Hisse_Trade 12

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • radyolog
    OKURYAZAR
    • 03 Ağustos 2008
    • 23064

    #15316
    radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vİop 30 1,43
    1,42
    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

    Yorum

    • radyolog
      OKURYAZAR
      • 03 Ağustos 2008
      • 23064

      #15317
      MAGEN:

      Yönetim Kurulu Başkanı 33,90 TL fiyatla 1,5 milyon adet MAGEN payı alımı gerçekleştirdi. İşlem sonrası şirketteki pay oranı %0,14'ten %0,19'a yükseldi. Şirket, pay geri alım programı kapsamında 1,1 milyon adet pay geri aldığını açıkladı.
      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

      Yorum

      • radyolog
        OKURYAZAR
        • 03 Ağustos 2008
        • 23064

        #15318
        TRENJ

        89 üzerinde ilk hedef 93 olabilir

        ANALİZ İLGİLİ BAŞLIKTA
        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

        Yorum

        • radyolog
          OKURYAZAR
          • 03 Ağustos 2008
          • 23064

          #15319
          radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

          1,42
          1,08
          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

          Yorum

          • radyolog
            OKURYAZAR
            • 03 Ağustos 2008
            • 23064

            #15320
            radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

            1,08
            1,12

            ailenin pastacısı nerede
            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23064

              #15321
              radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

              1,12

              ailenin pastacısı nerede
              2,13

              14712
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23064

                #15322
                radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                TRENJ

                89 üzerinde ilk hedef 93 olabilir

                ANALİZ İLGİLİ BAŞLIKTA
                92,05 ten çıktım

                ABV
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23064

                  #15323
                  radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

                  2,13

                  14712
                  3,06

                  14827

                  15200 yoluna girdik.. bakalım yarın günü / haftayı oralara yakın bir yerlerden kapanacakmı ?

                  iyi akşamlar
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23064

                    #15324
                    Enerji & Altyapı Sektörü


                    Türkiye Sınai Kalkınma Bankası: Kredinin 200 milyon euroluk kısmını doğrudan yönetecek iki bankadan biri. Hem fonlama kabiliyeti hem de faiz dışı gelir beklentisiyle bu dönemin en güçlü para girişi alan finansallarından.

                    ASTOR: Kısa vadede (son 1 ayda) kar satışları ve düzeltmelerle yaklaşık %17,55 zarar ettirmiş görünse de, 6 aylık ve 1 yıllık vadede yatırımcısına yaklaşık 2.5 ila 3 katı (sırasıyla %154 ve %191) artış sağlayarak fonların gözdesi ünvanını korumuş.


                    GWIND: GALATA WIND ENERJİ A.Ş: Listedeki diğer hisselere göre çok daha sakin ve yatay bir grafik çizmiş. Son 1 ayda %9 zarar yazarken, yıllık bazda %15,55'lik sınırlı bir artış gerçekleştirmiş.

                    YEO TEKNOLOJİ ENERJİ VE ENDÜSTRİ A.Ş. : YEOTK: Hem kısa vadede hem uzun vadede güçlü kalmayı başarmış. Son 1 ayda piyasa dalgalanırken bile %10,58 artış sağlamış, yıllık bazda ise %206,07'lik yükselişle (yani parasını üçe katlayarak) bu üçlü arasında son 1 yılın en çok kazandıranı olmuş.

                    Savunma Sanayii Sektörü
                    ASELS: Lokomotif rolünü tam anlamıyla yerine getirmiş. Kısa vadede (son 1 ayda) %4,82'lik hafif bir düzeltme yapsa da, yabancı girişinin de etkisiyle 2025 sonundan bu yana (son 6 ayda) yatırımcısına %71,20 kazandırmış. Yıllık bazda ise %179,15'lik devasa bir artışla kurumsal paranın neden bu hisseyi biriktirdiğini kanıtlamış.

                    SDTTR: SDT Uzay ve Savunma): Hareket alanı daha dinamik olan bu büyüme (growth) şirketi, son 1 ayda piyasadaki dalgalanmaya paralel olarak %3,49'luk sınırlı bir kayıp yaşamış. Son 6 aylık süreçte yatırımcısını %36,45 yukarı taşırken, yıllık bazda %48,30'luk bir getiri sağlamış. ASELS kadar agresif bir yıllık performans sergilememiş olsa da istikrarlı yükseliş trendini koruyor.

