Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #961
    Bankacılık sektörü kredi hacmi arttı

    Bankacılık sektörünün toplam kredi hacmi 18 Temmuz itibariyle
    1 trilyon 132 milyar 775 milyon liraya ulaştı.

    Yorum

    • korayy
      Yasaklı
      • 06 Temmuz 2014
      • 226

      #962
      01.08.2014

      vob 100250-102425 ... 102100 (-%0.02)

      xu100 80915-82553 ... 82093 (-%0.08)

      xu030 99816-101935 ... 101441 (+%0.05)

      Yorum

      • korayy
        Yasaklı
        • 06 Temmuz 2014
        • 226

        #963
        korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


        Bu spek uşakları gene bi %2 düşüş gördüler mı başladılar 51-31 teranelerini

        Lem eblehler , hak tanımaz hukuk tanımaz terbiyesiz küstahlar

        Geldiğimiz nokta hedeflerimizin yarısı bile değil

        Bu spek uşaklarına yarendelik edenler de bunlardan daha fazla suçlular ,ahanda yazıyorum buraya .

        69 cu , 31 ci ŞABAN

        Gene bilemedi



        Torinolu ŞABAN seni...

        Yorum

        • korayy
          Yasaklı
          • 06 Temmuz 2014
          • 226

          #964
          korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Forum forum kelaynak sürüsü gibi dolaşan bu spek uşaklarını yeterince afişe ettim

          Gelecek haftadan itibaren de bunları kucağında oturtanları ve neden bu olaylar bu ufacık sanal alemde cereyan ettiğini afişe edeceğim

          Bu yazıma alınganlık olmuş , hikayeler..resimler havada uçuşuyor

          falan da filan

          "Kelaynak sürüsü" , soyu tükenmekte olan hayvanlara bir göndermedir pratikte

          Biz severiz bilimum kanatgilleri



          6.48-53

          Yorum

          • korayy
            Yasaklı
            • 06 Temmuz 2014
            • 226

            #965


            Hazin bir son.

            Yorum

            • korayy
              Yasaklı
              • 06 Temmuz 2014
              • 226

              #966
              NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



              Cafe ELİT'e iki üç yazı yazıldı ,sanal alem hemen dedikoduya burundu

              Sayın ata geldiğinde gene gereğini yapar herhalde





              Kamasutra yı bitirip de

              Bi kalkıp gelemedi ya

              Yorum

              • korayy
                Yasaklı
                • 06 Temmuz 2014
                • 226

                #967
                Borsalar düşer kalkar iner çıkar

                Bunun hiç bir önemi yoktur , hayatta önemli olan tek şey HUZUR dur .

                Yorum

                • korayy
                  Yasaklı
                  • 06 Temmuz 2014
                  • 226

                  #968
                  http://forum.keyborsa.com/showthread...284#post597284

                  simurg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Bu konuda sn kuzu'ya hak vermemek mümkün değil, yıllardır emek veriyoruz hep birlikte keyborsa'ya. Üyelerimizin çoğu şunu çok iyi bilir, bunu üzülerek ifade ediyorum, keyborsa ne zaman güç kazansa hisse net yöneticileri bir şekilde keyborsa zarar vermek için uğraştı. Burada yazan kişilere sırf keyborsa'da yazmaması şartlarıyla yöneticilik verdiler. Ve bu teklif onlara cazip geldi. Gidenlere neden gittiniz diyemem onların bileceği bir şey lakin , o gidenlerin çoğunun keyborsaya uğramaya yüzü yok emin olun.Şimdi kuzu gibi benim de gerçek dostlardan beklediğim birşey var, taşın altına elini koyup ya keyborsaya emek verecek ya da diğer köyde yazışmalarına ya da muhabetlerine devam edecek. Buradan şu sonuç çıkarılmasın herkesin tercihine saygım var, illa burada bulunacaksınız gibi bir şey demiyorum emek vermekten bahsediyorum. Bir de buraya gelenler diğer sitedeki şahıslarla ilgili yorum vs. yapmasınlar, burası hisse.netin arka bahçesi değil...Bundan sonra tercih yapacaklar yapsın, öteki köy köyde huzur bulanlar öteki köye ...

                  Bu konuyu detaylı konuşacağız.

                  Bakalım referans forum burası mı yoksa yükselen borsada peyderpey negatif yazılar enjekte eden forumlar mı ?

                  Yorum

                  • korayy
                    Yasaklı
                    • 06 Temmuz 2014
                    • 226

                    #969




                    Yorum

                    • korayy
                      Yasaklı
                      • 06 Temmuz 2014
                      • 226

                      #970


                      Şaka olm seni seviyoruz dedik ya

                      Yorum

                      • korayy
                        Yasaklı
                        • 06 Temmuz 2014
                        • 226

                        #971
                        korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                        Tüm iyi niyetli insanlara iyi geceler...

                        Huzurlu hafta sonları...


                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #972


                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #973


                            http://www.aktifhaber.com/pkk-3-aske...i-1021746h.htm

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #974


                              PKK ve Abdullah Öcalan’ın gösterisine dönüşen Festivalde PKK’nın silahlı gücü HPG’nin mesajı da okundu.

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #975


                                Gross, FED’in uzun süre faizi bu seviyede tutacağını bu nedenle de bu noktada
                                en güvenli limanın ise ABD verim eğrisi olduğunu belirtti.

                                http://www.borsagundem.com/haber/gro...cikladi/611162

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information