BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
1766-1776 bende kafagöz kalmamış bu piyasada, daha efsane sayım mayım gelmez, o bir kere tutmuş nasıl olmuşsa ha ha, orada herşeyin 5 ine giderken beni fena çarpmıştı çünkü son dalgayı kırmızı çizgili 5 dalga bekliyordum ama piyasa zigzag çizdi bende iyi çarpılmıştım.şimdide son sayımıma odaklanmışım ya tutarsa hesabı.

neden efkarlı çalmıyorsun kemancı
Yorum