                    Perakende & Tüketim Sektörü


                    BIMAS: Defansif yapısını ve "güvenli liman" unvanını tam anlamıyla kanıtlamış durumda. Piyasanın dalgalandığı son 1 ayda bile +%2,15 ile pozitif ayrışmayı başarmış. Son 6 ayda %48,90, yıllık bazda ise büyük montanlı yatırımcısına %104,15 kazandırarak parasını ikiye katlamış.

                    MGROS: Model portföylerin vazgeçilmezi olan şirket, son 1 ayda %1,45 gibi çok yatay ve sınırlı bir düzeltme yapmış. Son 6 aylık kurumsal alıcı desteğiyle %36,10 yükselirken, 1 yıllık vadede yatırımcısına %88,40'lık güçlü bir getiri sağlamış.

                    MAVI: Tüketim tarafındaki marka gücüne rağmen, tekstil perakendesindeki dönemsel dinamiklerden dolayı son 1 ayda %6,80 zarar yazmış. Buna rağmen, 6 aylık süreçte %24,35 ve yıllık bazda %62,70'lik primle enflasyona karşı yatırımcısını korumayı başarmış.

                    Sanayi & Holding Sektörü
                    KCHOL & TUPRS: Büyük yabancı blokunun ve temettü yatırımcılarının favorisi olan bu iki dev, son 1 ayda hafif kar satışları görse de son 6 ayda endeksi sırtlayan ana güçler oldu. Koç Holding yıllık bazda %112,40 ile yatırımcısının parasını ikiye katlarken, Tüpraş da %94,15 ile hemen arkasından geldi.

                    SAHOL: Net aktif değerine göre taşıdığı iskontoyu enerji bacağındaki güçlü hikayesiyle kapatmaya devam ediyor. Son 1 ayda sadece %1,15 düşerek çok dik durdu ve yıllıkta %84,70 kazandırdı.

                    ENKAI: Muazzam döviz pozisyonu ve güvenli liman algısıyla, piyasanın genel olarak gerilediği son 1 ayda +%3,80 ile pozitif ayrışan tek hisse oldu. Yıllık getirisi ise %68,30 seviyesinde.

                    FROTO & KORDS: Sanayinin ihracatçı ve yüksek teknolojili yüzünü temsil eden bu iki şirketten Ford Otosan yıllık bazda %54,10, savunma ve havacılık hikayesiyle desteklenen Kordsa ise %41,90 artış gösterdi. İki hisse de son 1 ayda kısa vadeli bir düzeltme sürecinden geçti.
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • radyolog
                      OKURYAZAR
                      • 03 Ağustos 2008
                      • 23064

                      #15325
                      günaydın arkadaşlar

                      VİOP - 0,86 ile baladık.. dünkü yükselişin hazmedilmesimi değilmi göreceğiz

                      HER HALUKARDA 13700 LER İNMEDİKÇE BİST İN YÜKSELİŞ ÇABALARI DEVAM EDECEKTİR
                      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23064

                        #15326
                        AEFES

                        kritik seviyede..21,40 ları aşılması yeni zirvelere götürü.. geri gelirse kazançları eritebilir
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • radyolog
                          OKURYAZAR
                          • 03 Ağustos 2008
                          • 23064

                          #15327
                          Vİop - 0,68
                          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                          Yorum

                          • radyolog
                            OKURYAZAR
                            • 03 Ağustos 2008
                            • 23064

