Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • korayy
    Yasaklı
    • 06 Temmuz 2014
    • 226

    #1051


    Huzurlu hafta sonları

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #1052


      Irak’taki Türkmenler’in IŞİD saldırıları karşısındaki çaresiz bekleyişi ise sürüyor.
      Türkmenler pasaportları olanlara dahi Türkiye’ye geçiş izni vermeyen Peşmergeler’den yakınıyor




      Biz ise ayağına diken batıp incinen Terörist PKK lıları Suriyeli PKKlıları

      Peşmergeyi tedavi ettirmek için ambulans uçak tahsis ediyoruz ,

      ve burada lokmamızı paylaşıyoruz şu işe bak

      besle köpeği bacağına sarsın

      Yorum

      • korayy
        Yasaklı
        • 06 Temmuz 2014
        • 226

        #1053
        İyi akşamlarrrrrrrrrrrrrr alemin en kral mekanı

        Yorum

        • korayy
          Yasaklı
          • 06 Temmuz 2014
          • 226

          #1054
          korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Forum forum kelaynak sürüsü gibi dolaşan bu spek uşaklarını yeterince afişe ettim

          Gelecek haftadan itibaren de bunları kucağında oturtanları ve neden bu olaylar bu ufacık sanal alemde cereyan ettiğini afişe edeceğim




          bahçeye bi uğrayalım dedik ,vay vay vay

          rezalet diz boyu gene

          Yorum

          • korayy
            Yasaklı
            • 06 Temmuz 2014
            • 226

            #1055
            Altın topiği(GOLD)

            4 ağustos
            Basamak 1299 Yukarıya dönerse poz. açarım

            8 ağustos

            Basamak 1299 Aşağı yönlü kırılırsa Poz kapatırım

            Yorum

            • korayy
              Yasaklı
              • 06 Temmuz 2014
              • 226

              #1056
              OOLM KÜÇÜK YATIRIMCIYLA BU KADAR DALGA GEÇİLİR Mİ?

              Terbiyesizler ...siz kendinizle dalga geçin

              yorum böyle yapılır :

              http://forum.keyborsa.com/showthread...%C4%B0T/page65


              1 haziran dip-20 haziran tepe

              Yorum

              • korayy
                Yasaklı
                • 06 Temmuz 2014
                • 226

                #1057
                Bizim artıklarımızla idare ediyorsunuz ...bizim kovduklarımızdan size hayır gelir mi a be akıllılar

                bunlar adam olsaydı buraya hayrı olurdu yaffs sabahtan beri hepsi eski mekanda elizabeth durumlarında ,sizde bekleyin orda

                esas bahçıvanlardan da oldunuz ya... bak sen

                atasözü neydi? pilav mıydı bulgur muydu ...neydi?

                Yorum

                • korayy
                  Yasaklı
                  • 06 Temmuz 2014
                  • 226

                  #1058
                  asyabank rezaleti de çabası haaaaaaaaaaaaaa

                  Yorum

                  • korayy
                    Yasaklı
                    • 06 Temmuz 2014
                    • 226

                    #1059
                    OOVLUM bi akıllı olun ,akıllı olun ...

                    zaten hırsız Şaban yaveş yaveş eski mekanda yol yapmaya başladı

                    Yahudi, iflas ettiği zaman eski defterini karıştırırmış

                    teee 2005 topiğini öne getirmek de neyin nesi?

                    asyabank rezaletini unutturur mu... eyyy eblehler

                    Yorum

                    • korayy
                      Yasaklı
                      • 06 Temmuz 2014
                      • 226

                      #1060
                      yatacak yeriniz yok inanınki ...küçük yatırımcının ahı eninde sonunda sizi tutacaktır spek uşakları sizi

                      ahanda yazıyorum buraya .

                      Yorum

                      • korayy
                        Yasaklı
                        • 06 Temmuz 2014
                        • 226

                        #1061




                        Yorum

                        • korayy
                          Yasaklı
                          • 06 Temmuz 2014
                          • 226

                          #1062

                          Yorum

                          • korayy
                            Yasaklı
                            • 06 Temmuz 2014
                            • 226

                            #1063

                            Yorum

                            • korayy
                              Yasaklı
                              • 06 Temmuz 2014
                              • 226

                              #1064
                              Kaplan ile Aslan'ı ayırtetmek büyük bir kültür gerektirmez be ya




                              Onu bunu bırakalım da...PETKM i 2.50 den sattırmasalardı eyidi bea

                              Yorum

                              • korayy
                                Yasaklı
                                • 06 Temmuz 2014
                                • 226

                                #1065
                                Bakma... sen gene bir çoğuna göre nisbeten iyisin ,vefalısın

                                Öyle her mavi boncuk dağıtana kuyruk sallamıyorsun

                                Seni Rakı sofralarından toplamak zorunda kalmıyoruz , sana açtırdığımız mekanda yazıyorsun sadece

                                Takdire şayan ,bunu bütün samimiyetimle yazıyorum.



                                Seni seviyoruz...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information