VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #781
    Sağol, sorucam değerli bayım.. Demin tesadüf yanımdaydı da kerata,

    okuluna döndü şimdi, foruma bakabilmiş olsaydım öğrenir iletirdim..

    Sanırım o değil ama, farklı bi şarkı yeni 1 numarasıymış, geçenlerde

    zorla dinletti güzeldi ama unuttum ne olduğunu.. Kulağı güçlü maşallah

    işi gücü bazen 'en sevdiğim şarkı' muhabbeti, herdaim günceller listesini..

    Hem bu son iletin klibi de dinletelim bakalım ?)..

    Selamlar, iyi trade'ler..

    Yorum

    • sinterklass
      Tecrübeli
      • 17 Mayıs 2009
      • 1522

      #782
      Veriler :
      TEB konusu geçmişti hükümet kontrolünde hareket şeklinde.. Sürekli alındı..

      Dolares her düştüğünde malum şahıs çıkıp bağırdı

      Zaman seçim öncesi ve sonrası

      Kuzu emmi 60000

      Diğer köyden stah üstad golden cross eksi 10000-30000 FAKAT CROSS KISMI HEP Bİ SINIRDA KALIYIOR

      İhtimaller : ortak nokta eksi 20000

      DİĞER ihtimal sınırda kalan cross un dönmesi yüksek oy yüksekten bozulan dölar girilen piyasa düşen dolar aşırı kar eden yabancı.. Hükümet kalıcılığı sömürülen ülke..
      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

      Yorum

      • sinterklass
        Tecrübeli
        • 17 Mayıs 2009
        • 1522

        #783
        Beellrock büyüğüm de ilk kısımda hörmetli büyüğüm her şey olabilir tedbirinde.
        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #784
          Benim için durum sonuç :
          Maalesef bulunduğum kurum ve insan yapıları 2.seçeneği gösteriyor.

          Ve Kuzu emmi dolarda ne dediyse oldu bugüne kadar ve olacakta gel de çık işin içinden
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #785
            Dün ne güzel flatlemiştim kazancı cebe atmıştım ..girdi kanıma gene soktu oyuna hem kayıp hemide bi ton komsoon parası

            artık cds ve benzeri ıvır zıvıra bakmıyacağım grafikte de göstergelere bakmıyacağım sadece fiyata bakacağım daha doğrusu artık bundan sonra tek bir sistemim olacak ,çok net ve basit bir sistem :
            palacan alıyorsa alacağım satıyorsa satacağım .. o kadarrrrrrrrr
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #786
              Garan 8.50 Vob 100675 Endeks 82436

              İyi akşamlar


              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #787
                15.30 da gene Amerika verisi var , son 2 veriyi yukarıya doğru değerlendirdi ..sabahtan beri de piyasayı kuvvetli tuttuğuna göre bu veriyi de yukarı doğru kullanır diye düşünmek çok akılsızca olmazsa gerek lakin akıl ve mantığa göre hareket etmiyor ki kerata
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #788
                  Garan 8.57 Vob 100975 Endeks 82417 ,Gösterge faizi 9.50 lerde nerdeyse ..Dolar 2.70 ler civarında ,vay canına

                  8.45 Garan açıklarla devam ,hafta sonu geldi.. içelim bari

                  İyi tatiller .


                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #789
                    Faizde düşüş beklediğini allı pullu grafikleri ile süsleyen eleman şaşırtıcı bir şekilde faizde 1.12 leri öngörüyor ,düşüş bekleyen eleman hele bir bekleyelim diyor ,altıncı(gold) çakma üstat çuvalladığında artık yazmamak lazım diyor avukata sormak lazım diyor ... o bunu diyor öbürü onu diyor ..sıkıştıklarında da SPK mevzuatı diyorlar yazılarını siliyorlar tornistan yapıyorlar ,hemen hemen hepsinin ağzının payı bu forumun değişik topiklerinde verilmiştir ,bu da SPK mevzuaatının çok öncesinde yapılmıştır ,milleti yanlış yönlendirenlerin kendileri bilirler..onları biz de biliyoruz bilmediğm ve hatta haala anlamakta zorluk çektiğim: küçük yatırımcı yani dürüst insanların neden haalen bu tipleri tanıyamadığı anlamadığı ve bunlara inandığı ,oysaki olay o kadar net ki inanın.

                    SPK mevzuatı budur: yönlendirme yapılmayacak

                    paylaşım yapılmayacak diye bir şey yok .

