Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
bunun huyudur, ya çok bekletir usandırır, yada sanki arkasından atlı kovalıyomuş gibi hülülülülü alır götürür piyasayı, dengesiz aazıcık ama idare ediyoz artık ne yapalım
Evet ,gene slowtrader yapmazsa bizi iyidir
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Şimdi hadise nedir arkadaşlar ? hadise orta uzun vadede tutturuyoruz ama günlük trade de olmuyor peki sepep ne?
sebep şu ; aynen ikili ilişkiler gibi yani uzun vadeli bir ilişkide karşıdakini çözüyorsun iyi hoşda iş rutine biniyor yani sevgi güven yani bir nevi helalın oluyor falan filan ama kısa vadeli nin tadı başka yani heyecan ardinal yani kaçamak haram tatlı dır her zaman
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
şimdi garanı biz yavuklumuz yapmışız ama şimdi bu şıllık çıktı naapcaaz ,onu uzun orta dizginlemişiz amma ve lakin kısa vadede aldatıyor bizi naapcaaz peki biz de onun taktiğini uyguluyacağız
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
şimdi ******ya kraliçe muamelesi yapsan olmaz ,bizde ona göre yapacağız işin enteresanı da ki erkekler kendine bağlı sadık kadınlara değilde bu tip sürtüklere aşık olurlar hep
şimdi bakınca mantıken garan ın yükselmesi lazım fakat iç güdü 7.95 görmesi lazım diyor,iç güdü mu mantık mı? ne zaman mantığa güvendiysem iç güdü kazandı ne zman içgüdüye güvendiysem mantık kazandı bu ne işdir bende anlıyamadım
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
bu şuh hatun olan garanın orta uzun vade neye ihtiyacı olanı anladım gerekeni de yaptım defalarca fakat bir türlü günlüğe denk getiremedim ,mesela bugün 8.52 den satıp 8.19 alıp 8.28 den halas edebilrdim ama oldu mu olmadı olacak ,bunu kafaya koydum ,bir formül bulacağım daytreydde de bunu manitam yapacağım hep o üste çıkacak hali yok ya bi de klasik misyoner pozson değişelim yani
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum