorum

Yorum