VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #601
    8.47 gördü delİ edecek beni

    Değerli sinter dur bi bu gacının hakkından geleyim önce senin nikahını da kıyarız İNŞALLAH.
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • Misafir

      #602
      'Derniére Danse' derniére danse olalı, böyle bir derniére danse görülmedi bre mübarek.. )

      Ne Bizt'ikmiş beé, hele şunun bi hallerine bakın hele-hele yandan Zühtü.. ))

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #603
        Vob 98050 Endeks 79942 Garan 8.56

        İlginç ve o denli gereksiz ötesi hadiseler cereyan ediyor ,bir bütün olarak yani... yazık .

        Sevgi ve saygılarımla


        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • Misafir

          #604
          Şöyle bi de Dallas dizisinden klip olsa hoş durur forumumuz da.. Dimi yani ?..
          ...

          Ferdi müzik şölen olmuş thanks..,

          Yorum

          • Misafir

            #605
            Extra longlanır yarın en az 1-2 gün belki de..

            Yorum

            • Bull Market
              Tecrübeli
              • 23 Mayıs 2007
              • 597

              #606
              sabaha hülülülülü yukarımı var ne
              Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #607
                Günaydın

                FED açıklamasından sonra dolar düştü bugün çok eğlenceli olacak piyasalar,

                Vob da NİSAN vade devam ediyor. İyi seanslar

                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • Misafir

                  #608
                  BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Extra longlanır yarın en az 1-2 gün belki de..
                  100bin-100,150'ler falan açtı, +2,000 pts. de dolanıyo maşallah..

                  İyide nesini nasıl extra ilave long'lıycaz anlamadım şimdi?)..

                  Yoksa buralardan kalan mevcut 4 kademe long'larımızı da mı kâr-al yapsak, nedir ??..

                  Dallas tam ya bizim Bizt'ik..))

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #609
                    8.81 garanda biraz açık yaptım 82 yi alıyorlar Hayırlısı İNŞALLAH
                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • Misafir

                      #610
                      Beğendim 100,1'leri.. Yaklaşık bu civar orti kalan 4 kademe uygun long'lar da kawırma..

                      Bizt'ik flat fileto, şimdilik..
                      ...

                      Kurumsal kalan Vak'lar en iyi yerden kawırma aynen fileto..
                      ...

                      Şeker11emerican'lar henüz mütevazi long devam.. Tarihi dibine yakın az long emir daha bekler..

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #611
                        biraz da 8.94 den açık yaptım bu defa komsyona bilem kalmıyacak gibi iyi zarar sanki
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • sinterklass
                          Tecrübeli
                          • 17 Mayıs 2009
                          • 1522

                          #612
                          newroz ... yine fazla mesai hay...na (hayrına) çalışma ...
                          kuzu piyasa ayı diyor nereden dönere bakmak faydalı bence ..
                          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                          Yorum

                          • sinterklass
                            Tecrübeli
                            • 17 Mayıs 2009
                            • 1522

                            #613
                            ext longu bover bayım sanırım 2 kalmıştı birini sizin kawurmalardan birini tutmak mantıklı olabilir..
                            lakin siz benden daha mantıklı daha akıllısınız akıl vermek olarak algılamayın ..
                            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                            Yorum

                            • sinterklass
                              Tecrübeli
                              • 17 Mayıs 2009
                              • 1522

                              #614
                              bir de bilakis büyük dönem dönemeçlerde long durumlarında kurumsal banka isminin bir kaç harfi çıksa yakışıklı olur caizdir .
                              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                              Yorum

                              • Misafir

                                #615
                                sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                ext longu bover bayım sanırım 2 kalmıştı birini sizin kawurmalardan birini tutmak mantıklı olabilir..
                                lakin siz benden daha mantıklı daha akıllısınız akıl vermek olarak algılamayın ..
                                Onu boşverdik zaten.. Açılış bonkör olunca..

                                Şimdilik kawırmalar cazipti ) kalan 4 kademecikti hepsini de kâr-al yaptık.. Şükür..

                                Tekrar bakıcaz her iki yöne de ve uygun sırasıyla.. ??

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information