Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Cem2002
    Katılımcı
    • 02 Nisan 2019
    • 176

    #991
    guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dolar indexi aylık

    120 den 70 e düşüşü.
    70 ten 120 ye çıkışı şimdi.
    ha 120 geçilirse 160 var.!

    Aylardir söylediklerinizin tersi oluyor.
    Gerçekten merak ettim usd euro paritesinde 1 in altının tekrar gorulecegine inaniyor musunuz?
    Takip ettiğim bütün analistler dolar devri bitti diyor
    Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
    Yatırım tavsiyesi değildir.

    Yorum

    • monarosa1
      Yeni Üye
      • 11 Mayıs 2009
      • 14

      #992
      Sevgili Kuzu.. evladınız için hayırlı olmasını temenni ediyorum, muvaffakiyetler dileriz.
      Desteğiniz için teşekkürler...

      Yorum

      • smartinvestor
        Tecrübeli
        • 29 Kasım 2015
        • 901

        #993
        akıncı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        degerli dostlarim....

        yarin oglumun Kabul edildigi universiteye gidecegiz....sik sik yazamam bi sure...OYUN TARZIM BELLI...yazdim.

        hepinizi gozlerinizden oper...sunepe BABO ya emanet ederim...

        giderayak bi gol attim gavata ha ha ha....

        sevgilerimle....
        Emeğine yüreğine sağlık olsun Emmi.
        Yeğenimize de başarılar dilerim.

        Yorum

        • Tuncer
          Tecrübeli
          • 03 Mart 2022
          • 2825

          #994
          Hayırlı olsun kuzu hocam

          İşlerinde kolaylıklar dilerim

          Yorum

          • Misafir

            #995













            By kuzu

            Yorum

            • Misafir

              #996
              akıncı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              degerli dostlarim....

              yarin oglumun Kabul edildigi universiteye gidecegiz....sik sik yazamam bi sure...OYUN TARZIM BELLI...yazdim.

              hepinizi gozlerinizden oper...sunepe BABO ya emanet ederim...

              giderayak bi gol attim gavata ha ha ha....

              sevgilerimle....

              Anne ve baba için çok sevindirici durumlardan birisini yaşamışsınız. Daha nice başarılarını temenni ederim.


              Darısı başımıza inşaallah. Sağlık ve afiyetle.

              Yorum

              • yeniden
                Katılımcı
                • 18 Eylül 2018
                • 115

                #997
                Kuzum Hayırlı uğurlu olsun oğlumuza da başarılar sağlık afiyet inşallah. Selametle.

                Yorum

                • Cakirmetin05
                  Tecrübeli
                  • 20 Mart 2022
                  • 1292

                  #998
                  Hayırlı olsun . Allah yolunu açık etsin
                  " Her şeyi bidiğini iddia edene
                  Hiçbir şey öğretemezsin "

                  Yorum

                  • hsynkzmz
                    Üye
                    • 15 Kasım 2015
                    • 57

                    #999
                    Kuzu emmim ne mutlu sana yeğenimize başarılar diliyorum

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #1000


                      hocalarım ya bu çalışırsa ne dersiniz

                      Yorum

                      • Tuncer
                        Tecrübeli
                        • 03 Mart 2022
                        • 2825

                        #1001
                        sonsuz para var gibi alıyorlar be

                        gece bas sabah al tezi tutuyor sanırım

                        Yorum

                        • guner
                          Kıdemli
                          • 28 Mayıs 2011
                          • 4864

                          #1002
                          bence gelecek hafta pis düşüş başlayacak

                          SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                          Yorum

                          • guner
                            Kıdemli
                            • 28 Mayıs 2011
                            • 4864

                            #1003
                            Cem2002 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Aylardir söylediklerinizin tersi oluyor.
                            Gerçekten merak ettim usd euro paritesinde 1 in altının tekrar gorulecegine inaniyor musunuz?
                            Takip ettiğim bütün analistler dolar devri bitti diyor
                            sen takip edememişsin.
                            aylardır söylediğimin tıpkısı oluyor.
                            bak eski yazılara tekrar.
                            böyle demen çok ayıp.

                            şimdi paritede 0.83 zamanı başlıyor.

                            SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #1004
                              Erdoğan: Eğer 10 Mart'ta ilan edilirse 60 gün sonra seçim olur

                              kuzu hocamın dediği ilantarihi

                              Yorum

                              • guner
                                Kıdemli
                                • 28 Mayıs 2011
                                • 4864

                                #1005
                                yazdıklarım bu kadar yanlışmı anlaşılıyor.
                                hayret.

                                SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information