                    Bir Cumartesi akşamı ..içimden geldi gene ,
                    Hatunların zarifliği kibarlığı ve Türkçe'nin asaleti ..bir kere daha inadına ,Sevgiler

                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #790
                      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Faizde düşüş beklediğini allı pullu grafikleri ile süsleyen eleman şaşırtıcı bir şekilde faizde 1.12 leri öngörüyor ,düşüş bekleyen eleman hele bir bekleyelim diyor ,altıncı(gold) çakma üstat çuvalladığında artık yazmamak lazım diyor avukata sormak lazım diyor ... o bunu diyor öbürü onu diyor ..sıkıştıklarında da SPK mevzuatı diyorlar yazılarını siliyorlar tornistan yapıyorlar ,hemen hemen hepsinin ağzının payı bu forumun değişik topiklerinde verilmiştir ,bu da SPK mevzuaatının çok öncesinde yapılmıştır ,milleti yanlış yönlendirenlerin kendileri bilirler..onları biz de biliyoruz bilmediğm ve hatta haala anlamakta zorluk çektiğim: küçük yatırımcı yani dürüst insanların neden haalen bu tipleri tanıyamadığı anlamadığı ve bunlara inandığı ,oysaki olay o kadar net ki inanın.

                      SPK mevzuatı budur: yönlendirme yapılmayacak

                      paylaşım yapılmayacak diye bir şey yok .

                      Bir Cumartesi akşamı ..içimden geldi gene ,
                      Hatunların zarifliği kibarlığı ve Türkçe'nin asaleti ..bir kere daha inadına ,Sevgiler

                      Sehven 1.12 yazıldı doğrusu 11.2 ,sıfırlarla sıkıntım olduğu gibi noktalarla da var anlaşılan

                      Garan 8.45 ,Vob 100500 Endeks 82302 ..Gösterge faiz 9.66

                      Sevgiler


                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • Misafir

                        #791
                        Selamlar..

                        Bizt'ik flat fileto devam..

                        Yorum

                        • Misafir

                          #792
                          sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Beellrock büyüğüm de ilk kısımda hörmetli büyüğüm her şey olabilir tedbirinde.
                          Estafırullah değerli bayım.. Tedbiri herdaim elden bırakmamak lazım..

                          Tüm piyasalarda zor virajlar dönülüyor, dönülecek.. Hele bizim

                          taraflarda genel seçim'e 40 kala sendromları artık sinemalarda..

                          Sanırsam yukarı pek yolu yok Bizt'iğin.. Son ucuz salvolar olabilir..

                          105 üstü çok zor artık diye analizimizi yapmıştık 2 ay kadar önce..

                          En geç Haziran vade 87 ve aşağıları potansiyel de demiştik ??.. 97-103

                          ara bölge, yorucu ve bol yanıltıcı testesteremsi fasıla devri olur

                          da demiştik vede flat takıldık..

                          Bir kere tam tarım dışı data öncesi dakikasında long poz aç kapa yapabilip

                          +1,300 pts. aldık.. Gerisi kayıpsız, yüksek repo gelirli ve no risk &

                          no loss oldu testosteremsi Bizt'ik fasılada..

                          İyi de yaptık, aynı süreçte Amerikan şeker11eme ve Dolares'den epey

                          ekstra kârlarımızı yapabilmiş olduk..

                          Sabırla ve dikkatle izliyoruz..

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #793
                            Hoş geldiniz bayım , sefalar getirdiniz.. testeremsi tesbit süper ötesi ,tebrikler ..MAŞALLAH
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • Misafir

                              #794
                              CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                              Değerli bayım ,size zahmet sorabilecekmısınız birinci şarkının bu olup olmadığını... gerçi klip official değil
                              ve fakat repertuarda 2 şarkı daha var ama sanki birinci bu.
                              Değerli bayım, rica ederim ne zahmeti, ilgine, eline sağlık.. Dinledi, izledi

                              ve şimdiki yeni birincim bu artık dedi ).. Stadyum dolusu gencecik muazzam

                              kalabalığın coşkuyla göz yaşları içinde ki halini görünce hiç dayanamadı..

                              Eski favorisi malesef Five Nights at Freddy's saçmalığındaki müzikli garip

                              kliplerden birisiydi ve tarih oldu böylece şükür.. Repertuardaki diğer 2

                              şarkının da böylesi güzel olduğuna eminmiş .. ) öylesi mutlu oldu..

                              Thanks very much..

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #795
                                Garan 8.67 Vob 103175 Endeks 84277 ,bunları da gösterge faizi 9.97 gördüğü günde yaptı ,bu kadar net bir hadiseyi de göremiyorsam helal olsun piyasa yapıcıya deyip saygılarımı sunuyorum...
                                Sevgiyle beraber tabiiki

                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information