Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • AmurTemur
    Katılımcı
    • 06 Ekim 2012
    • 120

    #2251
    vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anadolu aynen koyduğun video da anlatılan gibi.Maalesef olay daaa 540 YIL ÖNCESİ CEM SULTAN olayı ile başlayan süreçten geliyor.Peşinden 1516 mısır seferi ile devamı tam kibrit suyu oluyor.

    Şimdi şu videoya bakın caddeye girmiş kesintisiz kırpmadan soruyor.Aldatmaca yok.

    85 kişiye soruyor.SORU CEVAPLARI GEÖRMEK İSTEYEN DİREK VİDEODA 10:39 NCU DAKİKAYA GİTSİN SONUÇLARI GÖRSÜN.nEREYE GİTSEM AYNI SONUCU BENDE GÖRÜYORUM ÇEVREMDE.

    BUYURUN 85 KİŞİYE SORMUŞ. 10:39.NCU DK DA SONUCU GÖRÜN.





    .

    Yorum

    • winvob
      Katılımcı
      • 03 Mart 2009
      • 109

      #2252
      Sevgili Amur Temur,

      Burası siyaset sayfası olmasa da,kuzumun izniyle şunları yazayım.
      Buraya çok yazmasam da,eski yazılarımda bana yönelttiklerinin çoğu açıklanmıştır.

      Öncelikle,
      2015 yılı Erdoğan ile şimdikini aynı kefeye koyamayacağın gibi,Çinci amca)))nın dedikleri de o tarih öncesidir.

      Erdoğan'ı ve %35 civarı oyunu yok sayamazsın.
      Erdoğan şu an hükümet ve Çinci amcanın parti politikalarını uyguluyorsa,dur sen bunları yapamazsın bu bizim programımız deyip engel olmaya mı devam etsin?

      Evet Erdoğan'da Amerikan projeleri ile başa getirilen biri idi.2015 sonrası Türkiye'nin dinamikleri,onu Türkiye rotasına döndürdü.

      Diğer doğru diye yazdıklarını,düzeltmemi istiyorsan özeline bir ara yazarım,burada propaganda yapma isteği ve niyetinde değilim....

      Sadece şunu netleştirelim;

      ''2000 ne doğru dergisinde Türk ordusu işgalci''
      diye bir şey yok.

      Olayın özeti...Ertuğrul Özkök tarafından Hürriyet'te yayınlanan 6 Şubat 2003 yılı yazısıdır ki, Rauf Denktaş ile Perinçek'in arasına bomba koyma eylemi,
      geçmişte beraatle sonlanmış olan ''Türk ordusu işgalci'' davasıdır ...bilgine.

      Birilerine sataşmadan ya da karalamadan önce araştırma yapılmalı. ..sevgiler.

      Yorum

      • bridge
        Katılımcı
        • 22 Haziran 2009
        • 74

        #2253
        kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        evettt....MALSIZ VE CULSUZUM....NAKITE GARKOLMUS....FIRSAT KOLLUYORUM....

        HACI TILKIYI izliyorum....6200 u yapmasini bekliyorum ki...SHORTLUYAYIM....

        SORUDA SU....6200 U....SECIME 15 GUN KALA MI YAPAR....yoksa simdi mi....

        CUGAPDA SU....simdi yaparsa secime kadar orada tutamaz....

        4 MILYON YENI YATIRIMCI VE ONLARIN VERECEGI OYLAR VAR....
        Meclisin feshi , seçimin erkene alınması için şartsa bu hafta yapar.

        Bu durumda bir dip görüp oradan zirveye kaçış hareketi olur diye düşünüyorum.

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #2254
          vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Ayriligimiz 1 gün sürdü
          Gündem öyle hızlı ki meral in masadan kalkacağına emindim konusulmuyorken yazdım dun oglen bunu ama bu denli sert satis beklemiyordum fırsat yaratti
          Girmeyecektim seçime kadar ama bugün sert düşüşte sattiklarimin bir kısmını aldim
          Ziraat yatirim deli gibi aldı anlamı, bist seçime kadar dusmez , kilicdar muthis bir orta yapti rte bu ortayı kaçırmamak için çok uğraşır bugünkü ziraat in 4.3 milyar mal alımı belli etti
          Birtek şeye bakın arkadaşlar borsa gider mi duser mi bunu ptesi anlicaz ve yazicam
          Vob makas acmiyorsa sorun devam ediyordur şu an 15 bin olması gereken makas 2 bindi kapanışta
          Önümüzdeki hafta bu makas acilir ve vob dipdiri durursa seçime en tepede gireriz.
          Vob makas inanilmaz net bir gostergedir
          Emmi ye kilicdar konusunda tekrar katılmıyorum aksener desteğiyle bile kazanamadı simdi tamamen bitirdi seçime kadar bist ralli mi bu hafta belli eder ama seçim sonrası ben bistte 1 dakika durmam
          Vob günler haftalar sonra makas açmaya basladi onemli....kapanışta böyle diri olursa teyit olur

          Yorum

          • Misafir

            #2255
            TAbela 528X' biST 100' zortlatmakTA.. Arada 570X - 557X gibimsi ve yine 532X - 535X style fırsatlar ile..

