TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #316
    Eyvallah Dowares iki gündür kıpkırmızı helal aralıksız devam..

    Yarın sırada yan etkili Dax-i, kaldığı yerden düşüşe devam..

    Hızla tarihi zırvalardan uzaklaşalım.. Bizt'iğin selâsına katkı..
    ...
    Gömün gitsin lazım..

    Yorum

    • Misafir

      #317
      Hayırlı kandiller inşallah..

      Yorum

      • kani
        Tecrübeli
        • 26 Kasım 2010
        • 1084

        #318
        hayırlı işler esnaf kolay gele
        oturma münkir ile alırsın sancı tutarsın pas paklamaz her kalaycı

        Yorum

        • kani
          Tecrübeli
          • 26 Kasım 2010
          • 1084

          #319
          usdtry 2.12 üzerine yürüyemezse basacaklar
          oturma münkir ile alırsın sancı tutarsın pas paklamaz her kalaycı

          Yorum

          • Guerra
            Kadrolu
            • 02 Ağustos 2011
            • 5571

            #320

            Yorum

            • taka
              Kıdemli
              • 22 Eylül 2009
              • 3774

              #321
              dalgalanmaya devam eder gibi görüntü var.
              ŞAŞKIN ÖRDEK SUYA DALARMIŞ..HERZAMAN BİR ŞANS VARDIR,YARATMASINI BİLİRSEN.

              yazdıklarım beni bağlar,yatırım tavsiyesi kesinlikle içermez.o kadar bilseydim ne işim varki burda...
              sadece bilgi amaçlı olup; bilgi kutsaldır vede paylaşılmadıkçada bilgi anlamını taşımaz.
              müzik ahengiyle coşkuları veriyorsa. barları hissetmelisinki dokunacağın noktalar düzgün notaları mırıldansın.

              Yorum

              • VIX100
                Tecrübeli
                • 03 Kasım 2011
                • 1945

                #322
                esnaf,cort açmaya başladı galiba pala yaratığı?

                bu japon hakeeem de eyyamcı çıktı

                izlerken 98925 igörüyor ekranı kapattım 97750 yi görmüş,fıtratımı seveyim
                oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

                Yorum

                • taka
                  Kıdemli
                  • 22 Eylül 2009
                  • 3774

                  #323
                  arkadaşlar uv ve ov yapıda olası düzeltme gri okla işaretli bölge ihlali ve altta pembe rüya beklentili oklar arassı olası düzeltme sonu olması gerekir.buyrun foto objektif sunulmuştur.
                  ŞAŞKIN ÖRDEK SUYA DALARMIŞ..HERZAMAN BİR ŞANS VARDIR,YARATMASINI BİLİRSEN.

                  yazdıklarım beni bağlar,yatırım tavsiyesi kesinlikle içermez.o kadar bilseydim ne işim varki burda...
                  sadece bilgi amaçlı olup; bilgi kutsaldır vede paylaşılmadıkçada bilgi anlamını taşımaz.
                  müzik ahengiyle coşkuları veriyorsa. barları hissetmelisinki dokunacağın noktalar düzgün notaları mırıldansın.

                  Yorum

                  • taka
                    Kıdemli
                    • 22 Eylül 2009
                    • 3774

                    #324
                    dolares çok pis bir noktayı denemekte.geömesi eyi değil.
                    ŞAŞKIN ÖRDEK SUYA DALARMIŞ..HERZAMAN BİR ŞANS VARDIR,YARATMASINI BİLİRSEN.

                    yazdıklarım beni bağlar,yatırım tavsiyesi kesinlikle içermez.o kadar bilseydim ne işim varki burda...
                    sadece bilgi amaçlı olup; bilgi kutsaldır vede paylaşılmadıkçada bilgi anlamını taşımaz.
                    müzik ahengiyle coşkuları veriyorsa. barları hissetmelisinki dokunacağın noktalar düzgün notaları mırıldansın.

