Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • korayy
    Yasaklı
    • 06 Temmuz 2014
    • 226

    #1006


    1 DEN 7 YE KADAR ,İngilizcelerini ilerletmek isteyenlerin özellikle izlemeleri tavsiye olunur

    Süper bir senaryo ,süper bir görsel şölen , Angelina Jolie zaten süper...



    2.35-45 bir kaç kere...

    Yorum

    • korayy
      Yasaklı
      • 06 Temmuz 2014
      • 226

      #1007
      102100 değer ile güne başlayan VOİB 102425 %0.32 artıda

      NU grafikdeki bütün zaman dilimlerinde had safhada ,karlı pozisyonların yavaş yavaş kapatılıp ,MART ayından beri soluksuz yükselen borsanın düzeltmesini beklemek bir strateji olabilir
      Nasılsa kardayız deyip ,filmin sonunu beklemek de bir stratejidir
      Hiç kara geçmedik ki..biz ne yapalım diyenler olabilir ...öyle bir stratejiyi de ben bilmiyorum

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #1008


        Türkiye Katılım Bankaları Birliği’nin yeni Başkanı ve Türkiye Finans Genel Müdürü Derya Gürerk’e göre katılım bankacılığının büyümesi, hatta sıçrama yapması için tek şart var, o da sermaye.

        Gürerk’in ‘Büyümek için sermaye şart’ vurgusu, ‘kamu bankalarının sektöre katılım sürecinde her türlü desteği vermeye hazır oldukları’ ve ‘özel sektörden de yeni sermayedarları bekliyoruz’ mesajını da içeriyor.

        “Daha fazla büyüme daha fazla sermaye ile olacak" diyor ve şöyle devam ediyor: "Bunun için de yeni sermayedar girişleri de dahil olmak üzere mevcut sermayedar da ilave sermaye girişleri yapmak durumda kalacaklar.

        http://www.dunya.com/faizsiz-bankaci...ar-234957h.htm

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #1009


          Deterjan lobisi Eti Bor’dan rahatsız

          Dünya genelinde büyük bir deterjan lobisinin olduğunu ileri süren İlker Duran, “Eti Maden’in yaptığı bu atak, belli ki bazı kartelleri rahatsız etmiş. Bordan üretilen deterjanın, diğer deterjanlara göre avantajı çok fazla ve deterjanda bor yüzde 80 oranlarında kullanılıyor. Bu alanda rekabet edebilmek için Türkiye’den bor temin etmek zorundalar. Bunu istemeyen bor karşıtı lobiler de, borun cilt kanseri yaptığını ileri sürerek, deterjan başta olmak üzere birtakım hijyen ürünleri ve kozmetiği yakın takibe aldılar” diye konuştu. Duran, “Burada yalnızca üreticinin veya şirketlerin değil ülkenin menfaati söz konusu. 15 kişilik komisyon olarak, REACH tüzüğünü hazırlayan ajansın bu çalışmalarına karşı anti-çalışmamızı başlattık” dedi.

          http://www.dunya.com/avrupa-turkiyen...ti-234956h.htm

          Yorum

          • korayy
            Yasaklı
            • 06 Temmuz 2014
            • 226

            #1010
            korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            102100 değer ile güne başlayan VOİB 102425 %0.32 artıda

            NU grafikdeki bütün zaman dilimlerinde had safhada ,karlı pozisyonların yavaş yavaş kapatılıp ,MART ayından beri soluksuz yükselen borsanın düzeltmesini beklemek bir strateji olabilir
            Nasılsa kardayız deyip ,filmin sonunu beklemek de bir stratejidir
            Hiç kara geçmedik ki..biz ne yapalım diyenler olabilir ...öyle bir stratejiyi de ben bilmiyorum
            102975-101250 ... 101375(-%0.71)

            Teğet geçti sayılır

            Yorum

            • korayy
              Yasaklı
              • 06 Temmuz 2014
              • 226

              #1011
              Uyunan dev TUPRS' ı 37 den sattırmasalardı eyi olacaktı bea ... 54.80



              Yorum

              • korayy
                Yasaklı
                • 06 Temmuz 2014
                • 226

                #1012




                Yorum

                • korayy
                  Yasaklı
                  • 06 Temmuz 2014
                  • 226

                  #1013


                  Yarın görüşmek üzere

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #1014




                    Yaptırımların etkisindeki Rusya'nın, dolar ve avro yerine
                    yerel para birimlerine yönelmesi Türkiye'nin işine yarayacak.

                    http://www.dunya.com/rusyanin-para-h...ak-235115h.htm

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #1015


                      http://www.dunya.com/yabanci-temmuzd...ti-235089h.htm

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #1016


                        http://www.dunya.com/is-dunyasi-avra...ak-235073h.htm

                        Yorum

                        • korayy
                          Yasaklı
                          • 06 Temmuz 2014
                          • 226

                          #1017
                          İyi akşamlar Cafe ELİT

                          VOB %-1.50 , xu100 %-1.53 ,xu30 %-1.65

                          Yorum

                          • korayy
                            Yasaklı
                            • 06 Temmuz 2014
                            • 226

                            #1018


                            Malum forumun perişan hali , okunacak topik bırakmadılar...Tüm değerli yorumcular terkettiler orayı...
                            daha önce arz etmiştim.


                            http://forum.keyborsa.com/showthread...r-ve-yorumlari

                            Sayın STAH ;Bizim ekol' un çok sevdiği saydığı bir şahsiyet ...Bu forumda kendisini hiç bir zaman rahatsız eden olmadı.
                            Dayı ondan son samuray yieenim diye bahsederdi.



                            Saygıyla anıyoruz...
                            Sevgiyle beraber.

                            Yorum

                            • korayy
                              Yasaklı
                              • 06 Temmuz 2014
                              • 226

                              #1019

                              Spek uşaklarının son numarası ... asyabank

                              Bunun da perişan halini daha önce defalarca arz etmiştim.

                              Yorum

                              • korayy
                                Yasaklı
                                • 06 Temmuz 2014
                                • 226

                                #1020
                                korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                102100 değer ile güne başlayan VOİB 102425 %0.32 artıda

                                NU grafikdeki bütün zaman dilimlerinde had safhada ,karlı pozisyonların yavaş yavaş kapatılıp ,MART ayından beri soluksuz yükselen borsanın düzeltmesini beklemek bir strateji olabilir
                                Nasılsa kardayız deyip ,filmin sonunu beklemek de bir stratejidir
                                Hiç kara geçmedik ki..biz ne yapalım diyenler olabilir ...öyle bir stratejiyi de ben bilmiyorum

                                korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                102975-101250 ... 101375(-%0.71)

                                Teğet geçti sayılır
                                Bugün teğet geçmedi

                                Ula palacan ,NU diyom ...Ne diyosun diyon

                                Yoğurt diyorum ...faydalıdır...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information