Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Tuncer
    Tecrübeli
    • 03 Mart 2022
    • 2825

    #1021
    Elinize sağlık kuzu ve babo hocam

    Eğer olmadı longa dönelim derseniz biz her daim hazırız

    Yorum

    • akıncı
      Tecrübeli
      • 24 Nisan 2018
      • 616

      #1022
      bikmisbroker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      20 Ocak 2023 tarihli karikatür bu şekilde..

      https://twitter.com/M_N_Kutan/status...142438959?s=20

      persembe donuyorum....bugun 11 30 da CARY TRADE karari gelince kapattim...simdi bakabildim benden sonrasina....SIMULASYON 1A ihlal edildi...emme...kapanis tam directe olmus...yani hala gecerli o SIMULASYONUM....

      EMME....

      YURT DISI YERLESIKLER....DOLAR VE EURO larine merkez pankasina 6 at vadeli yatirirlarsa faiz yuzde 6 derlerse....ERBAKAN hoca yapmisti bunu...alamancilar milyarlarca euro yatirmisti...

      hem seni...hem beni...yatirir ikerler....ikimizde malsiz mulsuz seyrederiz DEYYUZ....

      sen bi o yillari incele...1996 ila 1998....

      bu korku ile hemen kapattim...suan pismanim....

      ne demis ceddimiz....

      acele giden....ECELE gider...

      dogru demisler GAVATLAR.

      Yorum

      • akıncı
        Tecrübeli
        • 24 Nisan 2018
        • 616

        #1023
        bak grafa....ben haber alerti aldigimda...bu hizla 5700 e gider dedim...

        gidememis....SIMULASYON-1A calismis....



        Yorum

        • Misafir

          #1024


          By kuzu

          Yorum

          • Tuncer
            Tecrübeli
            • 03 Mart 2022
            • 2825

            #1025
            Pazartesi direk üstünde açarsa

            Yorum

            • monarosa1
              Yeni Üye
              • 11 Mayıs 2009
              • 14

              #1026
              Sn kuzu. Ukrayna nın ab'li devletlerin füze ve tank tedariği sonrasında karşı taarruza geçeceğine dair söylemler var. Belki bir gece falan ansızın sebep olacak senaryonuza.

              Yorum

              • Misafir

                #1027
                ,

                Yorum

                • guner
                  Kıdemli
                  • 28 Mayıs 2011
                  • 4864

                  #1028
                  Akşam akşam biitcoin hareketi yaptilar


                  SAATLİK GRAFİK

                  Yorum

                  • Cem2002
                    Katılımcı
                    • 02 Nisan 2019
                    • 176

                    #1029
                    guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Parite 1.05 i geçemiyor.
                    Muhtemelen kaldığı yerden devam edecek
                    0.84 yolcusu.
                    Abd üfe beklenenden yüksek geldi.
                    Şimdi tüfe bekleniyor.
                    O da yüksek gelirse dxy 120 ye kadar enflasyona devam.


                    Dxy nin 160 olduğu 80 lerde
                    Ve 120 olduğu 2000 lerde
                    Çok pis global krizler yaşadık.


                    Birde 160 lardan gelen bu 72 de dip yaptı
                    Şimdi tekrar 160 lara gidecek olursa
                    Gençler Enflasyonla yaşamaya,şimdi ihtiyar olanlarda enflasyonla ölmeye mahkum olur.

                    Reis desin dursun
                    Şu tarihte ,bu tarihte enflasyon bitecek diye.
                    O bile görmeyebilir.

                    Ne olur?
                    Dxy 120 de global resesyon vurur,enflasyonu bir nebze düşürür.
                    Ha düşürdük enflasyonu derken
                    Arkasında 160 hareketi ve hiper enflasyoni.
                    Aralık ayındaki bir çok mesajınız..
                    Ben cidden şaşırdım.
                    Her iki yöre mesaj atarsanız tabiki de %100 isabetli olur
                    Bitcoin 12000 hedefiniz
                    Parite 0.85 hedefiniz..
                    Bunlari ben yazmadim.
                    Saygılar
                    Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
                    Yatırım tavsiyesi değildir.

                    Yorum

                    • Cem2002
                      Katılımcı
                      • 02 Nisan 2019
                      • 176

                      #1030
                      guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      kaçınılmaz bir şekilde dxy 120 ye parite 0.83 e gidiyor.
                      paritenin bu çıkışı .bu düştükten sonraki 0.83 e sonraki çıkışının , ön hareketi
                      abd temel verileri resesyon kapısında bekliyor.
                      muhtemelende bunlar olacak..
                      dowun yeni zirve yapmasıyla mal kaçmaya çalışıyorlar..
                      işte orada patlar..
                      şimdiye kadar hiç bir global kriz dow zirve yapmadan gelmedi.
                      Bu da 23 aralik mesajınız
                      Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
                      Yatırım tavsiyesi değildir.

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #1031
                        Cem2002 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Aralık ayındaki bir çok mesajınız..
                        Ben cidden şaşırdım.
                        Her iki yöre mesaj atarsanız tabiki de %100 isabetli olur
                        Bitcoin 12000 hedefiniz
                        Parite 0.85 hedefiniz..
                        Bunlari ben yazmadim.
                        Saygılar
                        Cem2002 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Bu da 23 aralik mesajınız
                        ne var onlarda.. anlamadım.
                        ayni şeyi söylüyorum halen.
                        nasıl bakıyorsun sen.?
                        paritede 1.10 a doğru tepki çıkışı olacağını söylemiştim zaten.
                        1.05 yerine 1.08 mi sorun oldu.sen buraya takılmışsın.
                        gideceği yer 0.85

                        bitcoinede nasıl basacaklarını göreceksin yakında..

                        Yorum

                        • guner
                          Kıdemli
                          • 28 Mayıs 2011
                          • 4864

                          #1032
                          Cem2002 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Bu da 23 aralik mesajınız
                          kendine dikkat et dostum.
                          orada ne yazdığını anlamıyorsun
                          orada tam tutmuş bir yazı var.bekleneni de tutacak

                          SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                          Yorum

                          • Cem2002
                            Katılımcı
                            • 02 Nisan 2019
                            • 176

                            #1033
                            guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            kendine dikkat et dostum.
                            orada ne yazdığını anlamıyorsun
                            orada tam tutmuş bir yazı var.bekleneni de tutacak

                            SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                            Peki öyle olsun
                            Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
                            Yatırım tavsiyesi değildir.

                            Yorum

                            • guner
                              Kıdemli
                              • 28 Mayıs 2011
                              • 4864

                              #1034
                              bu arada bitcoin çıkışı süryor

                              30 dk..

                              Yorum

                              • guner
                                Kıdemli
                                • 28 Mayıs 2011
                                • 4864

                                #1035
                                ..................

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information