VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #586
    teknik oldukça düzeldi şu an satış için tekniken bir sebep yok ,2 günde iyi prim yapan garanda 8.48 den 63127 lot işlem oldu 8.49 biraz açık yazdım bakalım alacaklar mı şu an 46-7
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #587
      garan ilk seans 8.49 den 10636 lot işlem oldu benimkileri almadılarbu seans bakalım ne olacak ,merkez faizleri değitirmedi.
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #588
        piyasa güçlü duruyor şimdilik vob 97400
        açığa satış işlemleri seanslık olduğundan ilk emrim iptal oldu 8.55 gördü iyideki oldu ,şu an 8.53-54 biraz açık satış yaptım ,hayırlısı İNŞALLAH
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #589
          2 dk da 57 gördü vay canına
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #590
            1 dk lık bolingere bakacağıma 5 dk lığa bakmışım helecan yaptım boşu boşuna 3kademe fazla zarar oldu
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • Bull Market
              Tecrübeli
              • 23 Mayıs 2007
              • 597

              #591
              Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              bunun huyudur, ya çok bekletir usandırır, yada sanki arkasından atlı kovalıyomuş gibi hülülülülü alır götürür piyasayı, dengesiz aazıcık ama idare ediyoz artık ne yapalım
              Hah bakın işte çukuru kazdı şimdi aldı, bakalım daha ne numaralar çekecek, yada hülülülülü bi şekilde ne varsa çekecek yukarı pyasayı, lakin önceden 105 falan diyordum ama, 101-102 gibi gitse ne olur bakarız duruma, gitmezsede canı sağolsun, hayırlı akşamlar.
              Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #592
                CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                iki gündür piyasayı izliyorum anladığım şu ki garan 8.64 geçmezse işler pert.
                11 mart ta yazmıştım


                CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                teknik oldukça düzeldi şu an satış için tekniken bir sebep yok ,2 günde iyi prim yapan garanda 8.48 den 63127 lot işlem oldu 8.49 biraz açık yazdım bakalım alacaklar mı şu an 46-7
                bunu da bu sabah yazdım

                garan 8.64 kapattı ,yarın geçerse bu seviyeleri piyasa için iyi olur .. ula niye açık yaptım kendim de bilmiyorum
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #593
                  Endeks 80030 vob 98200 garan 8.64

                  Dün bu saatlerde vob 95925 iken ; Değerli forum arkadaşım Sayın eksper'i yazdığı topikte tebrik etmiştim bugün de buradan tekrar tebrik eder başarılarının devamını dilerim.
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • Misafir

                    #594
                    Bilmukabele.. )
                    ...
                    Müzik vakt-i zamanı ; yine yeniden..,

                    Farid Farjad.. Nam-ı diğer; Ferit Ferhat..

                    Mecnun'un sevdalı yüreğinin tam aksinden familya'gillerinden..

                    Önce "İstanbul", sonra da "Baba ve Kızı"..

                    Hüzün ve sevgi dolu.. Herbişey birarada..

                    Ve belki son olarak ta "Sarı Gelin" olabilir..

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #595
                      Farid Farjad kadar üstat olmazsa da ,keman da iyidir...İyi geceler

                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • Misafir

                        #596
                        How very nice.. Thanx..

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #597
                          Günaydın

                          Güzel bir sabaha başladık her taraf yeşil ,neşeli bir kliple seansı açalım repertuarımızda Ferdi babadan "durdurun dünyayı" ve "emmoğlu" da var umarım ki ilerleyen dakikalarda yayınlamamıza gerek kalmaz

                          İyi seanslar


                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #598
                            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            piyasa güçlü duruyor şimdilik vob 97400
                            açığa satış işlemleri seanslık olduğundan ilk emrim iptal oldu 8.55 gördü iyideki oldu ,şu an 8.53-54 biraz açık satış yaptım ,hayırlısı İNŞALLAH
                            garan şimdilik 8.52-65 arasını gördü dünkü açıklar aynı yerden kapatıldı bu ara paso komsiyona çalışıyorum
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #599
                              piyasayı biraz soğutuyorlar galiba
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • sinterklass
                                Tecrübeli
                                • 17 Mayıs 2009
                                • 1522

                                #600
                                Komisyon momisyon nikahıma 20 gün kaldı değerli büyüğüm
                                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information