Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Tuncer
    Tecrübeli
    • 03 Mart 2022
    • 2825

    #1141
    TCMB taraflı KKM'de üst faiz sınırı kaldırılıyor- bloomberght.com

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #1142
      öte köyde tepeden ky ye mal kakmaya çalışırlarken
      kuzum herkesi çıkardı bistten burada..

      Yorum

      • vicente
        Yasaklı
        • 22 Kasım 2020
        • 2458

        #1143
        endekste tobo var ama çalışır mı bilemem
        hergün her hafta her ay zitrilyonlarca mal satan kurumun malı bitmiyor bir türlü ne hikmetse

        buraya üye olduğum süre 9 ay falandır hergün malum kurumu yazıyorum , 9 ay da 200 işlem günü desek abartısız 190 gün de mal sattı ve bu 2013 yılından beri sürüyor ve hiç bitmiyor malı

        ilginç çok

        Yorum

        • Tuncer
          Tecrübeli
          • 03 Mart 2022
          • 2825

          #1144
          Kuzu hocam bir soru sorsam ;

          Eğer seçimi muhalefet kazanırsa arkasından yabancı ülkeye gelirse

          Doları 15 çakıp endeksi yeni dolar bazlı zirvelere taşırlar mı....

          Yorum

          • Bengux
            Yeni Üye
            • 03 Mart 2022
            • 37

            #1145
            Tsla … Çok teşekkürler Sayın kuzu hakkınızı ödeyemem nasıl mutlu oldum. Allah razı olsun sizden….

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #1146
              Bademler feci satiyor
              Bir daha badem borsayi tutuyor diyen olursa küreği agzina vurmayın gotune sokun

              Yorum

              • akıncı
                Tecrübeli
                • 24 Nisan 2018
                • 616

                #1147
                Bengux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Tsla … Çok teşekkürler Sayın kuzu hakkınızı ödeyemem nasıl mutlu oldum. Allah razı olsun sizden….
                ha ha ha....buradaki usaglardan da mesaj yagiyor....tepesinden catkin dibinden aldin...BU NE BICIM KAR YAW...

                Yorum

                • akıncı
                  Tecrübeli
                  • 24 Nisan 2018
                  • 616

                  #1148
                  vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Bademler feci satiyor
                  Bir daha badem borsayi tutuyor diyen olursa küreği agzina vurmayın gotune sokun
                  ha ha ha....cok guzeldi....

                  Yorum

                  • akıncı
                    Tecrübeli
                    • 24 Nisan 2018
                    • 616

                    #1149
                    guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    öte köyde tepeden ky ye mal kakmaya çalışırlarken
                    kuzum herkesi çıkardı bistten burada..
                    guner....

                    bir kismi maas alarak SAKSAKCILIK yapiyor...bir kismi ALIK....ben bildim diyebilmek ucun GOYGOYCU....

                    BENIM BU ALEMDE YAZMA NEDENIM ISE....halkimi soymalarina engel olmak....farkimiz bu.

                    Yorum

                    • bikmisbroker
                      BaBo
                      • 27 Şubat 2009
                      • 1009

                      #1150
                      Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

                      guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      öte köyde tepeden ky ye mal kakmaya çalışırlarken
                      kuzum herkesi çıkardı bistten burada..
                      Üstüme alınmıyorumdur.

                      23 Ekim 2021 de Altın Vuruş 5 başlığı açtım ve 31.12.2022 den önce de 'hana geldik yağmur dindi' formasyon rakamlarını verdim.

                      Tam tersine, Sizin 'gıdik' benden kopya çekmiş olmasın?

                      Hakkımı yeme HAKKI!

                      Ahan da Linki;
                      Altın vurus 5



                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #1151
                        vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Bademler feci satiyor
                        Bir daha badem borsayi tutuyor diyen olursa küreği agzina vurmayın gotune sokun
                        en son alınacak olanları da almışlardı..(sakso meselesi..)
                        artık hepsini satacaklar..

                        Yorum

                        • Tuncer
                          Tecrübeli
                          • 03 Mart 2022
                          • 2825

                          #1152
                          Sosyal medya neden düşüyoruz sorusuna cevap arıyor

                          Kuzu hocam sayende bu testereyi çay kahve ile izliyoruz

                          Allah razı olsun

                          Yorum

                          • akıncı
                            Tecrübeli
                            • 24 Nisan 2018
                            • 616

                            #1153
                            bikmisbroker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Üstüme alınmıyorumdur.

                            23 Ekim 2021 de Altın Vuruş 5 başlığı açtım ve 31.12.2022 den önce de 'hana geldik yağmur dindi' formasyon rakamlarını verdim.

                            Tam tersine, Sizin 'gıdik' benden kopya çekmiş olmasın?

                            Hakkımı yeme HAKKI!

                            Ahan da Linki;
                            Altın vurus 5



                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            usaglar...hem cikisin olacagina....hemde burasi feyza artika BIRLIKTE KARAR VERDIK...

                            BU yigitle yillardir birlikteyim....zayif tarafi alinganligi...onu bildigim ucun....bunu istesem 1 saniyede cildirtir...obur saniyede de gazini alirim...

                            emek veren...ve halkindan yana olan insanlar azaldi...bu orjinal...benim gibi....

                            BU FORUM ISE...elite ve rafine olmus borsacilarin toplandigi yerdir...

                            burada....

                            YIGIDE HAKKI TESLIM EDILIR....sevgi ve saygi ile anilir....

                            Yorum

                            • akıncı
                              Tecrübeli
                              • 24 Nisan 2018
                              • 616

                              #1154
                              tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              sosyal medya neden düşüyoruz sorusuna cevap arıyor

                              kuzu hocam sayende bu testereyi çay kahve ile izliyoruz

                              allah razı olsun
                              zevkti tuncerim....

                              Yorum

                              • Tuncer
                                Tecrübeli
                                • 03 Mart 2022
                                • 2825

                                #1155
                                İmkanımız olsa da gidip kuzu hocamla tanışabilsek ama çok uzak diyarlarda

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information