Yeni Dünya duzeni.... CAPİTALİST MODE da revizyonlar

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ihakki
    Tecrübeli
    • 02 Aralık 2008
    • 709

    #1621
    ihakkı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kuzum henüz hedeflerimize ulaşamadık.Skender'in aklında kırk tilki dolanıyor ne yapacağını bilemeyiz.Tek sigortamız guzu kuralları.Kapatalım bi daha açarız diyorsan; bugünkü ağırlıklı ortalama 93.916 ve bunun altında kapattı.Yarını görelim, bugünkü gördüğü en yükseğin üstünde ve ağırlıklı ortalamasının üzerinde kapatacak gibi olursa kar alınabilir diye düşünüyorum.
    Pirimiz sensin başka neye bakalım nasıl karar verelim?
    Kuzum , dün önceki gün gördüğü en yükseğin üzerinde kalamadı.Ben pozisyonu kapatmadım.Bugün epey yukarı gitti ama senin tulum çıkarma uyarını dikkate alarak beklemeyi tercih ettim.Hesaptaki karlar epey bir buharlaşmışken şimdi görüyorum ki sen yine haklı çıktın ve kapanışa kadar eğer bozulmazsa çok güzel bir bar oluşuyor, bu bizi 88.000'e götürür inşallah.
    YAZDIKLARIM TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.

    Yorum

    • Misafir

      #1622
      Bu aralar fırtınalı havalarda hep yapmadım, kapatmadım, açmadım,

      az daha dönücektim, dur bi dönerim, olmadı yarın döndüm say,

      yani tam kapamalıktı iyiki kapamamışım, bak kaparız dedik kârlı çıktık..,

      falan feşman..

      Gerçek olsa ne yazar gün geçmiş trade'ler havada, deklarasyonlar

      bulutlarda vs. vs. vs. )

      Pes bravo portföyler ayrı konu tabi ama ileti üzerinde

      show tam gaz.. Geneli böyle, ona göre bilinede..

      Yoksa öyle bir-iki veya birkaç nick'e ithafen bile değil..

      Evet zor dönem ama referans olarak özet bulunsun..

      Yorum

      • Misafir

        #1623
        Bilgi.. Kutsal ve en kıymetli olabilecek şekilde kabul edilen..

        Bilgi'nin olduğu yerde, sağlaması 'kalite' de mutlak olmak

        zorundadır.. Kalite yoksa veya düşerse, bilgi 'bilgi' olmaktan

        uzaklaşır.. Geçici, kişisel ve hezeyansal olmaktan öteye gitmez,

        gidemez.. Biz gibilerin, finansal forumların özelinde meselâ;

        trade'lere bile yansıma hadisesi..

        Velhasılıkelam..

        İyi ve hayırlı trade'ler..

        Yorum

        • coparal
          Yeni Üye
          • 29 Kasım 2015
          • 38

          #1624
          Merhabalar,yeni uye oldum.

          Kabul gorurse bende araniz da kalip takip etmek isterim .

          Yorum

          • ihakki
            Tecrübeli
            • 02 Aralık 2008
            • 709

            #1625
            ihakkı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Kuzum , dün önceki gün gördüğü en yükseğin üzerinde kalamadı.Ben pozisyonu kapatmadım.Bugün epey yukarı gitti ama senin tulum çıkarma uyarını dikkate alarak beklemeyi tercih ettim.Hesaptaki karlar epey bir buharlaşmışken şimdi görüyorum ki sen yine haklı çıktın ve kapanışa kadar eğer bozulmazsa çok güzel bir bar oluşuyor, bu bizi 88.000'e götürür inşallah.
            Yukarıda yazdığıma binaen BEéLLrock'un aşağıda yazdıklarını üstüme alındım ve cevap verme gereği duydum;

            BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Bu aralar fırtınalı havalarda hep yapmadım, kapatmadım, açmadım,

            az daha dönücektim, dur bi dönerim, olmadı yarın döndüm say,

            yani tam kapamalıktı iyiki kapamamışım, bak kaparız dedik kârlı çıktık..,

            falan feşman..

            .
            BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Bilgi.. Kutsal ve en kıymetli olabilecek şekilde kabul edilen..

