Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • korayy
    Yasaklı
    • 06 Temmuz 2014
    • 226

    #751


    Ben kahveye gidip bi okey çevirim barii

    Yorum

    • korayy
      Yasaklı
      • 06 Temmuz 2014
      • 226

      #752
      Sanal alemi bi tur atıyorumda herkeşler +gap bekliyor

      Eeh ,anmadan olmaz

      Yorum

      • korayy
        Yasaklı
        • 06 Temmuz 2014
        • 226

        #753


        ALLAH herkesin gönlüne göre versin İNŞALLAH

        Yorum

        • amisos55
          Yeni Üye
          • 12 Nisan 2014
          • 6

          #754
          selam

          korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Sizin keyifli geceler dileğinize ben anında hem de en kibar bir şekilde cevap verdim

          Siz cevap vermeden çekip gittiniz

          Yakışmadı öyle uzaktan engin paylaşımlara
          Sagolasin birader çekip gitmedim internet problemi yaşadım suan burdayım san
          ada iyi geceler

          Yorum

          • korayy
            Yasaklı
            • 06 Temmuz 2014
            • 226

            #755
            Tanımadığım herhangi birine karşı birinci zamir kullandığımı hatırlamıyorum

            O sebeple şahsıma karşı patavatsızca birinci zamir hitabından hiç ama hiç haz etmem

            İlk olduğu için hoş görüyorum ,ikincisinde direkt ret listesidir.

            Yorum

            • amisos55
              Yeni Üye
              • 12 Nisan 2014
              • 6

              #756
              korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Tanımadığım herhangi birine karşı birinci zamir kullandığımı hatırlamıyorum

              O sebeple şahsıma karşı patavatsızca birinci zamir hitabından hiç ama hiç haz etmem

              İlk olduğu için hoş görüyorum ,ikincisinde direkt ret listesidir.

              Ne kadar edebi yazmissin dostum,neden bu kadar on yargılı yazdınız anlamadım ben samimi olmaya çalışmıştım

              Yorum

              • korayy
                Yasaklı
                • 06 Temmuz 2014
                • 226

                #757
                amisos55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Ne kadar edebi yazmissin dostum,neden bu kadar on yargılı yazdınız anlamadım ben samimi olmaya çalışmıştım
                virgülden önce birinci zamir virgülden sonra üçüncü zamir ,olmadı

                Benim sizinle samimi olmak istediğimi hangi yazımdan çıkardınız?

                Dostum ,birader ...Bunlar nasıl bir hitap şeklidir henüz tanımadığınız birine karşı?

                Yorum

                • korayy
                  Yasaklı
                  • 06 Temmuz 2014
                  • 226

                  #758


                  Herkese iyi geceler

                  Yorum

                  • amisos55
                    Yeni Üye
                    • 12 Nisan 2014
                    • 6

                    #759
                    korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    virgülden önce birinci zamir virgülden sonra üçüncü zamir ,olmadı

                    Benim sizinle samimi olmak istediğimi hangi yazımdan çıkardınız?

                    Dostum ,birader ...Bunlar nasıl bir hitap şeklidir henüz tanımadığınız birine karşı?
                    Böyle düşündügunuze üzüldüm SN.KORAYY siz gerçekten on yargilisiniz maksatim tanışmak ve samimiyetti ekleyebilirsiniz red listenize beni iyi geceler

                    Yorum

                    • korayy
                      Yasaklı
                      • 06 Temmuz 2014
                      • 226

                      #760
                      korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Afferin bak ,böyle kaliteli hisseler paylaşın ,ne o öyle kapkaççı hisseleri

                      tuprs 37 ken sat grafikleri paylaştınız 51 olunca al grafikleri ,afferim size afferim spek uşakları size

                      harıl harıl kaliteli hisseler paylaşmaya başladınız bi paylaşım bi paylaşım..

                      korkman olm ,şutingen yapmicaz ,rahat olun.....


                      vob 1.57 endeks 1.14 yüzde olarak düştüler

                      olm niyetlyiz dedyisek o dün için di ya bunlar ne zaman tekrar düşecek dediklerinde almak lazım bence ,borsada kazanç yolunu bulduk

                      Yorum

                      • korayy
                        Yasaklı
                        • 06 Temmuz 2014
                        • 226

                        #761
                        korayy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        http://forum.keyborsa.com/showthread...afe-EL%C4%B0T?








                        petkm ,dolar ve vob tesbitlerine ithafen abim benim

                        Ramazan'da ara verseydin bari Tarabya fatihi

                        abi ,ara ver dediysek bu kadar da değil hani

                        Petkm SÜPERDİ GENE

                        Yorum

                        • korayy
                          Yasaklı
                          • 06 Temmuz 2014
                          • 226

                          #762


                          Bakalım yarın ne olacak

                          Yorum

                          • azgın boğa
                            Yasaklı
                            • 10 Temmuz 2014
                            • 75

                            #763
                            muhabbetiniz bol olsun..

                            Yorum

                            • azgın boğa
                              Yasaklı
                              • 10 Temmuz 2014
                              • 75

                              #764
                              koray bey yazdıklarınızı okudum da piyasalardan iyi anlıyor olmalısınız.

                              Yorum

                              • korayy
                                Yasaklı
                                • 06 Temmuz 2014
                                • 226

                                #765
                                İyi akşamlar Cafe ELİT

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information