Kod rakamlar ve yorumlari====>>>

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • STAH
    baba
    • 06 Nisan 2013
    • 73

    #1

    Kod rakamlar ve yorumlari====>>>

  • manif
    Matematikçi
    • 16 Ağustos 2011
    • 752

    #2
    abi hoşgeldin. çok sevindim.
    grafik çizme--değer verme--yerine koyma--yok etme

    Yorum

    • filozof16
      Katılımcı
      • 10 Temmuz 2011
      • 144

      #3
      sn.stah..izindeyiz..
      hiçbirşey göründüğü gibi değildir

      Yorum

      • sır
        Katılımcı
        • 06 Nisan 2013
        • 142

        #4
        Başarılar, Sn. STAH..

        Yorum

        • AYGULL
          Yeni Üye
          • 19 Ağustos 2011
          • 27

          #5
          Sn. Stah..selam... Burada olmanizdan mutlu oldum. Basarilar...

          Yorum

          • Ersancolak
            Yeni Üye
            • 07 Kasım 2011
            • 36

            #6
            Yeni yeriniz hayırlı olsun çok mutlu oldum sayın stah sizi takip etmeye devam saygılar..

            Yorum

            • delidayim
              Katılımcı
              • 26 Mayıs 2009
              • 214

              #7
              Hoşgeldin abi,sevindim burda seni gördüğüme
              yazdıklarım kendi düşüncelerimdir,yatırım tavsiyesi değildir.

              Yorum

              • menkul
                Yeni Üye
                • 02 Kasım 2011
                • 11

                #8
                Sizi her yerde çok severiz Sevgili STAH.

                Yorum

                • oduncu
                  Yeni Üye
                  • 12 Şubat 2012
                  • 23

                  #9
                  Hayırlı olsun Sn Stah

                  Yorum

                  • kavak63
                    Tecrübeli
                    • 11 Mart 2013
                    • 445

                    #10
                    dostlar yeni başlık hayırlı olsun.

                    bu arada zamanınız olursa.
                    KEYBORSA Tahmin Yarışmasına bir hisse ile katılalım.

                    http://forum.keyborsa.com/showthread...%C4%B1/page949
                    T.C TÜRKİYE CUMHURİYETİ

                    Yorum

                    • yorgun
                      Yeni Üye
                      • 12 Nisan 2012
                      • 38

                      #11
                      Sn stah hoşgeldiniz, selam, saygılar ve başarılar

                      Yorum

                      • ayhan53
                        Rallici Başkan
                        • 27 Nisan 2009
                        • 2657

                        #12
                        HoŞgeldİn komutanim
                        [B][SIZE="3"][FONT="Arial Narrow"][COLOR="navy"]TÜRKÜM, DOĞRUYUM, ÇALIŞKANIM, VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
                        M.K.ATATÜRK[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Yorum

                        • ayhan53
                          Rallici Başkan
                          • 27 Nisan 2009
                          • 2657

                          #13
                          http://forum.keyborsa.com/showthread...330#post477330
                          SENİDE HAFTALIK HİSSE YARIŞMAMIZA Bİ HİSSE SEÇMEYE BEKLERİZ.
                          [B][SIZE="3"][FONT="Arial Narrow"][COLOR="navy"]TÜRKÜM, DOĞRUYUM, ÇALIŞKANIM, VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
                          M.K.ATATÜRK[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Yorum

                          • efedi
                            Tahmin Yarışması Sorumlusu
                            • 14 Mayıs 2012
                            • 238

                            #14
                            tahminciler damlamış hemen... 1 subay,bi astsubay 75 erbaş ve eriyle görüş ve emirlerinize hazırız komutanım.... hoşgeldiniz...
                            http://forum.keyborsa.com/showthread.php/6115-KEYBORSA-Tahmin-Yarışması/page999(kopyalayıp yapıştırın..:))

                            <<<===T.C. KEYBORSA tahmin yarışması;pazartesi 09:40 a kadar tahmin yapmayı unutmayın,buyrun:===>>>

                            Yorum

                            • sonperde33
                              Kıdemli
                              • 03 Ağustos 2011
                              • 3006

                              #15
                              sn.stah hoşgeldiniz.
                              Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

                              Yorum

                              Working...
                              X

                              Debug Information