Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #211
    Yargıtay piyasa dolandırıcılarına dur demeli

    http://www.borsagundem.com/baycan-sa...li-590079y.htm

    Yorum

    • ata
      Tecrübeli
      • 13 Nisan 2014
      • 439

      #212
      sn dimitri ,aslında iyiki buluşmadık o gece ,halbuki ben kapıdaki görevlilere sizin fotonuzu da bırakmıştım ,bu kişi gelirse direk benim masama gönderin diye ,foto yu görünce önce mırınkırın ettiler sonra ben dedimki: bu adam Dayımızın en has yieenlerinden dır ,yanlış yaparsanız Dayı duyduğunda gövde üstünde baş bırakmaz mekanınızda , tırstılar tabii tamam abi dediler

      ANJELİQUE dedim ,iletişim no yu verdim ,kapıdakileri ayarladım size kalan sadece mekana girmekti ,eh mekana girince de ,100 bin kazandığım bir günün gecesinde benim masamı bulmak zor olmazdı



      3.24-10.10

      Yorum

      • ata
        Tecrübeli
        • 13 Nisan 2014
        • 439

        #213
        kırlangış ,naaptın ya yokluğumda

        malum hisseyi tabelaya yazdırmışın Afferin sana

        bak ,çakma abilerinden biri geldi seni uyardı...uslu çocuk ol ; ha haa haa

        Yorum

        • ata
          Tecrübeli
          • 13 Nisan 2014
          • 439

          #214
          sn dimitri , o gece bir çıtır la tanıştım ,22 yaşında Antepli ,esmer güzeli boy 1.70 civarında
          zengin ailenin kızı ,erken evlendirmişler kızcağazı ,6 ay ancak evli kalmış ,anlaşılan herif kamuya açmış bırakmış neyse sabaha karşı klasik muhabbet: sana mı gidelim bana mı neyse onun evi yakınmış Tarabyada dupleks villasına gittik ,tek başına koca villada oturuyor c.tesi sabah 4 sularından bu sabah 4 e kadar uyutmadı beni , hep borsa konuştuk... rahmetli TAO mezarında ters dönmüştür artık

          Yorum

          • ata
            Tecrübeli
            • 13 Nisan 2014
            • 439

            #215
            7.60 aldım ,7.63 sattım ,7.61 alış girdim ,7.65 sattım vs vs

            nihaaaaaaa (anırma efekti)

            30 lira kazandım ,yazıyla otuz lira ,yani 4 paket winston parası

            yazıklar olsun ya ,bunu bile yazdılar utanmadan

            sanki bu cafe ardışık tavanları gören bir cafe değildi da...

            Ne diyeyim ya ...

            Yorum

            • ata
              Tecrübeli
              • 13 Nisan 2014
              • 439

              #216
              Neyse mesaj genel olarak ulaşmıştır umarımki

              Ben mevzuyu bir daha açmıyacağım ,fakat sabah da yazdığım gibi

              yalan dolan olarak +1 yazana en sert cevabı vereceğm.

              Yorum

              • ata
                Tecrübeli
                • 13 Nisan 2014
                • 439

                #217
                İNŞALLAH bundan sonra hep güzel paylaşımlar olur tüm bu sanal alemde

                Nasılsa gelecektir ,amaç o gelmeden ortalığı derlitoplu düzgün bir hale getirmek

                Bu süreçte yakından veya uzaktan da olsa bana eşlik eden herkese teşekkür ederim.

                Yemek zamanı , Herkese afiyet olsun

                Yorum

                • ata
                  Tecrübeli
                  • 13 Nisan 2014
                  • 439

                  #218
                  kırlangıç , bak güzel paylaşımlar yaptığında ne kadar güzel ,herkes takdir ediyor.. işte böyle ol ki bende senle gurur duyayım
                  bak bu alemde bir tek sen birde sn dimitri var konuşabildiklerim ,yanlız birisiyim yani

                  demin bahsettiğim hatun aradı ,anca uyanmış , güzel yemekler yaptım bu gece de gel diyor

                  tabii mevzu yemek değil herhalde tam uyanmış yani

                  şimdi ben çıkıyorum ,malum hisse 7.54 (+%6) tabelada 3 sırada ; Vob 91975

                  bu akşam yokum anladığın gibi yarın gelebilirim gelmeyedebilirim
                  duruma bağlı
                  buralar sana emanet ,iyi göz kulak ol

                  ben şimdi karı'ya gidiyorum

                  çauv

                  Yorum

                  • alidimitri
                    Katılımcı
                    • 08 Ekim 2013
                    • 71

                    #219
                    ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Vade kavramını da mı bilmiyorsun?

