Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #196


    http://www.dunya.com/5-milyar-yatiri...or-227060h.htm

    Yorum

    • ata
      Tecrübeli
      • 13 Nisan 2014
      • 439

      #197
      Vade kavramını da mı bilmiyorsun?

      Peki borsa 60 e geldiğinde ,mal alabildiniz mi? bel bel baktınız hepiniz ha haaa ha

      hadi koçum hadi ....yürüüüüüüüüü anca gidersin

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #198
        kol_bey Nickli Üyeden Alıntı


        'Artık Kürdistan'ı İnşa Edeceğiz'

        HDP Eş Genel Başkanı Sabahat Tuncel, Abdullah Öcalan’ın son görüşmesinde neler söylediğini açıkladı.

        Abdullah Öcalan son görüşmesinde dedi ki, ’ Artık sıra bizde; biz özerk Kürdistan’ı inşa edeceğiz. Artık daha derinlikli bir süreci, ya derinlikli bir müzakere sürecini, yada bir savaşlı çatışmayı getirir.’

        http://www.habervaktim.com/haber/370...-edecegiz.html


        Doğu ve Güneydoğu'daki kaçak elektriğin faturası vatandaşa çıkıyor

        Yorum

        • ata
          Tecrübeli
          • 13 Nisan 2014
          • 439

          #199
          ha ha haaaa

          4.14 - 8.15 , ne güzel mal pazarlamak ya ,ne güzel

          8.15 yandığında ,GRNYO cuyla beraber hiç yüzünüz kızardı mı utançtan ,doğruyu söyle

          Yorum

          • ata
            Tecrübeli
            • 13 Nisan 2014
            • 439

            #200
            kırlangıç sana bir soru soracağım ,doğruyu söyle ama

            hepinizin hissenet de yazma hakkı var ,neden başka forumlarda guruh olarak yazma gerğini duyuyorsunuz?

            Yorum

            • ata
              Tecrübeli
              • 13 Nisan 2014
              • 439

              #201
              ha ha haaaaaa

              bide hissenet teki yönetici de takma nick iyle üye olmuş bahçeye ,doğru mu?

              Haluk duyarsa ne yapar acaba? belki de mahsus göndermiştir , aynen burayı bitirmek istediği gibi orayı da bitirmek istiyor olabilir ,çünkü bahçe hissenet de bir topikdı sadece.....ve enteresandır eski bahçe ci lerin hiç biri yazmıyor artık , çok enteresan ,güzelim bahçeyi de sefil ettiniz ya ,ne diyeyim

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #202


                "Yüzbinlerce Türk’ü vahşice katleden ********lere taziyede bulunuyorlar" dedi.

                Yorum

                • ata
                  Tecrübeli
                  • 13 Nisan 2014
                  • 439

                  #203
                  kırlangıç

                  benim kim olduğumu sanıyorsun ,önce onu söyle

                  bi kuzu diyon ,bi Dayı diyon

                  benim de kafam karıştı ,ben kimim ya

                  Yorum

                  • ata
                    Tecrübeli
                    • 13 Nisan 2014
                    • 439

                    #204
                    alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Sn ata çok teşekkür ederim nazik davetiniz için, ist da değilim ancak gönderdiğiniz msj da tlf no su yok bu arada
                    SN dimitri tel no dememiştim zaten ,iletişim no dedim , ikon a bakılırsa anladığınızı sandım fakat maalesef kırlangıcın topiğine bakınca hayal kırıklığına uğradım ,iyi de ki tel no yu vermemişim yoksa şimdi tüm alem öğrenmişti tel no yu

                    zaten anladığım kadarıyla özel mesaj diye bir kavram kalmamış bu alemde ,birisine bir şey yazıyorsun ,hooop öbür tarafta okuyorsun

                    Yorum

                    • ata
                      Tecrübeli
                      • 13 Nisan 2014
                      • 439

                      #205
                      kırlangış ,kuzu Amerika da yahu şu an saat kaç orda haberin var mı

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #206


                        Enerji Bakanı Yıldız, Afşin-Elbistan sahasında 10-12 milyar dolarlık yatırım anlaşması için
                        Çin ile görüşüldüğünü söyledi.

                        http://www.borsagundem.com/siyaset-e...yor-590254.htm

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #207


                          http://www.borsagundem.com/orhan-pal...il-590203y.htm

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #208


                            http://www.finansgundem.com/haber/en...cikardi/590250

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #209


                              http://www.borsagundem.com/hisse-one...ler-590229.htm

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #210


                                http://www.borsagundem.com/hisse-one...20_p336972.htm

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information