VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Bull Market
    Tecrübeli
    • 23 Mayıs 2007
    • 597

    #736
    BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Thank you very nice CR7 bayım..
    ...

    #1776 değil #1766 bahsettiğim.. Gerçi o da hiç fena değilmiş hani ))..

    1 sayfa geride yani değerli bayım, graph works by imza Bull Market..
    pifff evet, efsane sayım 1766-1776 bende kafagöz kalmamış bu piyasada, daha efsane sayım mayım gelmez, o bir kere tutmuş nasıl olmuşsa ha ha, orada herşeyin 5 ine giderken beni fena çarpmıştı çünkü son dalgayı kırmızı çizgili 5 dalga bekliyordum ama piyasa zigzag çizdi bende iyi çarpılmıştım.

    şimdide son sayımıma odaklanmışım ya tutarsa hesabı.
    Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

    Yorum

    • Bull Market
      Tecrübeli
      • 23 Mayıs 2007
      • 597

      #737
      Buldum

      6 şubat 2015 tarihinde vob 105500 kapandı bende uzun vadeli bu sayımı yapmıştım, çeşitli forumlara gönderdim ama buraya uzun zamandır uğramıyordum bu yüzden göndermemişim geçde olsa gönderelim,

      grafik spot30 haftalıktır, o tarihte, yani 2 ay önce bitti bitti herşey bitti diyerek bu sayımı yapmışım, artık sonrası malum.

      belki bitmemiş olabilir diyede not düşmüşüm vs...vs...

      Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

      Yorum

      • Bull Market
        Tecrübeli
        • 23 Mayıs 2007
        • 597

        #738
        Garanda hedef 9,25 ler gibi görüyorum, ne biliyim alınırmı şimdi bu?
        Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #739
          Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Garanda hedef 9,25 ler gibi görüyorum, ne biliyim alınırmı şimdi bu?
          8.62 açıklarım duruyor önce bunu realize edeyim sonra nereye giderse beraber gidelim.
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • Misafir

            #740
            Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Buldum

            6 şubat 2015 tarihinde vob 105500 kapandı bende uzun vadeli bu sayımı yapmıştım, çeşitli forumlara gönderdim ama buraya uzun zamandır uğramıyordum bu yüzden göndermemişim geçde olsa gönderelim,

            grafik spot30 haftalıktır, o tarihte, yani 2 ay önce bitti bitti herşey bitti diyerek bu sayımı yapmışım, artık sonrası malum.

            belki bitmemiş olabilir diyede not düşmüşüm vs...vs...


            Olur oluuurr, baLL gibii oluur.. )

            Yorum

            • Bull Market
              Tecrübeli
              • 23 Mayıs 2007
              • 597

              #741
              BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Olur oluuurr, baLL gibii oluur.. )
              Şüpheliyim, şimdi piyasada sahte bal çok

              yani sayım olarak barları birde yukarıya uzatan versiyonu var,

              onu etiketlemedim artık belli olmaz bu işler.
              Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

              Yorum

              • Bull Market
                Tecrübeli
                • 23 Mayıs 2007
                • 597

                #742
                CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                8.62 açıklarım duruyor önce bunu realize edeyim sonra nereye giderse beraber gidelim.
                akşama fed toplantı tutanakları var, 8,62 leri tutanaklar açıklanınca yırtarmı diyorsun? yoksa tutanaklara kadar yırtarmı?
                Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                Yorum

                • Misafir

                  #743
                  Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  akşama fed toplantı tutanakları var, 8,62 leri tutanaklar açıklanınca yırtarmı diyorsun? yoksa tutanaklara kadar yırtarmı?
                  Akşamki FED tutanakları Bizt'ik için olumlu gibi gelirse ki 'gibi'si bile

                  yetecektir, son çırpınışı ile bu hafta ve dahi haftaya alabildiği kadar yukarı

                  çekecektir endeksi yandaş havuzu.. Ha aksi gibi Bizt'ik aleyhi ve global emerging

                  markets teyidli satmalık tutanaklar gelirse; mandaval gibi buraları tutmaya çalışan

                  yandaşlar kısık ateşte yavaş yavaş 40 günlük haşlak kurbağa mode on 'Yeni The Satış'a

                  maruz kalırlar yarın itibariyle ve hatta kaçabilenler kaçak oluşturup el-mecbur eşlik

                  bile ederler söz konusu potansiyel satışlara..
                  ...

