Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
persembe donuyorum....bugun 11 30 da CARY TRADE karari gelince kapattim...simdi bakabildim benden sonrasina....SIMULASYON 1A ihlal edildi...emme...kapanis tam directe olmus...yani hala gecerli o SIMULASYONUM....
EMME....
YURT DISI YERLESIKLER....DOLAR VE EURO larine merkez pankasina 6 at vadeli yatirirlarsa faiz yuzde 6 derlerse....ERBAKAN hoca yapmisti bunu...alamancilar milyarlarca euro yatirmisti...
hem seni...hem beni...yatirir ikerler....ikimizde malsiz mulsuz seyrederiz DEYYUZ....
Sn kuzu. Ukrayna nın ab'li devletlerin füze ve tank tedariği sonrasında karşı taarruza geçeceğine dair söylemler var. Belki bir gece falan ansızın sebep olacak senaryonuza.
Parite 1.05 i geçemiyor.
Muhtemelen kaldığı yerden devam edecek
0.84 yolcusu.
Abd üfe beklenenden yüksek geldi.
Şimdi tüfe bekleniyor.
O da yüksek gelirse dxy 120 ye kadar enflasyona devam.
Dxy nin 160 olduğu 80 lerde
Ve 120 olduğu 2000 lerde
Çok pis global krizler yaşadık.
Birde 160 lardan gelen bu 72 de dip yaptı
Şimdi tekrar 160 lara gidecek olursa
Gençler Enflasyonla yaşamaya,şimdi ihtiyar olanlarda enflasyonla ölmeye mahkum olur.
Reis desin dursun
Şu tarihte ,bu tarihte enflasyon bitecek diye.
O bile görmeyebilir.
Ne olur?
Dxy 120 de global resesyon vurur,enflasyonu bir nebze düşürür.
Ha düşürdük enflasyonu derken
Arkasında 160 hareketi ve hiper enflasyoni.
Aralık ayındaki bir çok mesajınız..
Ben cidden şaşırdım.
Her iki yöre mesaj atarsanız tabiki de %100 isabetli olur
Bitcoin 12000 hedefiniz
Parite 0.85 hedefiniz..
Bunlari ben yazmadim.
Saygılar
Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
Yatırım tavsiyesi değildir.
kaçınılmaz bir şekilde dxy 120 ye parite 0.83 e gidiyor.
paritenin bu çıkışı .bu düştükten sonraki 0.83 e sonraki çıkışının , ön hareketi
abd temel verileri resesyon kapısında bekliyor.
muhtemelende bunlar olacak..
dowun yeni zirve yapmasıyla mal kaçmaya çalışıyorlar..
işte orada patlar..
şimdiye kadar hiç bir global kriz dow zirve yapmadan gelmedi.
Bu da 23 aralik mesajınız
Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
Yatırım tavsiyesi değildir.
Aralık ayındaki bir çok mesajınız..
Ben cidden şaşırdım.
Her iki yöre mesaj atarsanız tabiki de %100 isabetli olur
Bitcoin 12000 hedefiniz
Parite 0.85 hedefiniz..
Bunlari ben yazmadim.
Saygılar
ne var onlarda.. anlamadım.
ayni şeyi söylüyorum halen.
nasıl bakıyorsun sen.?
paritede 1.10 a doğru tepki çıkışı olacağını söylemiştim zaten.
1.05 yerine 1.08 mi sorun oldu.sen buraya takılmışsın.
gideceği yer 0.85
bitcoinede nasıl basacaklarını göreceksin yakında..
Yorum