Kuzu hocam bir soru var beynimi kemiriyor
Eğer seçimi iktidar kazanırsa
Bu endeks nasıl neden çöksün
Adamlar yabancıyı da kovdu borsadan
Jöleli ve ekibi sistemi kurdu böyle böyle varlık fonunun parası ile soyguna devam etmezler mi
Piyasaların çökmesine iktidar eğer kazanırsa bu saatten sonra müsaade eder mi
Eğer seçimi iktidar kazanırsa
Bu endeks nasıl neden çöksün
Adamlar yabancıyı da kovdu borsadan
Jöleli ve ekibi sistemi kurdu böyle böyle varlık fonunun parası ile soyguna devam etmezler mi
Piyasaların çökmesine iktidar eğer kazanırsa bu saatten sonra müsaade eder mi



Yorum