Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Tuncer
    Tecrübeli
    • 03 Mart 2022
    • 2825

    #1111
    vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    söyle bir durumda bademler tutuyor borsayı salakca bir halisunasyon var

    borsayı tutmak isteyen badem her hafta bir hissye önlem alır mı , sert düsüsler çöpsa halkb hektas önlemlerinden sonra geldi hep dün de gubre ..

    bademler dolara tüyüyor gibi geliyor bana
    aynen öyle

    Yorum

    • Bengux
      Yeni Üye
      • 03 Mart 2022
      • 37

      #1112
      akıncı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      suzgecten gecirdim...neyi...GELECEK HUBARLARI...

      GELECEK HER HUBAR....BORSA UCUN KOTU...

      SINAN ATES gibi ve daha buyuk cinayetler...

      ukrayna herbinde urusun leopard ve abrams tanklara karsi...NUKLEER SILAH KULLANMA RISKI...

      neyi...hangi hubari bulsam....borsa ucun negative olacak.
      Sn kuzu Abd borsaları için de mi geçerli bu öngörü.Tsla aldım bekliyorum… Sizi okumak müthiş teşekkürler…

      Yorum

      • vicente
        Yasaklı
        • 22 Kasım 2020
        • 2458

        #1113
        sinan ates ismi gundem olduğu an bist gümlüyor artık ucu kime dokunuyorsa

        Yorum

        • Tuncer
          Tecrübeli
          • 03 Mart 2022
          • 2825

          #1114
          hala mal toplama diyorlar sosyal medyada üstadlar

          ulan adamlar endeks 3 katına giderken mal toplamadı da şimdi mi topluyor

          Yorum

          • Cakirmetin05
            Tecrübeli
            • 20 Mart 2022
            • 1292

            #1115
            Kuzu hocam şimdi uyuyor. Uyanınca bakacak Rabbim vermiş de vermiş )
            " Her şeyi bidiğini iddia edene
            Hiçbir şey öğretemezsin "

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #1116
              ky ler dolara kacıyor hizlansa kaçıslar söyle gecen sene ki hızla 30 lara gitse dolar su lanet bademlerden ülke komple kurtulur

              Yorum

              • Misafir

                #1117
                vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                ky ler dolara kacıyor hizlansa kaçıslar söyle gecen sene ki hızla 30 lara gitse dolar su lanet bademlerden ülke komple kurtulur
                23,buçuk bile derdim ama 19'küsür dahi çook kALın geldi bunnara )..

                Yorum

                • Tuncer
                  Tecrübeli
                  • 03 Mart 2022
                  • 2825

                  #1118
                  sert çevirdiler yine be

                  çok sığ piyasamız var 2 gurup para kazanıyor

                  Yorum

                  • Misafir

                    #1119
                    2 grup ??, para kazanan ??.. ).

                    Yorum

                    • raistlin39
                      Katılımcı
                      • 21 Temmuz 2016
                      • 171

                      #1120
                      Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      sert çevirdiler yine be

                      çok sığ piyasamız var 2 gurup para kazanıyor
                      bence 1 grup kazanıyor, kaybeden baki zaten

                      Yorum

                      • Tuncer
                        Tecrübeli
                        • 03 Mart 2022
                        • 2825

                        #1121
                        3 tane hisseyle ipten aldı be

                        Yorum

                        • Tuncer
                          Tecrübeli
                          • 03 Mart 2022
                          • 2825

                          #1122
                          boşuna demiyorum bu pezevenglerle anca kuzu cenk eder

                          hiçççç kolay değil tek tek lot sayıyorlar

                          vadeli nerdeyse artı olacak

                          Yorum

                          • akıncı
                            Tecrübeli
                            • 24 Nisan 2018
                            • 616

                            #1123
                            lemur
                            Sadık Üye


                            Duhul
                            Nov 2019
                            Gönderi
                            1,983



                            kasım ortasından beri yani KY nin akın ettigi dönem itibariyle yan kagıtlara tecevüz edilmiştir. kayıplar yızde 60 olan var



                            buna engel olmak ucun KASIM ORTASI bu topigi actim...gundwane e saksakcilik yapma dedim....

                            genede cok zaiat var halkimda....YAZIK...VICDANSIZLIK BU....

                            Yorum

                            • akıncı
                              Tecrübeli
                              • 24 Nisan 2018
                              • 616

                              #1124
                              tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              boşuna demiyorum bu pezevenglerle anca kuzu cenk eder

                              hiçççç kolay değil tek tek lot sayıyorlar

                              vadeli nerdeyse artı olacak


                              usulet ve suhuletle tuncerim...

                              Yorum

                              • akıncı
                                Tecrübeli
                                • 24 Nisan 2018
                                • 616

                                #1125
                                TIRYAKI HASANPASA....KANICE SAVUNMASI....

                                SKENDER...manipulator...manipulasyonlarini TIRYAKIHASANPASA dan aliyor....eyi bilecen uyguladigi taktikleri.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information