Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tkaragoz
    Yeni Üye
    • 31 Ağustos 2013
    • 21

    #601
    Eskiden burada dayımız vardı şimdi o da yok. Diğer köyden de kovdular. Ne yapsam bilemedim yav. :(

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #602


      http://www.borsagundem.com/teknik-an...lir-600038.htm

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #603


        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #604


          Borsaya yabancı akını sürüyor. Yabancı yatırımcıların hisse senedi portföyü 64 milyar doları buldu

          PARA GİRİŞİ SÜRÜYOR

          Gelişmekte olan ülke fonlarına, 4-11 Haziran haftasında 3 milyar dolar giriş oldu. Para girişi bir önceki haftaya göre 10 kat arttı. Irak ile ilgili jeopolitik risklerin bitmesi halinde, Avrupa Merkez Bankası yeni politikasının da etkisiyle, gelişmekte olan ülkelere ilginin devam etmesi bekleniyor.

          http://www.borsagundem.com/haber/yab...yi-aldi/599844

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #605


            Yorum

            • NUH
              Aktif
              • 12 Nisan 2014
              • 207

              #606
              NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              98550

              99100 üstü kapanış olmazsa ,işlerin limoni olma olasılığı artabilir



              Hayırlı Cumalar...
              95750-97875 ,Kapanış 96125 (-%2.21)

              Foto ilk görüşte pek bir şey ifade etmiyor gibi

              Üstüne tıklamak yeterdi oysa

              Yorum

              • NUH
                Aktif
                • 12 Nisan 2014
                • 207

                #607
                NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                5 Hafta oldu ... bu tip ilişkilerde en kritik haftadır... bir sıkıntı yoktur umarım

                Gene de dikkatli olmakta yarar var sanki





                Oysa ki bu da yazılmıştı

                Yorum

                • NUH
                  Aktif
                  • 12 Nisan 2014
                  • 207

                  #608
                  tkaragoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Eskiden burada dayımız vardı şimdi o da yok. Diğer köyden de kovdular. Ne yapsam bilemedim yav. :(
                  Değil mi? Yokluğunda her yazıp çizene hee dedik ...

                  Yorum

                  • NUH
                    Aktif
                    • 12 Nisan 2014
                    • 207

                    #609


                    Zaman'ı geldi mi ne

                    İyi akşamlar ve iyi geceler...

                    Yorum

                    • tkaragoz
                      Yeni Üye
                      • 31 Ağustos 2013
                      • 21

                      #610
                      NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Değil mi? Yokluğunda her yazıp çizene hee dedik ...

                      Dayıcım bizi bırakıp nereye gittin. :(

                      Yorum

                      • NUH
                        Aktif
                        • 12 Nisan 2014
                        • 207

                        #611
                        95850-97800 ,Kapanış 96675 (+ % 0.57)

                        Süper volatil bir gün oldu , 5-25 günlük EMA arasındaki hareketler çok şık

                        Piyasa traderlerine helal olsun

                        Bizim halimiz ise ... iç güveysinden hallice

                        Belçika-Cezayir 19:00

                        Brezilya - Meksika 22:00




                        İyi akşamlar ve iyi geceler...

                        Yorum

                        • tkaragoz
                          Yeni Üye
                          • 31 Ağustos 2013
                          • 21

                          #612


                          Dayımızın geçmişte paylaştığı şarkılardan biri...
                          İyi akşamlar

                          Yorum

                          • DORUK
                            Yeni Üye
                            • 11 Haziran 2014
                            • 7

                            #613


                            Irak'ın Selahaddin iline bağlı Dor ilçesi ile Kerkük arasında bir inşaatta çalışan işçiler IŞİD tarafından kaçırıldı. Serbest bırakılan bir işçi, 15'i Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı 60 işçinin IŞİD tarafından kaçırıldığını söyledi.

                            Yorum

                            • NUH
                              Aktif
                              • 12 Nisan 2014
                              • 207

                              #614
                              96075-97075 , Kapanış 96625 (-%0.05)

                              Tüm gün 1000 point'lık alanda .. çoğu da 96690 civarında



                              Dünkü ,Gülşen klibi daha iyidi sanki

                              Yorum

                              • NUH
                                Aktif
                                • 12 Nisan 2014
                                • 207

                                #615
                                tkaragoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                                Dayımızın geçmişte paylaştığı şarkılardan biri...
                                İyi akşamlar
                                Eskilerden...

                                NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Sayın tkaragoz

                                Sadece hafıza değil ,Algı da süper

                                Demek ki neymiş ? zatıaliniz'e unvan boşuna verilmemiş zamanında



                                zatıaliniz kelime anlamı nedir?

                                "Saygın kişisiniz" anlamında bir hitap sözü

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information