VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #721
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #722
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #723
        BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Tarihimizde görülmemiş olurmu hocam sırf yakın tarihimiz de aynısının tıpkıları mevcut hem de

        en yakın şu son tarihimizin.. Arşiv meselesi de ayrı bi mesele bu tip olaylarda ama neyse..

        Architects solisti nası bi durumda acaba ?)..

        Değerli bayım ,

        Geçen ... furuşkanların topiğinde gerekeni arz etmiştim

        Şahsen , 2 hamle sonrasını yazmanın gayretinin içerisindeyim fakat zatıalinizin satrança bu kadar vakıf olduğunu kestiremedim bugüne kadar , eski yazılarınıza da bakınca anladığım kadarıyla İtalyan açılışına göre oynuyorsunuz .. klas bir stil
        Fakat , fakir bendeniz Napoleon açılışına göre oynuyorum .

        Sevgiler


        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • Misafir

          #724
          Değerli bayım, Allah tan satranç'ım ta ortaokuldan terk valla..

          Ne çekilmez çiledir o.. Tamam zihin açar, geliştirir, disipline eder de yani

          ama bişey hem oyun hem sıkıcı olur mu yaw..) Hepimize göre değil zaten

          malum oynayabilecek anlayabilecek pek çoğumuz uzak dururuz santranç zulmünden..

          Keyfi sohbeti yetersiz kalır..

          Tavlaysa tabi ya, tavla esasdır.. Hem muhabbet vardır hem daha bol şans..

          Bir oyunda olması gereken olmazsa olmazları vardır; eğlence ile paylaşım faktörü..

          En basit Çoban matı bile garip şekilde favorimdi, tiyatral salağa yatıp bilirim

          diyen bilenlere karşı bi gayret zorlar şansımı denerdim, seviyesiz yenilgilerin

          ifadeleri tavladan beter olurdu nihayet satranç tahtasında..

          Bide kaidesiz çok bilmiş ayağına uzun uzun düşünüp sabırla ve mutlaka saçma sapan

          oynamaya bayılırdım, neticesi şansına ve umrumda olmadan sırf satranç sevdalısı

          ısrarcı bir rakibin vaktini heba etme pahasına ve göle maya çala çala..)

          Bazen de tutardı meret, peşime takılırdı çok bilenler nası yani?? diye..

          Gelde anlat, ki anlatsam da inanmazdılar ), insanoğlu işte..

          Tekrar oynar bazen hakkıyla (artık ne demekse)) yenilmiş olurdum ki bu seferde

          o na bile inanmazlardı, e şimdi nasıl oldu diye..)

          Şeş kapısı pek daha makbul.. Daha dün ballı bi arkadaşıma yenildim 3 parti

          üst üste malesef ama umudumsa hiç kırılmadı.. Az zar'a kızdım hepsi, ilk fırsatta

          seveceğim nasıl olsa..)

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #725
            Çok doğru yazdınız değerli bayım ,tavladaki şans faktörü hadiseyi daha heyecanlı ve renkli yapıyor zaten son yazımda Napoleon hamlesini yazmamın sebebi de bu yani 4 harekette iş bitiyor kim uğraşacak o kadar

            Sevgiler
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #726


              Dünkü grafiğin güncel hali ,gösterge de fiyat da dirençlerini geçmiş pozsondalar ,fakat

              Teknik analize göre 3 gün kuralı var yani fiyat 2 gün daha bu çizginin üstünde olması lazım ki direnç kırıldı diyebilelim ,ehh artık bu iki günde 9.50 ye gider de emin oluruz o zaman da iş işten geçer ,teknik işte
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #727
                Garan 8.94 Vob 102375 Endeks 83130

                Alemin şortçularına gelsin



                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • Misafir

                  #728
                  Ya bu Google bile bilmiyo ilişkiyi alakayı kuramadı demek ki, satranç siteleri de

                  epey ilgisizler anlaşılan sayın CR7 bayım, şu bizim meşhur Çoban matı aynı zamanda

                  sizin Napolyon açılışı olmakta neredeyse tek yumurta ikizleri mübarek..

                  Birinde Vezir ilk çıkış hareketi iki çapraz daha ileride, diğerinde geride..

                  Senaryo aynı, hedef tehdit noktası, diğer hamleler adetleri ile, beklenti vesaireler

                  kaçışlar dahil tamamen aynı nihayetinde..

                  Garip.., koskoca sektörün böylesi temel bir adaşlıktan, eşanlamlılıktan haberi dahi yok ?? )..

                  Yorum

                  • Bull Market
                    Tecrübeli
                    • 23 Mayıs 2007
                    • 597

                    #729
                    yasak hemşerim her şey yasak,

                    ama yasaksız bir dünya herkesin hakkı aslında,

                    tamam kırmızı ışıkta geçmek yasak, ama yeşil ışıktada geçmek yasak değil ya, sokaktan herkesin geçmesini yasaklarsan olmaz, kırmızıda geçmeyi yasaklayacaksın yeşilde geçecek insanlar,

                    yasağında bir görgüsü var yani herkese sokaktan geçmeyi yasaklarsan işimiz var, neymiş bilmemneyi kaldırmamış, kaldırmadıysa banane senin derdinden, ben başka iş için kullanıyorum o sokağı, o sokağa girmek hakkım, senin yasaklarınla benim hakkımı gaspetme hakkın yokki? dağbaşındayız sanki öyle hissediyorum.
                    Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                    Yorum

                    • Misafir

                      #730
                      Bunlar artık o koskocaman olmuş ***ü kurtarmak için malesef herşeyi yapar,

                      herşeye sebep ve razı olurlar..

                      Bull Market bayım, 13.Şubat.2013, #1766 iletine Türk'ün Vuruşkan Evlatları topic

                      arşivlerinden tekrar bi bakarmısın.. efsane sayım ve grafik öngörün orada.. Perfecto..

                      Yorum

                      • Bull Market
                        Tecrübeli
                        • 23 Mayıs 2007
                        • 597

                        #731
                        BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Bunlar artık o koskocaman olmuş ***ü kurtarmak için malesef herşeyi yapar,

                        herşeye sebep ve razı olurlar..

                        Bull Market bayım, 13.Şubat.2013, #1766 iletine Türk'ün Vuruşkan Evlatları topic

                        arşivlerinden tekrar bi bakarmısın.. efsane sayım ve grafik öngörün orada.. Perfecto..
                        http://forum.keyborsa.com/showthread...061#post468061

                        baktım, sanırım yukarıda linkini verdiğim gönderiden bahsetmişsiniz, ama burada grafik mrafik yok bayım

                        neyseki öngörülerin bazıları tutuyor, yoksa halim duman bu kaldıraçlı piyasada
                        Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #732
                          http://forum.keyborsa.com/showthread...ATLARI/page177

                          Şık ötesi
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #733




                            Şimdi buna Boğa tuzağı mı diyecez
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #734



                              Garan 8.74 ,Vob 101550..Xu100 82465

                              Sevgiler
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • Misafir

                                #735
                                Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                http://forum.keyborsa.com/showthread...061#post468061

                                baktım, sanırım yukarıda linkini verdiğim gönderiden bahsetmişsiniz, ama burada grafik mrafik yok bayım

                                neyseki öngörülerin bazıları tutuyor, yoksa halim duman bu kaldıraçlı piyasada
                                Thank you very nice CR7 bayım..
                                ...

                                #1776 değil #1766 bahsettiğim.. Gerçi o da hiç fena değilmiş hani ))..

                                1 sayfa geride yani değerli bayım, graph works by imza Bull Market..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information