                    Yorum

                    • taka
                      Kıdemli
                      • 22 Eylül 2009
                      • 3774

                      #325
                      endeks pembeyi zorlarsa durum heç iç açıcı olmaz.
                      ŞAŞKIN ÖRDEK SUYA DALARMIŞ..HERZAMAN BİR ŞANS VARDIR,YARATMASINI BİLİRSEN.

                      yazdıklarım beni bağlar,yatırım tavsiyesi kesinlikle içermez.o kadar bilseydim ne işim varki burda...
                      sadece bilgi amaçlı olup; bilgi kutsaldır vede paylaşılmadıkçada bilgi anlamını taşımaz.
                      müzik ahengiyle coşkuları veriyorsa. barları hissetmelisinki dokunacağın noktalar düzgün notaları mırıldansın.

                      Yorum

                      • VIX100
                        Tecrübeli
                        • 03 Kasım 2011
                        • 1945

                        #326
                        evet taka dayı,dolares gacı 2.13 e yanaştı,haklısın
                        oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

                        Yorum

                        • taka
                          Kıdemli
                          • 22 Eylül 2009
                          • 3774

                          #327
                          bi habermi geldi neden bastı bu.
                          ŞAŞKIN ÖRDEK SUYA DALARMIŞ..HERZAMAN BİR ŞANS VARDIR,YARATMASINI BİLİRSEN.

                          yazdıklarım beni bağlar,yatırım tavsiyesi kesinlikle içermez.o kadar bilseydim ne işim varki burda...
                          sadece bilgi amaçlı olup; bilgi kutsaldır vede paylaşılmadıkçada bilgi anlamını taşımaz.
                          müzik ahengiyle coşkuları veriyorsa. barları hissetmelisinki dokunacağın noktalar düzgün notaları mırıldansın.

                          Yorum

                          • Misafir

                            #328
                            Kapanışta yaklaşık 5 de 1 şiddetinde vadesonu muamelesi olucak Bizt'ik de..

                            Longlarda patlıycak inşallah o yüzde de..
                            ...
                            Aferin Dax-i'ye sırasını savuşturmuyo bu sefer.. Tarihi zırvasından -200 küsür

                            sattı, 3 günde kıpkırmızı.. Dowares-Daxi bugün mevcut mühim desteklerini de

                            kırabilirlerse tam anlamıyla rahatlarız.. Sell in May go away'e, June ayarı verip

                            piyasaları terse bıraktılar sayarız.. Uyarr..
                            ...
                            Eğer böyle devam ederde satışlar gerçekten derinleşirse, CumBaba hadisesi de

                            tersine dönecektir malum birilerine..
                            ...
                            Gömün gitsin lazım..

                            Yorum

                            • taka
                              Kıdemli
                              • 22 Eylül 2009
                              • 3774

                              #329
                              bıçak kemiğe dayandı çift yönde kazançların sonuna yaklaştık.bir yöne doğru istikamet şart olmuştur.grafik sistem her neyse gücü olan beri gelecektir.palada okşayacaktır.
                              ŞAŞKIN ÖRDEK SUYA DALARMIŞ..HERZAMAN BİR ŞANS VARDIR,YARATMASINI BİLİRSEN.

                              yazdıklarım beni bağlar,yatırım tavsiyesi kesinlikle içermez.o kadar bilseydim ne işim varki burda...
                              sadece bilgi amaçlı olup; bilgi kutsaldır vede paylaşılmadıkçada bilgi anlamını taşımaz.
                              müzik ahengiyle coşkuları veriyorsa. barları hissetmelisinki dokunacağın noktalar düzgün notaları mırıldansın.

                              Yorum

                              • kani
                                Tecrübeli
                                • 26 Kasım 2010
                                • 1084

                                #330
                                500 aşağı kırılmadıkça bişey olmaz
                                oturma münkir ile alırsın sancı tutarsın pas paklamaz her kalaycı

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information