Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Buralardan TRade'lik endeks Long & hisse alımı vesair iyidir iyi, dı$arılar da lehte ortam yaratacak misali alım style direniyorlar.. Brent oil peeTr0LL mazutgiller de gev$emeye devam.. Daha ne olsun ??..
Neredeyse 48 saate sığdırılan -72X.00 puan dü$mü$ Bi Viop30 VAR. Hisseci long'cu vadeciler mefTA Zati.. Güzel zamanlama..
O gap dolarsa kıyım olur sn. hocam. Bist 100 'ü 13400 te görürüz ki oralara can dayanmaz.
Bence haziran enflasyonu düşük gelir ve faiz indirimi fiyatlanmaya başlar. O da bankaları tutar
" Her şeyi bidiğini iddia edene
Hiçbir şey öğretemezsin "
O gap dolarsa kıyım olur sn. hocam. Bist 100 'ü 13400 te görürüz ki oralara can dayanmaz. Bence haziran enflasyonu düşük gelir ve faiz indirimi fiyatlanmaya başlar. O da bankaları tutar
haziran işi mantıklı sn çakırmetin
enflasyon düşük gelir memura / emekliye mümkün mertebe AZ ZAM YAPILIR
DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum