VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #541
    yurt dışı karman çorban gene
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #542
      BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      ).. Onun için de uzak durması zor olabilir haramdan.. Helal'se daha bi tatlıdır aslında,

      erişmesi daha zordur ama haramın en tatlısı bile hafif kalır helalin bambaşka tadının yanında..)
      değerli bayım anlaşılan sen hiç haramın tadına bakmamışın cennetliksin vesselam
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #543


        İyi geceler.
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • Misafir

          #544
          CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          değerli bayım anlaşılan sen hiç haramın tadına bakmamışın cennetliksin vesselam
          ) Öyle bişey mümkün olabilir mi hiç bayım, insanız insanadır haram da neticede..

          Çok da haz etmedim haramın tadından şükür, ondandır yani.. Her ne hususta olursa olsun helalin o tadındaki farklılığına cezbolduk..)

          Hepimiz cennetlik oluruz inşallah..

          Yorum

          • Misafir

            #545
            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            yurt dışı karman çorban gene
            İyidir iyi..) Long da kaldık, lehimize durumlarda var..

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #546
              BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              ) Öyle bişey mümkün olabilir mi hiç bayım, insanız insanadır haram da neticede..

              Çok da haz etmedim haramın tadından şükür, ondandır yani.. Her ne hususta olursa olsun helalin o tadındaki farklılığına cezbolduk..)

              Hepimiz cennetlik oluruz inşallah..
              Tamda uyuyacaktıım son bi bakayım dedim ... ooyyoy oy
              Değerli bayım sizde az değilmişiniz hani fakir bendenize bugüne kadar öyle bi haram şey denk gelmedi yani sağdan soldan duyuyoruz burda malumatfuruşluk yapıyoruz o bakımdan

              İyi tradeler ...Gözlerinden öperim


              BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              İyidir iyi..) Long da kaldık, lehimize durumlarda var..
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #547


                Tekrar ,iyi geceler herkese
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • Misafir

                  #548
                  Beşikler vermişim Nuh'a
                  Salıncaklar, hamaklar,
                  Havva Ana'n dünkü çocuk sayılır,
                  Anadoluyum ben,
                  Tanıyor musun ?

                  Utanırım,
                  Utanırım fıkaralıktan,
                  Ele, güne karşı çıplak...
                  Üşür fidelerim,
                  Harmanım kesat.
                  Kardeşliğin, çalışmanın,
                  Beraberliğin,
                  Atom güllerinin katmer açtığı,
                  Şairlerin, bilginlerin dünyalarında,
                  Kalmışım bir başıma,
                  Bir başıma ve uzak.
                  Biliyor musun ?

                  Binlerce yıl sağılmışım,
                  Korkunç atlılarıyla parçalamışlar
                  Nazlı, seher-sabah uykularımı
                  Hükümdarlar, saldırganlar, haydutlar,
                  Haraç salmışlar üstüme.
                  Ne İskender takmışım,
                  Ne şah ne sultan
                  Göçüp gitmişler, gölgesiz!
                  Selam etmişim dostuma
                  Ve dayatmışım...
                  Görüyor musun ?

                  Nasıl severim bir bilsen.
                  Köroğlu'yu,
                  Karayılanı,
                  Meçhul Askeri...
                  Sonra Pir Sultanı ve Bedrettini.
                  Sonra kalem yazmaz,
                  Bir nice sevda...
                  Bir bilsen,
                  Onlar beni nasıl severdi.
                  Bir bilsen, Urfa'da kurşun atanı
                  Minareden, barikattan,
                  Selvi dalından,
                  Ölüme nasıl gülerdi.
                  Bilmeni mutlak isterim,
                  Duyuyor musun ?

                  Öyle yıkma kendini,
                  Öyle mahzun, öyle garip...
                  Nerede olursan ol,
                  İçerde, dışarda, derste, sırada,
                  Yürü üstüne - üstüne,
                  Tükür yüzüne celladın,
                  Fırsatçının, fesatçının, hayının...
                  Dayan kitap ile
                  Dayan iş ile.
                  Tırnak ile, diş ile,
                  Umut ile, sevda ile, düş ile
                  Dayan rüsva etme beni.

                  Gör, nasıl yeniden yaratılırım,
                  Namuslu, genç ellerinle.
                  Kızlarım,
                  Oğullarım var gelecekte,
                  Herbiri vazgeçilmez cihan parçası.
                  Kaç bin yıllık hasretimin koncası,
                  Gözlerinden,
                  Gözlerinden öperim,
                  Bir umudum sende,
                  Anlıyor musun ?

                  Yorum

                  • Bull Market
                    Tecrübeli
                    • 23 Mayıs 2007
                    • 597

                    #549
                    W formasyonunda ısrarcıyım, sanırım gelişmelerde bu yönde.

                    Cumhurbaşkanıda başçı'yla konuyu tatlıya bağladık demiş, çözüm sürecindede bir bomba patlatırlar haftaya , eee yarın ne varsa yukarı yapsa 100 bin vob olsa, ordan 105 bine uçsa konsa vs...vs...

                    olmaz diye bişey yok borsalarda olmaz olmaz
                    Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #550
                      GÜNAYDIN
                      Piyasa güzel açıldı her taraf yeşil,yeni sistemimde enteresan bir paradoks meydana geldi şöylek i vob al garan sat ,böyle bir şey çok enteresan çünkü vobu birebir domine eden garandır bakalım ne olacak,garan 8.36 açık yaptım vob şu an 96800
                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #551
                        Garan 1 kademe gevşedi vob 350 puan düştü ,bu sistemde ters oldu be
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • sinterklass
                          Tecrübeli
                          • 17 Mayıs 2009
                          • 1522

                          #552
                          ateks den haberi olan var mı ki ne olur ne biter
                          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #553
                            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            GÜNAYDIN
                            Piyasa güzel açıldı her taraf yeşil,yeni sistemimde enteresan bir paradoks meydana geldi şöylek i vob al garan sat ,böyle bir şey çok enteresan çünkü vobu birebir domine eden garandır bakalım ne olacak,garan 8.36 açık yaptım vob şu an 96800
                            GARAN 8.32 VOB 96225 GÖRDÜ ,DEMEKKİ ŞİMDİLİK İYİ
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • sinterklass
                              Tecrübeli
                              • 17 Mayıs 2009
                              • 1522

                              #554
                              hay mubarekler gurur duydum abilerimle bi günahkar benmişim meğersem
                              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #555
                                sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                ateks den haberi olan var mı ki ne olur ne biter
                                dün en çok yükselendi bugün düşüşte garan a bakmak daha heyecanlı
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information