            Bu topik açıldığı gün 444X' ciVARı çalışırKene..

            Viop30' yansıması ise malum 483X - 65Xx arası yine çoklu tepeli katmer altın makaslı style falan Fi'Lan..

            TAmda güya biten nokTAlara bile anca yakla$ılmı$ gelinmi$tikii deprem çubuklarını saymadılar gittii..
            ...

            "Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900...." taBelasında 4 ayı dolmalık panorama durum..
            ...

            Selamlar, iyi TRade'ler & yatırımlar..

            Yorum

            • raistlin39
              Katılımcı
              • 21 Temmuz 2016
              • 171

              #2256
              kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              BU GRAFTA....5045 ustundeki gunleri say....5045 altindaki gunleri say...bunlar esitse....COKUS AN MESELESIDIR...VEYA CIKIS.

              maliyet dagilim analizi....BORSACIYI BORSACI YAPAN KRITERDIR
              Sayın Kuzu,

              5045 nasıl bir destekse asla altına indirmediler. Maliyetler 5045'in üstünde kaldı.
              Daha önce de 5300'ler geçilemez demiştiniz. 5045-5300 arasında sıkıştık kaldık.
              Meral Ablanın çıkışı bu iki kuralı bozdu mu ?

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #2257
                Vahsi bir eregli rallisi olur mu
                Borsa tarihin en cok seçim kaybeden yenilmeye doymadan bay loser in kaybedisini kutlamaya başlamış olabilir.. ytd

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #2258
                  Vob cilgin atıyor
                  5335 civari bir direnç var orayi geçerse ters bisey olmazsa gecer surtunmesiz cikabiliriz.
                  Rallini adı: bay loser

                  Yorum

                  • kurt
                    Tecrübeli
                    • 20 Aralık 2022
                    • 1361

                    #2259
                    kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Şortlar 5.600 den kapatıldı..Ben hammal değilim...Yeni poz. için PUSUDAYIM...
                    Daha önce almak istediğim 4 hisseyi aldım..Biri banka ,biri holding ,diğer ikisi beğendiğim hisseler..
                    Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #2260
                      Tahtalar bitti resmen

                      Kademe yok mal yok

                      Alan satan yok

                      Kendi kendilerine kaldılar

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #2261
                        vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Vob cilgin atıyor
                        5335 civari bir direnç var orayi geçerse ters bisey olmazsa gecer surtunmesiz cikabiliriz.
                        Rallini adı: bay loser
                        Inanilmaz tam 5335 de bay loser in kurtaracak haber dustu
                        Meral in iknaya gitmişler şaka gibi ya

                        Yorum

                        • muratti
                          Aktif
                          • 09 Eylül 2007
                          • 266

                          #2262
                          Kuzu hocam teslada hedefiniz nedir .daha önce yazılmıştır belki ama ben kaçırdım.veya bilen bi arkadaşta yazarsa makbule geçer.hic olmazssa paramız dolarda durur buraya yatırım yaparsak .şimdiden teşekkürler.

                          Yorum

                          • Tuncer
                            Tecrübeli
                            • 03 Mart 2022
                            • 2825

                            #2263
                            durmaz bu ya

                            piyasada mal kalmadı

                            açığa satış yasak

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #2264
                              Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              durmaz bu ya

                              piyasada mal kalmadı

                              açığa satış yasak
                              Cuma günü sert satışta ve sabah fulledigim mallari yarıya indirdim.
                              Bence zemin sabaha gore kayganlasti kısa vade ralli devam etse de dalgalanır yine sert
                              Sabah ki ortam çok iyidi
                              Seçim tarihi belli kaybeden belli 2 ay soluksuz alırdı borsa
                              Aksenerin geri dönmesi şu an ortamı flu yapti

                              Yorum

                              • Cem2002
                                Katılımcı
                                • 02 Nisan 2019
                                • 176

                                #2265
                                Hala fikrim değişmedi.
                                Kilicdaroglu aday
                                Iyi parti oynak
                                Bu halk oy vermez muhalefete
                                Pozisoyonumu Akp kazanacak hipotezi ile alıyorum.
                                Kademeli satış tum geri kalan portföyü usd yapıp virman yapicam
                                Yazdıklarım kendi düşüncelerimdir
                                Yatırım tavsiyesi değildir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information