Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • akıncı
    Tecrübeli
    • 24 Nisan 2018
    • 616

    #1171
    hayalım Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki bu silahsor, obur koyde makariyos ile tenke vurusa gursun atmiyormuy du?
    Saka ile moruklar, ikinizide seviyor sayiyorum.
    yaw bu saftorik....

    PAPAZ bunu kandiriyor....orada celigin cocugun maskarasi yapiyor....

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #1172
      eline sağlık kuzu..
      bana bayağı indikatatör çalışması yaptırdın..

      Yorum

      • akıncı
        Tecrübeli
        • 24 Nisan 2018
        • 616

        #1173
        akıncı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        iste o egitim barlari....bunlar boyle egitilsinler boyle dusunsunler diye yapilir....

        bu barlarin nasil bir etki yarattigini oteki koyu okuyarak anlarsin....

        oteki koyde...bu egitim onaylanirsa.....

        kuzu SELLELE barlari-2

        devreye girer....ona bakacaksin tuncer....

        SELLELE....

        nedir bu...shortcunun...kodugu parayi ikiye,uce ve bazen 4 e katladigi bir haldir....buna...kendisinden baska shortcu ve acikcinin katilmasini zinhar istemez...SELLELE oncesi bu niyetleri olanlari yatirip bi guzel iker....bununla ilgili 3 egitim kuralim var....ilkini uyguladi o iki bar.

        kuzu sellele kurali motor iki kaardi takip etmekle gerceklesir...

        tupras....sellele dibi 430...simdi 615 de...9 subatta bilancosu var....

        sasa......bu yarin benim SELLELE barini atacak....atarsa o bari...75 e tabanlarla iner.

        Yorum

        • Furki49
          Katılımcı
          • 02 Mayıs 2020
          • 101

          #1174
          8 senedir bu son 7 aydır aldığım zevki borsadan almamıştım emmi teşekkürler sana ama arada menkibelerini de özlüyoruruz yiğenlerine tarihle gel emmi ufkumuzu aç
          Güneşi bir kuvvet karartır mı hiç
          Allah sevmediğini yaratır mı hiç
          İnsan olan insan darıltır mı hiç
          Haksızlık haksızın yüzünden olur...

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #1175
            sasa da bir haber var etkili olmazsa endeks devre kesebilir bugun . ytd

            makas 5 bine düstü

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #1176
              makas 3600 e düstü daha vadenin ortasında değiliz
              korkunç bir ayı piyasası yaşanıyor
              en ağır çöküslerde dahi bu makası görmemistim

              çöküş devam edebilir ama teknik olarak bu kadar düsük makasa short girecekseniz çok dikkatli olun
              makas asırı düsük short icin de çok tehlikeli

              Yorum

              • raistlin39
                Katılımcı
                • 21 Temmuz 2016
                • 171

                #1177
                Sayın Kuzu,

                "Merkezi Kayıt Kuruluşu 25 Ocak 2023 itibariyle borsa yatırımcı sayısının 4 milyonu aştığını bildirdi."

                Yorum

                • saleve
                  Aktif
                  • 27 Eylül 2013
                  • 244

                  #1178
                  Kuzu ve Babo borsanın efsaneleri olarak anılacaklar borsa tarihinde. Babo yaşadıklarını kitapla gelecek kuşaklara aktardı, kuzudan da bir kitap bekliyoruz borsa maceraları ile ilgili.
                  ÖFKE RÜZGAR GİBİDİR, BİR SÜRE SONRA DİNER; AMA PEK ÇOK DAL KIRILMIŞTIR. Liberte- Egalite - Fraternite

                  Yorum

                  • vicente
                    Yasaklı
                    • 22 Kasım 2020
                    • 2458

                    #1179
                    raistlin39 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Sayın Kuzu,

                    "Merkezi Kayıt Kuruluşu 25 Ocak 2023 itibariyle borsa yatırımcı sayısının 4 milyonu aştığını bildirdi."
                    gecen hafta 83 kisi gitti bu haftada 100 bini gecmistir

                    bunların büyük kısmı dolara gitti talebi durdurmak için önlem alıyorlar

                    spk basındaki zatın yaptıkları ülkeyi krize sokmak üzere tekrar

                    0 fk li eksi 500 piyasa değerli bin yıldır düsen halkb ye önlem alan , balon hisseler yukarı giderken izleyip yarı yarıya düsmüşken tedbirleri uzatan , biste gelen talebi bozan liyakatsız imamlar

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #1180
                      2 günde 1 dolarla mücadele için yeni önlemler alınıyor dünde kkm faizi üst sınırını kaldırdılar ama dolar 5 kuruş gevşemedi

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #1181
                        akıncı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        bu kardesim...cin gibi...gunnuk donen dolaplari...bunu okuyarak ogreniyoruz...BOFA ve finans yatirimi...burada hergun madara ediyor....ibretle okuyoruz.
                        eyv emmi ....

                        Yorum

                        • ombusman
                          Katılımcı
                          • 08 Ocak 2019
                          • 179

                          #1182
                          Son on yıldır sürekli düşen halkbank daki insanların maliyeti kacki bu fiyatdan satabiliyor.
                          Bu nasıl bir fiyatlamadır aklım almıyor.

                          Yorum

                          • Tuncer
                            Tecrübeli
                            • 03 Mart 2022
                            • 2825

                            #1183
                            3520 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                            By kuzu
                            bugün yine 2.eğitim barının dibinden döndü

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #1184
                              vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              tüpraş tavan yapmazsan adam değilsin
                              hz. tüpraş

                              çok yazmıstım gercekten kaya gibi durdu gercek hisse senedi budur iste helal olsun

                              Yorum

                              • Tuncer
                                Tecrübeli
                                • 03 Mart 2022
                                • 2825

                                #1185
                                kuzu yatırdı yine çam dibine

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information