Kod rakamlar ve yorumlari====>>>
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
dostlar yeni başlık hayırlı olsun.
bu arada zamanınız olursa.
KEYBORSA Tahmin Yarışmasına bir hisse ile katılalım.
http://forum.keyborsa.com/showthread...%C4%B1/page949T.C TÜRKİYE CUMHURİYETİ
Yorum
-
http://forum.keyborsa.com/showthread...330#post477330
SENİDE HAFTALIK HİSSE YARIŞMAMIZA Bİ HİSSE SEÇMEYE BEKLERİZ.[B][SIZE="3"][FONT="Arial Narrow"][COLOR="navy"]TÜRKÜM, DOĞRUYUM, ÇALIŞKANIM, VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
M.K.ATATÜRK[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Yorum
-
tahminciler damlamış hemen...
1 subay,bi astsubay 75 erbaş ve eriyle görüş ve emirlerinize hazırız komutanım....
hoşgeldiniz...
http://forum.keyborsa.com/showthread.php/6115-KEYBORSA-Tahmin-Yarışması/page999(kopyalayıp yapıştırın..:))
<<<===T.C. KEYBORSA tahmin yarışması;pazartesi 09:40 a kadar tahmin yapmayı unutmayın,buyrun:===>>>
Yorum
-
Yorum