Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
teknik oldukça düzeldi şu an satış için tekniken bir sebep yok ,2 günde iyi prim yapan garanda 8.48 den 63127 lot işlem oldu 8.49 biraz açık yazdım bakalım alacaklar mı şu an 46-7
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
piyasa güçlü duruyor şimdilik vob 97400
açığa satış işlemleri seanslık olduğundan ilk emrim iptal oldu 8.55 gördü iyideki oldu ,şu an 8.53-54 biraz açık satış yaptım ,hayırlısı İNŞALLAH
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
bunun huyudur, ya çok bekletir usandırır, yada sanki arkasından atlı kovalıyomuş gibi hülülülülü alır götürür piyasayı, dengesiz aazıcık ama idare ediyoz artık ne yapalım
Hah bakın işte çukuru kazdı şimdi aldı, bakalım daha ne numaralar çekecek, yada hülülülülü bi şekilde ne varsa çekecek yukarı pyasayı, lakin önceden 105 falan diyordum ama, 101-102 gibi gitse ne olur bakarız duruma, gitmezsede canı sağolsun, hayırlı akşamlar.
Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.
teknik oldukça düzeldi şu an satış için tekniken bir sebep yok ,2 günde iyi prim yapan garanda 8.48 den 63127 lot işlem oldu 8.49 biraz açık yazdım bakalım alacaklar mı şu an 46-7
bunu da bu sabah yazdım
garan 8.64 kapattı ,yarın geçerse bu seviyeleri piyasa için iyi olur .. ula niye açık yaptım kendim de bilmiyorum
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Dün bu saatlerde vob 95925 iken ; Değerli forum arkadaşım Sayın eksper'i yazdığı topikte tebrik etmiştim bugün de buradan tekrar tebrik eder başarılarının devamını dilerim.
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Güzel bir sabaha başladık her taraf yeşil ,neşeli bir kliple seansı açalım repertuarımızda Ferdi babadan "durdurun dünyayı" ve "emmoğlu" da var umarım ki ilerleyen dakikalarda yayınlamamıza gerek kalmaz
İyi seanslar
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
piyasa güçlü duruyor şimdilik vob 97400
açığa satış işlemleri seanslık olduğundan ilk emrim iptal oldu 8.55 gördü iyideki oldu ,şu an 8.53-54 biraz açık satış yaptım ,hayırlısı İNŞALLAH
garan şimdilik 8.52-65 arasını gördü dünkü açıklar aynı yerden kapatıldı bu ara paso komsiyona çalışıyorum
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum