Sn. Kuzu
Birkaç gün evvel usd 72 , bist 3600 de dengelebilir mi diye sormüştum.Sizde , sağolun, cevap vermiştiniz.
Dün akşam usd 36 olunca , goygoycular saksakcılar 72 olacak diye paylaşım yaptınız.İnanın sorduğuma üzüldüm.
Hiçbir kimseyi istemeden de olsa zarar vermek istemem.
Size ve forumdaşlara uzun sağlıklı ömür ve bol kazanç dilerim
Birkaç gün evvel usd 72 , bist 3600 de dengelebilir mi diye sormüştum.Sizde , sağolun, cevap vermiştiniz.
Dün akşam usd 36 olunca , goygoycular saksakcılar 72 olacak diye paylaşım yaptınız.İnanın sorduğuma üzüldüm.
Hiçbir kimseyi istemeden de olsa zarar vermek istemem.
Size ve forumdaşlara uzun sağlıklı ömür ve bol kazanç dilerim





Yorum