            Bilgi'nin olduğu yerde, sağlaması 'kalite' de mutlak olmak

            zorundadır.. Kalite yoksa veya düşerse, bilgi 'bilgi' olmaktan

            uzaklaşır.. Geçici, kişisel ve hezeyansal olmaktan öteye gitmez,

            gidemez..
            Bu topikte bilgi demek KUZU demektir.Hiç birimizin ekonomik ve siyasal olayları ve geopolitik gelişmeleri aylar öncesinden değerlendirme ve bunlara göre pozisyon alma yeteneği yok.Biz kuzunun yazdıklarına inanıyor ve güveniyoruz.Bu doğrultuda short pozisyon taşıyoruz.Taşınan pozisyonun büyüklüğüne göre terste kalınırsa büyük zararlar oluşabiliyor.Son yukarı hareket kuzuyu da kararsız bırakınca pozisyonu kapayıp tekrar yukarıdan açmak daha uygun olabilirmi diye bir fikir tartışıldı.Pozisyonu kapatmaya neye göre karar verelim; piyasa güçlü gözüküyordu ancak sabah yukarı gidip kapanışa doğru satış geliyor ve viop 95.000 üstü kapatamıyordu.Kuzu bana pozisyonu kapatmaya zorla deyince önceki kapanışın üstünde kapatırsa kapanabilir diye düşündüm.95.000 üstü kapatamamasına ek olarak kuzum tulum çıkartacaklar deyince pozisyonları taşımaya karar verdik.
            Nitekim dünkü oluşan barın güzel bir bar olduğunu ve düşüşün devam edeceğini bize 88.000 yolunu açabileceğini yazdım.
            Şimdi bu yazılanlarda neyi beğenmediğini anlamadım.Taşınan pozisyon belli,yükselişe rağmen pozisyonun kapatılmadığı yazılmış,kuzunun kapatmama nedenleri bilgiye ve bazı kurallara dayanarak yazılmış.
            Eleştirilerine teşekkür ederim başımın üstünde yeri var ama eleştiri yanında borsanın hangi vadede nereye gidebileceği hakkında altını doldurarak biraz da görüşlerini yazarsan çok memnun oluruz sevgili kardeşim.
            YAZDIKLARIM TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.

            Yorum

            • ihakki
              Tecrübeli
              • 02 Aralık 2008
              • 709

              #1626
              coparal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Merhabalar,yeni uye oldum.

              Kabul gorurse bende araniz da kalip takip etmek isterim .
              Hoşgeldiniz sayın coparal.Takip dışında katkılarınızı da bekleriz.
              YAZDIKLARIM TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR.YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.

              Yorum

              • prodrive
                Yeni Üye
                • 12 Aralık 2008
                • 33

                #1627
                Ters bayrak görünümü. 75000 kırılırsa 70000 formasyon hedefi. 77500 üstü kapanış formasyon bozulur. yatırım tavsiyesi değildir.

                Paylaşımlarım asla bir yatırım tavsiyesi değildir. Herkes yatırımını kendi aklınca yapsın veya profesyonel hizmet alsın.

                Yorum

                • altınorta
                  Katılımcı
                  • 09 Ekim 2013
                  • 197

                  #1628
                  coparal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Merhabalar,yeni uye oldum.

                  Kabul gorurse bende araniz da kalip takip etmek isterim .
                  Hoşgeldiniz Sayın coparal kuzu üniversitesine.

                  Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                  Yüküm ağır görüyorsun. Bir el at, Allah yardımcın olsun deyip geçme.

                  Yorum

                  • Misafir

                    #1629
                    ihakkı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Yukarıda yazdığıma binaen BEéLLrock'un aşağıda yazdıklarını üstüme alındım ve cevap verme gereği duydum;




                    Bu topikte bilgi demek KUZU demektir.Hiç birimizin ekonomik ve siyasal olayları ve geopolitik gelişmeleri aylar öncesinden değerlendirme ve bunlara göre pozisyon alma yeteneği yok.Biz kuzunun yazdıklarına inanıyor ve güveniyoruz.Bu doğrultuda short pozisyon taşıyoruz.Taşınan pozisyonun büyüklüğüne göre terste kalınırsa büyük zararlar oluşabiliyor.Son yukarı hareket kuzuyu da kararsız bırakınca pozisyonu kapayıp tekrar yukarıdan açmak daha uygun olabilirmi diye bir fikir tartışıldı.Pozisyonu kapatmaya neye göre karar verelim; piyasa güçlü gözüküyordu ancak sabah yukarı gidip kapanışa doğru satış geliyor ve viop 95.000 üstü kapatamıyordu.Kuzu bana pozisyonu kapatmaya zorla deyince önceki kapanışın üstünde kapatırsa kapanabilir diye düşündüm.95.000 üstü kapatamamasına ek olarak kuzum tulum çıkartacaklar deyince pozisyonları taşımaya karar verdik.
                    Nitekim dünkü oluşan barın güzel bir bar olduğunu ve düşüşün devam edeceğini bize 88.000 yolunu açabileceğini yazdım.
                    Şimdi bu yazılanlarda neyi beğenmediğini anlamadım.Taşınan pozisyon belli,yükselişe rağmen pozisyonun kapatılmadığı yazılmış,kuzunun kapatmama nedenleri bilgiye ve bazı kurallara dayanarak yazılmış.
                    Eleştirilerine teşekkür ederim başımın üstünde yeri var ama eleştiri yanında borsanın hangi vadede nereye gidebileceği hakkında altını doldurarak biraz da görüşlerini yazarsan çok memnun oluruz sevgili kardeşim.
                    Yazıcam ve yazarım inşallah yinede sevgili büyük kardeşim..

