VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #631
    8.03 gördüğü gün 7.95 alış girdiydim 8 kademeden başımıza gelene bak ya
    mscı %1 aşağıda dow ve dax kırmızı dolar yükselişte ,hey ALLAH'IM sen tek büyüksün sen nasıl istersen öyle olsun







    Cümleten iyi geceler.
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • sinterklass
      Tecrübeli
      • 17 Mayıs 2009
      • 1522

      #632
      Amma velakin cümbür cematin
      Diline düştün sen
      Amma velakin cümbür cematin
      Pek hoşuna gittin sen

      Yani meaaaalen o kızı anlayıp pullıyolar gibime geliyor. Ama 3. Çeyreğe kadar pullamazlar umarım Piyasa ayı ise sizin açıklar yakında iş yapabilir bugün kaç yazmıştım bayım'a o fiyat çok mantıklı geldi..
      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

      Yorum

      • sinterklass
        Tecrübeli
        • 17 Mayıs 2009
        • 1522

        #633
        Basit zekanın işlediği zamanlarda sizler iş yapamayabilirsiniz mümkün yani...
        Ben haftasonu basımın çaresine bakarım
        Tas misket molotof let the music play
        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #634
          Ve bir de demek isterim ki siz açıktaysanız
          Yarın kızarır belki aylık zirve bile olabilir buralar...
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • Bull Market
            Tecrübeli
            • 23 Mayıs 2007
            • 597

            #635
            aslında yukarı gideri var daha ama, bugünkü adımı normal attı bıraktı, belki bırakırken yarına güzel bir ali cengizlik durum yarattı, garanda 9 üzerine atması demek 9 un altına üstüne bikaç gün oynar demek bence, yani hemen sürdirek düşüş yok, ama sürdirek çıkış olurmu? tahminim haftanın son günü ve pazartesi durum değerlendirmesi yapacak bence, sonra ne karar verirse artık, belki sadece yarın soluk alacak, şöyle boşluk dolduracak cinsten hareketlerle iki geri iki ileri vs..biraz kenarda durmakta çözüm, vob 100500 üzeri hareketleri ve kapanışları haftaya bırakmaya niyetli bence, ister haftaya kalsın ister hemen yukarı hareket olsun, 102500 geçilmezse uzun kovalanmaz, 101 bin altında durdukça hala yukarı trend anlamında bişey yok görünümünde zaten. yatırım tavsiyesi değildir.
            Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

            Yorum

            • Misafir

              #636
              sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Yani meaaaalen o kızı anlayıp pullıyolar gibime geliyor. Ama 3. Çeyreğe kadar pullamazlar umarım Piyasa ayı ise sizin açıklar yakında iş yapabilir bugün kaç yazmıştım bayım'a o fiyat çok mantıklı geldi..
              Yoksa formül; 9,54 fiyat 2,48 $ kuru mudur, müdür bey?),

              ilettiğin gider-döner'li 3,85 Usd Garan değerlemenin..

              Borsalarda olmaz olmaz yoktur tabiki de..?? Dışarılar satıyorum satıyorum

              saaaaaatttımmmmm modundayken artık her an, içerde seçim fırtınaları koptu kopacakken ?..

              Bilemedim yani; bugünün yükseğine göre %4,5 neki zaten şurdan şura bizimki gibi sığ ve dansöz piyasada..

              Dolaresi de 2,48'e bastılarmı tamamdır o zaman )).. yaw o değilde $ kuru'nu kısa vade de tekrar oralarda görseler

              mala saldırır millet 9,54 falan da kesmez bunları..)

              Yok yok ben eminim, ne fiyat bulsalar satıp öpüp başlarına koyacaklar cümbür cemaat.. Devir o devir..

              Yakında sinemalarda..

              Yorum

              • sinterklass
                Tecrübeli
                • 17 Mayıs 2009
                • 1522

                #637
                Bu emmi varya..
                Eko dan çok diyemem çünki eksiği yoktur
                Fekat eko politiği çok iyi bilir...

                Koalisyon dediyse koalisyonu hangi fiyat getirirse o fiyat..

