Bu topiğin ilk iki mesajı biraz epey eskidi ve hatTA sıkıntılarla boğu$uyo gibi sanki..
Bir bAKı$ baktın, kalbimi yaktın..
Cheers than, kuzu bey ve değerli okuyucuları & payla$anları..
Bir bAKı$ baktın, kalbimi yaktın..
Cheers than, kuzu bey ve değerli okuyucuları & payla$anları..

Yorum