3 nisan 6 nisan olsa ve dip 3330 ,
seçimden önceki tepki de 8 mayıs ve 4900 olabilir mi?
Altın da 1500 usd civarından pozisyon almak hedefi ile usd de durmaya devam
Tüm forumdaşlara sağlık ve bol kazanç diliyorum.
Memleketimiz için hayırlı olan ne ise o olsun.
seçimden önceki tepki de 8 mayıs ve 4900 olabilir mi?
Altın da 1500 usd civarından pozisyon almak hedefi ile usd de durmaya devam
Tüm forumdaşlara sağlık ve bol kazanç diliyorum.
Memleketimiz için hayırlı olan ne ise o olsun.

Yorum