                    Gerçek anlamda 'satır satır cevaben' olabildiğince ve ilk müsait fırsatta..

                    Yanlış anlamalar da olmasın sebebiyle..

                    Son satırın cevabını da bilâre ve olabildiğince.. Çünkü bu alt doldurma işi

                    hem anlık ve değişken bir canlı organizma misâlidir, hem zordur, hemde yaz

                    yaz bitmez zaten, ki bu hususlara dikkat ederek paylaşıyorum bu forumda..

                    Pek çok cümlenlede hemfikirim zaten.. Ayrıca teşekkür/beğeni de tıklamışımdır

                    elimden geldiğince bu süreçlerde bile.. Bknz. if you like..)

                    Bir kısmı ise benim telâfuz ettiğimin dışında hususlar malesef bayım..

                    Mübalağa etmemiş oluyim ve olurum umarım ama yazdıklarım açık, net ve

                    anlaşılırdı vede trade aksiyonlara dair iletiler hakkındaydı..

                    Yorum

                    • prodrive
                      Yeni Üye
                      • 12 Aralık 2008
                      • 33

                      #1630
                      Grafikte ve indikatörlerde işaretlenen benzerliklere dikkat etmek gerek. %50 destek kanalı, aşağı hareketlerde trend başından bu yana her denemede sert kırılmış. Kırılma arkası %61 kanalı muhakkak test edilmiş.İndikatör değerleri de benzer. 77500 üstü kapanış durumu bozar. Yatırım tavsiyesi değil.

                      Paylaşımlarım asla bir yatırım tavsiyesi değildir. Herkes yatırımını kendi aklınca yapsın veya profesyonel hizmet alsın.

                      Yorum

                      • prodrive
                        Yeni Üye
                        • 12 Aralık 2008
                        • 33

                        #1631


                        Death cross (50-200 aşağı kesişmesi)sonrası genellikle oluşan olağan tepkinin bittiği açık. Yuvarlaklar içinde son 2 death cross sonrası oluşan tepkilerin benzerliği gözükmektedir. Tepki sonrası 2. düşüş dalgası oluşmakta. Hedef ana yükselen trend alt bandı, kırılması durumunda 66-68 seviyesinde destek noktası. Destekler tutarsa Death cross un sonlanması mart-nisan 2016 civarı olabilir. Yatırım tavsiyesi değil.
                        Paylaşımlarım asla bir yatırım tavsiyesi değildir. Herkes yatırımını kendi aklınca yapsın veya profesyonel hizmet alsın.

                        Yorum

                        • Misafir

                          #1632
                          %49+ sürpriz tek parti iktidarı sonrası yeni zırwa arayışı zemini için

                          bulunmaz hint kumaşı death cross'lu bölge.. Tamda buralar, if so..

                          Teknikçi-temelci avı için en ideal tüm koşullar..

                          Seçim ertesi günü tepelerde açılım beri korkuyla bayır aşağı inilen bu uzun

                          biraz engebeli ve fakat tekyön sayılabilecek karanlık ormanda vadinin dibine

                          gelindiyse eğer, burdan rampa yukarı tepeler ve nihayetinde dümdük zırvasal

                          gökdelen misali birşey Bist'ikayı bekler..

                          Mevlâm neylerse hayırlısını eyler..

                          Yorum

                          • kuzu
                            furuşan akıncı
                            • 11 Aralık 2008
                            • 13961

                            #1633
                            evettt.....karı aldım usaglar....91 000 yeterli....
                            YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                            Yorum

                            • Misafir

                              #1634
                              Fazlasıyla öyle idi..

                              Yorum

                              • simurg
                                Administrator
                                • 10 Mart 2007
                                • 9248

                                #1635
                                Topiği göremiyorum diye mesaj atan arkadaşlar oldu, dün teknik düzenlemeler nedeniyle kısa süreli yaşan bir sorundu, düzeltildi. Forumu tüm kullanıcılarımız izleyebilirler. Herkese bol kazançlı günler dilerim.
                                https://twitter.com/keyborsa_simurg

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information