                Bu hörmetli büyüğümüz varya..
                O da bu kızı çok iyi bilir...
                Kız nazlandığını sanıyor aslında tam tersi..

                Koalisyon gelirse n olur?
                Asıl o zaman aklanır birileri...
                Hükümet ortağı yıllardır özlediği yere varırsa bozulsun istemez aklar.. Unutulur gider...

                Ve lakin dediğimiz fiyatlar uçuk kaçık olmadıkça hepsi görülür görülecektir sığ piyasalarda...
                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                Yorum

                • Misafir

                  #638
                  Hangi koalisyon?'un geleceğine de bağlı, 'hangi fiyatsa o' kavramı..

                  Mesela; 70 bin'li viop başka, 50 bin'li bambaşka.. koalisyonlar, gibi..

                  Yada mesela; 115 bin üstü viop sözde 'mevcut iktidar-emniyet sübabı yeni ortağı'

                  koalisyonunun 'yeni ortak' kısmını doğmadan yakar, 30 bin'li viop ise topyekün

                  yandı gülüm keten helva aklanması bile olur memlekete dair..

                  Yorum

                  • sinterklass
                    Tecrübeli
                    • 17 Mayıs 2009
                    • 1522

                    #639
                    Tedbir önemli o vakit
                    Sizin muhteşem gezi gapı melaneti neden oluştu bilmem ama...
                    O sıra en fazla söylediği söz başkan olucam ille de olucam replayleriydi...
                    Bunda sorun varsa hissettirirler yakında.
                    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                    Yorum

                    • Misafir

                      #640
                      Sağol bayım, evet tedbir önemli bihassa orta vade 3-4 ay..
                      ...

                      Tekniği-temeli ihlal edip kovaladılar gezi gaplarını, hiç umursamadan

                      hesap hataları da yaparak, nasıl olsa tarihi zırwa da hemen oralar aradan

                      yırtarız banko dediler.. derken işte takdiri ilahi de korudu kolladı demek ki

                      tüm hak sahiplerini inşallah ve teknik-temel hep beraber sopanın kralını yediler

                      böylece Bizt'ik de..
                      ...

                      O repliği hâlâ daha miting alanlarında (açılış, saçılış, protokol, karşılama,

                      tören, kutlama..vs. bahane) hemde cumhurbaşkanı sıfatıyla alanen söylemekte zaten..

                      Bunda da kısmen sorun var tabi de, esas sorunun büyüğü dışarılar; gelişmiş ülkeler

                      ve müttefiklerimiz başta olmak üzere Global oluşum istemiyo artık zerzevatı-Zatı..

                      Epeydir, hatta son yıllardır hissettirdiler artık bu durumu ayan beyan..

                      Ve sıra geldi 'fiş çekme operasyonu'na, yeni hissedilen ise budur artık..

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #641
                        mekana ancak gelebildim ,vob 100850 1 kontratşort ,1 kontrat da 101175 e yazdım.
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #642
                          DÜNKÜ 9.12 LER GİTSEYDİ iyi olcaktı , 8.97 gördü az daha tapi olurduk bari
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #643
                            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            mekana ancak gelebildim ,vob 100850 1 kontratşort ,1 kontrat da 101175 e yazdım.
                            100600 flat ,yukardaki iptal.
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #644
                              vob 101750 endeks 82506 garan 9.04

                              garan harekete eşlik etseydi demekki vob 103500 endeks de 83500 olurdu artık nasıl bir açık satış koyduysam 9.15 i bi yakamadı ,aslında üstüne çok gidiyorum ama sanki beni seviyor bu gacı ya .. isteseydi dün yüzbinimi daha pardon yüz lotumu daha alıp beni zararına flatlıyabilirdi kocasından boşattırıcam bunu ,benim olacak

                              İyi haftasonları



                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #645
                                Günaydın

                                Ortalık şimdilik sakin herhangi olumsuz bir şey yok gibi,piyasa giderek güçleniyor
                                GARAN 8.80 üstünde olduğu sürece piyasa iyi fakat 8.80 aşağı kalıcı bir şekilde kırarsa işler limoni.
                                İyi seanslar.
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information