                            #15328
                            Sonunda Oldu Avrupa dan Atıldık....
                            YASA TASARISINA GÖRE ARTIK AVRUPA ÜLKESİ SAYILMAYACAK.
                            İster kına yakıp göbek atın, ister bir mum yakıp halinize ağlayın. ABD Temsilciler Meclisine sunulan yasa tasarısına göre Türkiye artık Avrupa ülkesi değil, Ortadoğu ülkesi sayılacak.
                            ABD parlamento üyeleri Türkiye’nin artık bir Avrupa ülkesi olarak değil, Orta Doğu ülkesi olarak yeniden sınıflandırılması için Temsilciler Meclisi’ne yasa tasarısı sundu.
                            Yasa tasarısına göre;
                            Amerika’nın Türkiye ile Diplomatik İlişkileri yeniden düzenlenerek, Türkiye’nin ABD Dışişleri Bakanlığı’nda “Avrupa ve Avrasya” olan statüsü, “Yakın Doğu (Ortadoğu NEA)” olarak güncellenecek.
                            Daha basit anlatımla ABD bundan böyle Türkiye’nin diplomatik statüsünü İran, Suriye, Lübnan, Ürdün ve Libya ile aynı kategoriye alacak.
                            ABD yasa tasarısında “Türkiye’nin tamamen Orta Doğu’ya yöneldiğini ve artık Avrupa ile ilişkilerine öncelik vermediği, Ankara’nın “Rusya, Çin ve İran ile bağlarının derinleştiğini, Hamas’a destek verdiğini, Doğu Akdeniz’deki anlaşmazlıklara da atıfta bulunarak, Türkiye’nin dış politikasının “Batı’nın güvenlik çıkarlarıyla temelde çeliştiğini” gerekçe olarak gösterdi.
                            Bu ne demek ve bu kararın yasalaşması halinde ne olacak?
                            ✓ Bu yasa geçecek olursa Türkiye artık bir Avrupa ülkesi olarak değil, Ortadoğu ülkesi olarak muamele görecek.
                            ✓ Avrupa Birliğinin kapıları sonsuza kadar Türkiye’ye kapanacak.
                            ✓ Avrupa ile yapılan gümrük birliği anlaşmaları yeniden gözden geçirilecek.
                            ✓ Sadece Amerika değil tüm dünya ülkeleri Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına vize verme konusunda bugünden bile çok daha seçici ve çok daha titiz davranacak.
                            ✓ Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları seyahat izni (vize) almayı başarsa dahi geçişlerde en aşağılayıcı şekilde muamele görecek.
                            ✓ Ortadoğu bataklığında her iğrenç olayın içinde Türkiye’nin katkısı olup olmadığı araştırılacak.
                            ✓ Türkiye’den yurt dışına veya yurtdışından Türkiye’ye yapılan para transferlerinde bir değil 3 yabancı aracı banka kontrol yaptıktan sonra izin verecek.
                            ✓ Türkiye’den çekilen yabancı yatırımcıların sayısı hızla artacak ve Türkiye’ye yatırım yapmak isteyen yabancılara güvence verilmediği gibi uyarılar yapılacak.
                            En önemlisi de…
                            Amerika’nın başlattığı, İngiltere, Fransa ve Almanya’nın destek verdiği “Büyük Ortadoğu projesi (BOP) içine Türkiye’de dahil edilecek.
                            Büyük Ortadoğu projesi (BOP) nedir?
                            Çok kısa ve net bir anlatımla Ortadoğu’da ki devletlerin azınlık nüfuslarını din, milliyet, özgürlük ve demokrasi argümanları ile isyana teşvik etmek, sonrasında Yugoslavya modeli ile parçalayıp bölerek kontrol edilebilir, sınırlı güçleri olan küçük devletler oluşturmak.
                            Özetle:
                            Bu tasarı yasalaşır ve yürürlüğe girerse Türkiye Cumhuriyeti Devleti resmen Ortadoğu Bataklığına girmiş olacak, Türkiye Yüzyılı denilerek çıkılan yolun sonu kan ve gözyaşı bataklığında son bulacaktır.
                            Türkiye’yi bu duruma düşürenler ve onlara destek verenler kına yakabilir. Zaten amaçları oydu. Cumhuriyet bitti demokrasi bir hayal herşey tek adam tek aile tek saray!!!...
                            Jak Saul sayfasından
                            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                            Yorum

                            • radyolog
                              OKURYAZAR
                              • 03 Ağustos 2008
                              • 23064

                              #15329
                              radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Vİop - 0,68
                              - 0,91
                              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                              Yorum

                              • GÜKO25
                                Ankara sponsoru
                                • 02 Eylül 2009
                                • 11731

                                #15330
                                selam kolay gelsin
                                Mevlana der ki;

                                Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
                                Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


                                YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information