                    Peki borsa 60 e geldiğinde ,mal alabildiniz mi? bel bel baktınız hepiniz ha haaa ha

                    hadi koçum hadi ....yürüüüüüüüüü anca gidersin
                    ben aldım bu birrrrr

                    Yorum

                    • alidimitri
                      Katılımcı
                      • 08 Ekim 2013
                      • 71

                      #220
                      ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      SN dimitri tel no dememiştim zaten ,iletişim no dedim , ikon a bakılırsa anladığınızı sandım fakat maalesef kırlangıcın topiğine bakınca hayal kırıklığına uğradım ,iyi de ki tel no yu vermemişim yoksa şimdi tüm alem öğrenmişti tel no yu

                      zaten anladığım kadarıyla özel mesaj diye bir kavram kalmamış bu alemde ,birisine bir şey yazıyorsun ,hooop öbür tarafta okuyorsun
                      onlar benim dostum olmakla beraber tlf no verse idin bu sadece bende kalırdı, insanlara güvenmeyi öğren bence... ama "insan olana" bu da ikiiiiii

                      Yorum

                      • alidimitri
                        Katılımcı
                        • 08 Ekim 2013
                        • 71

                        #221
                        ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        sn dimitri ,aslında iyiki buluşmadık o gece ,halbuki ben kapıdaki görevlilere sizin fotonuzu da bırakmıştım ,bu kişi gelirse direk benim masama gönderin diye ,foto yu görünce önce mırınkırın ettiler sonra ben dedimki: bu adam Dayımızın en has yieenlerinden dır ,yanlış yaparsanız Dayı duyduğunda gövde üstünde baş bırakmaz mekanınızda , tırstılar tabii tamam abi dediler

                        ANJELİQUE dedim ,iletişim no yu verdim ,kapıdakileri ayarladım size kalan sadece mekana girmekti ,eh mekana girince de ,100 bin kazandığım bir günün gecesinde benim masamı bulmak zor olmazdı



                        3.24-10.10
                        eğer ki o gece dediğin mekana gelse idim, geldiğimi çok kolay anlardın ve imrenerek baktığın masada olurdum bu da üçççç

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #222
                          Ertürk'e göre İhlas’ta yaşanan tam bir hortumlama

                          TMSF eski Başkanı Ahmet Ertürk, İhlas Finans hakkında, “Burada yaşananlar tam bir hortumlamadır. Diğer batık bankalardan farkı olmayan bir hortumlama operasyonudur"

                          http://www.patronlardunyasi.com/habe...tumlama/157113

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #223
                            Mücahit Ören dolandırıcılıktan mahkum olmuş

                            İhlas Holding Kurucu Başkanı Enver Ören’in oğlu Mücahit Ören ve Tasfiye Kurulu Üyesi Ayhan Apak’ın da dahil olduğu 2 yönetici, 1 yıl 4’er ay hapis cezasına çarptırıldı.

                            http://www.patronlardunyasi.com/habe...m-olmus/157087

                            Yorum

                            • NUH
                              Aktif
                              • 12 Nisan 2014
                              • 207

                              #224
                              ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

                              demin bahsettiğim hatun aradı ,anca uyanmış , güzel yemekler yaptım bu gece de gel diyor

                              tabii mevzu yemek değil herhalde tam uyanmış yani

                              şimdi ben çıkıyorum ,malum hisse 7.54 (+%6) tabelada 3 sırada ; Vob 91975

                              bu akşam yokum anladığın gibi yarın gelebilirim gelmeyedebilirim
                              duruma bağlı


                              ben şimdi karı'ya gidiyorum

                              çauv
                              Yakışıklı kardeşim ; VOİB 92900

                              İstinye'de vuruyorsun ,burda vuruyorsun ,Tarabya'da vuruyorsun

                              Hatunla işin bitmedi mi daha ,özledik seni

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #225


                                http://www.borsagundem.com/orhan-pal...mi-590815y.htm

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information