Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
) Öyle bişey mümkün olabilir mi hiç bayım, insanız insanadır haram da neticede..
Çok da haz etmedim haramın tadından şükür, ondandır yani.. Her ne hususta olursa olsun helalin o tadındaki farklılığına cezbolduk..)
Hepimiz cennetlik oluruz inşallah..
Tamda uyuyacaktıım son bi bakayım dedim ... ooyyoy oy
Değerli bayım sizde az değilmişiniz hani fakir bendenize bugüne kadar öyle bi haram şey denk gelmedi yani sağdan soldan duyuyoruz burda malumatfuruşluk yapıyoruz o bakımdan
Utanırım,
Utanırım fıkaralıktan,
Ele, güne karşı çıplak...
Üşür fidelerim,
Harmanım kesat.
Kardeşliğin, çalışmanın,
Beraberliğin,
Atom güllerinin katmer açtığı,
Şairlerin, bilginlerin dünyalarında,
Kalmışım bir başıma,
Bir başıma ve uzak.
Biliyor musun ?
Binlerce yıl sağılmışım,
Korkunç atlılarıyla parçalamışlar
Nazlı, seher-sabah uykularımı
Hükümdarlar, saldırganlar, haydutlar,
Haraç salmışlar üstüme.
Ne İskender takmışım,
Ne şah ne sultan
Göçüp gitmişler, gölgesiz!
Selam etmişim dostuma
Ve dayatmışım...
Görüyor musun ?
Nasıl severim bir bilsen.
Köroğlu'yu,
Karayılanı,
Meçhul Askeri...
Sonra Pir Sultanı ve Bedrettini.
Sonra kalem yazmaz,
Bir nice sevda...
Bir bilsen,
Onlar beni nasıl severdi.
Bir bilsen, Urfa'da kurşun atanı
Minareden, barikattan,
Selvi dalından,
Ölüme nasıl gülerdi.
Bilmeni mutlak isterim,
Duyuyor musun ?
Öyle yıkma kendini,
Öyle mahzun, öyle garip...
Nerede olursan ol,
İçerde, dışarda, derste, sırada,
Yürü üstüne - üstüne,
Tükür yüzüne celladın,
Fırsatçının, fesatçının, hayının...
Dayan kitap ile
Dayan iş ile.
Tırnak ile, diş ile,
Umut ile, sevda ile, düş ile
Dayan rüsva etme beni.
Gör, nasıl yeniden yaratılırım,
Namuslu, genç ellerinle.
Kızlarım,
Oğullarım var gelecekte,
Herbiri vazgeçilmez cihan parçası.
Kaç bin yıllık hasretimin koncası,
Gözlerinden,
Gözlerinden öperim,
Bir umudum sende,
Anlıyor musun ?
W formasyonunda ısrarcıyım, sanırım gelişmelerde bu yönde.
Cumhurbaşkanıda başçı'yla konuyu tatlıya bağladık demiş, çözüm sürecindede bir bomba patlatırlar haftaya , eee yarın ne varsa yukarı yapsa 100 bin vob olsa, ordan 105 bine uçsa konsa vs...vs...
olmaz diye bişey yok borsalarda olmaz olmaz
Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.
GÜNAYDIN
Piyasa güzel açıldı her taraf yeşil,yeni sistemimde enteresan bir paradoks meydana geldi şöylek i vob al garan sat ,böyle bir şey çok enteresan çünkü vobu birebir domine eden garandır bakalım ne olacak,garan 8.36 açık yaptım vob şu an 96800
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
GÜNAYDIN
Piyasa güzel açıldı her taraf yeşil,yeni sistemimde enteresan bir paradoks meydana geldi şöylek i vob al garan sat ,böyle bir şey çok enteresan çünkü vobu birebir domine eden garandır bakalım ne olacak,garan 8.36 açık yaptım vob şu an 96800
GARAN 8.32 VOB 96225 GÖRDÜ ,DEMEKKİ ŞİMDİLİK İYİ
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum