Cafe ELİT
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sn dimitri ,aslında iyiki buluşmadık o gece ,halbuki ben kapıdaki görevlilere sizin fotonuzu da bırakmıştım ,bu kişi gelirse direk benim masama gönderin diye ,foto yu görünce önce mırınkırın ettiler
sonra ben dedimki: bu adam Dayımızın en has yieenlerinden dır ,yanlış yaparsanız Dayı duyduğunda gövde üstünde baş bırakmaz mekanınızda , tırstılar tabii
tamam abi dediler 
ANJELİQUE dedim ,iletişim no yu verdim ,kapıdakileri ayarladım
size kalan sadece mekana girmekti ,eh mekana girince de ,100 bin kazandığım bir günün gecesinde benim masamı bulmak zor olmazdı 


3.24-10.10
Yorum
-
sn dimitri , o gece bir çıtır la tanıştım ,22 yaşında Antepli ,esmer güzeli boy 1.70 civarında
zengin ailenin kızı ,erken evlendirmişler kızcağazı ,6 ay ancak evli kalmış ,anlaşılan herif kamuya açmış bırakmış
neyse sabaha karşı klasik muhabbet: sana mı gidelim bana mı
neyse onun evi yakınmış Tarabyada dupleks villasına gittik ,tek başına koca villada oturuyor
c.tesi sabah 4 sularından bu sabah 4 e kadar uyutmadı beni
, hep borsa konuştuk... rahmetli TAO mezarında ters dönmüştür artık

Yorum
-
7.60 aldım ,7.63 sattım ,7.61 alış girdim ,7.65 sattım vs vs
nihaaaaaaa (anırma efekti)
30 lira kazandım ,yazıyla otuz lira ,yani 4 paket winston parası
yazıklar olsun ya ,bunu bile yazdılar utanmadan
sanki bu cafe ardışık tavanları gören bir cafe değildi da...
Ne diyeyim ya ...
Yorum
-
İNŞALLAH bundan sonra hep güzel paylaşımlar olur tüm bu sanal alemde
Nasılsa gelecektir ,amaç o gelmeden ortalığı derlitoplu düzgün bir hale getirmek
Bu süreçte yakından veya uzaktan da olsa bana eşlik eden herkese teşekkür ederim.
Yemek zamanı , Herkese afiyet olsun
Yorum
-
kırlangıç , bak güzel paylaşımlar yaptığında ne kadar güzel ,herkes takdir ediyor.. işte böyle ol ki bende senle gurur duyayım

bak bu alemde bir tek sen birde sn dimitri var konuşabildiklerim ,yanlız birisiyim yani

demin bahsettiğim hatun aradı ,anca uyanmış , güzel yemekler yaptım bu gece de gel diyor
tabii mevzu yemek değil herhalde
tam uyanmış yani 


şimdi ben çıkıyorum ,malum hisse 7.54 (+%6) tabelada 3 sırada ; Vob 91975
bu akşam yokum anladığın gibi

yarın gelebilirim gelmeyedebilirim 
duruma bağlı

buralar sana emanet ,iyi göz kulak ol
ben şimdi karı'ya gidiyorum
çauv

Yorum
-
ben aldım bu birrrrrata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterVade kavramını da mı bilmiyorsun?
Peki borsa 60 e geldiğinde ,mal alabildiniz mi? bel bel baktınız hepiniz ha haaa ha
hadi koçum hadi ....yürüüüüüüüüü anca gidersin


Yorum
-
onlar benim dostum olmakla beraber tlf no verse idin bu sadece bende kalırdı, insanlara güvenmeyi öğren bence... ama "insan olana" bu da ikiiiiiiata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSN dimitri tel no dememiştim zaten ,iletişim no dedim , ikon a bakılırsa anladığınızı sandım fakat maalesef kırlangıcın topiğine bakınca hayal kırıklığına uğradım ,iyi de ki tel no yu vermemişim yoksa şimdi tüm alem öğrenmişti tel no yu


zaten anladığım kadarıyla özel mesaj diye bir kavram kalmamış bu alemde ,birisine bir şey yazıyorsun ,hooop öbür tarafta okuyorsun




Yorum
-
eğer ki o gece dediğin mekana gelse idim, geldiğimi çok kolay anlardın ve imrenerek baktığın masada olurdum bu da üççççata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstersn dimitri ,aslında iyiki buluşmadık o gece ,halbuki ben kapıdaki görevlilere sizin fotonuzu da bırakmıştım ,bu kişi gelirse direk benim masama gönderin diye ,foto yu görünce önce mırınkırın ettiler
sonra ben dedimki: bu adam Dayımızın en has yieenlerinden dır ,yanlış yaparsanız Dayı duyduğunda gövde üstünde baş bırakmaz mekanınızda , tırstılar tabii
tamam abi dediler 
ANJELİQUE dedim ,iletişim no yu verdim ,kapıdakileri ayarladım
size kalan sadece mekana girmekti ,eh mekana girince de ,100 bin kazandığım bir günün gecesinde benim masamı bulmak zor olmazdı 


3.24-10.10
Yorum
-
Ertürk'e göre İhlas’ta yaşanan tam bir hortumlama
TMSF eski Başkanı Ahmet Ertürk, İhlas Finans hakkında, “Burada yaşananlar tam bir hortumlamadır. Diğer batık bankalardan farkı olmayan bir hortumlama operasyonudur"
http://www.patronlardunyasi.com/habe...tumlama/157113
Yorum
-
Mücahit Ören dolandırıcılıktan mahkum olmuş
İhlas Holding Kurucu Başkanı Enver Ören’in oğlu Mücahit Ören ve Tasfiye Kurulu Üyesi Ayhan Apak’ın da dahil olduğu 2 yönetici, 1 yıl 4’er ay hapis cezasına çarptırıldı.
http://www.patronlardunyasi.com/habe...m-olmus/157087
Yorum
-
Yakışıklı kardeşim ; VOİB 92900ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
demin bahsettiğim hatun aradı ,anca uyanmış , güzel yemekler yaptım bu gece de gel diyor
tabii mevzu yemek değil herhalde
tam uyanmış yani 


şimdi ben çıkıyorum ,malum hisse 7.54 (+%6) tabelada 3 sırada ; Vob 91975
bu akşam yokum anladığın gibi

yarın gelebilirim gelmeyedebilirim 
duruma bağlı

ben şimdi karı'ya gidiyorum
çauv


İstinye'de vuruyorsun ,burda vuruyorsun ,Tarabya'da vuruyorsun
Hatunla işin bitmedi mi daha ,özledik seni
Yorum
-

Yorum