                  Yani son bi long denenebilir bu en kısa vadede, o da olası ters oluşumda aynen

                  reverse short veya buralardan (101,x) 103-105 arası kademeli long kawırma ve

                  yine bu seferde itinayla aynen oralardan reverse short yada en azından flat fileto

                  olmak şartlarıyla..

                  Yada olası satış fırsatını da kaçırmamak için burdan kademeli short başlanabilinir,

                  yukarı veya aşağı yönlü fark gözetmeksizin yaklaşık +,- 4,000 puanlara kadar

                  yayılabilip..

                  Yada flat takılıp yarın ve hafta kapanışı itibariyle benzer şablonda daha

                  az risk ve getiri kapsamında gecikmeli olarak da iştirak edilebilir

                  tüm bu hareketlere..
                  ...

                  Yada yada yada ) Şeş kapısı hepisi..)

                  Yorum

                  • Misafir

                    #744
                    Yane Bizt'ik piyasamız an itibariyle gabağh kimin ortada, her bi yanı

                    görünüyo..), öyle kafasına göre de takılamaz, hele habersiz nesiz de hiç

                    bir yana kaçamaz.. Gezi gaplarının melânetiyle gazını da bi güzel almıştık

                    taptaze Zırwalayamadan.., teknik-temel mühim mesele..

                    Burdan itibaren en az 3 ay süresi her bir hareketi belirgin olmak suretiyle

                    öyle dımdızlak kaldı ortalıkta işte..
                    ...

                    Tek endişemiz yeni Papa Türkiye'den seçilirse??, ki çok düşük ihtimal), hem

                    o işlerede daha var (adamcağız vaktinden önce ölmezse eğer), Arjantin Merval

                    benzeri saçmalayabilir Bizt'ik.. Haşmetlinin de öylesi bi hevesi, adaylığı,

                    sureti olmadığı için pek endişe etmeyelim zaten hani altyapısı, aklı ve egosu

                    gayet müsait sayılırda şansı sıfır yinede, memleketimizin müslümanlığı da bir

                    yana kendinden başkasına da hiç müsade etmeyeceği içün diyelim )

                    ve işimize gücümüze bakalım..

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #745


                      Buna da Ayı tuzağı mı diyecez

                      Deli ediyor beni o kadar
                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #746
                        Xu100 82799 Garan 8.80 Vob 101175 ,Dolar hafif düşüşte Cds bariz düşüşte Mscı bariz yükselişte

                        FED tutanakları da tarım dışı gibi pırt mı çıktı

                        Huzurlu akşamlar diliyorum.


                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • Misafir

                          #747
                          ) 'Örme' diyelim artık basketbolda yada örgüde olduğu gibi, bi ters bi düz..

                          Bi altı bi üstü.. Bi boğa bi ayu..

                          Bi yere yada bitene kadar da diyelim..

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #748
                            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Xu100 82799 Garan 8.80 Vob 101175 ,Dolar hafif düşüşte Cds bariz düşüşte Mscı bariz yükselişte

                            FED tutanakları da tarım dışı gibi pırt mı çıktı

                            Huzurlu akşamlar diliyorum.



                            Günaydın

                            Cds aynı Doların hafif düşüşü yükseliş olmuş ,Mscı nin bariz yükselişi de hafif yükseliş olmuş

                            Veri interesting bir gün olacak yani sanki dün voba son 15 dk kim bastı gene ya neden efkarlı çalmıyorsun kemancı
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #749
                              vob 100200

                              Yanarım yanarım ateşlere yürürüm yanarım
                              Kül olurum savulur denize yağmurlara karşı yağarım

                              Alemin şortçularına
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #750
                                garan 8.90 gene slowtrader mı olduk ne ula palacan ne şarkıdan anlıyon ne türküden ne de klipden
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information