Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #1186
    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    30 Haziran 2004

    Beklenen oldu, ABD Merkez Bankası faiz artırdı
    ABD Merkez Bankası’nın karar organı Açık Piyasa Komitesi iki gün süren toplantı sonrası, kısa vadeli faiz oranlarında çeyrek puanlık artırıma gitti.
    Washington/New York
    CNBC-E
    30 Haziran 2004— ABD Merkez Bankası (Fed) Başkanı Alan Greenspan başkanlığında, iki gün süren Açık Piyasa Komitesi toplantısı sonucunda kısa vadeli faiz oranı yüzde 1.25’e çıktı. Ticari bankaların da, Fed’in kararını takip ederek, kısa vadeli faiz oranlarını aynı oranda artırması bekleniyor. Toplantı sonrası yapılan açıklamada, gerekmesi halinde daha faizler konusunda adımların atılabileceği de vurgulandı.













    YORUM YOQ
    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VE GOLD

    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gürültü çok...
    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bist eksik kalmış



    YORUM YOK..
    fed faiz artırsaydı sanki taban açacaktık amk....

    altın sıfıra düşecekti...

    dolar 3 lira açacaktı..

    sanki..


    neyse...


    kalabalığı izleyip ççöküş muhabbeti okuyup ölmeyi bekleyeyim... keyif alalım bari çöküş muhabbetinden... para yok zaten....

    Yorum

    • gundwane
      Tecrübeli
      • 18 Ağustos 2011
      • 1922

      #1187
      gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      MB faiz indiriminde frene bastı..
      CB bunun üzerine şikayette bulunmaz ise tabi FED den de mıy mıyy bi açıklama gelirse seçime kadar piyasalarda bi bahar havası yaşatılabilir..

      Bankalar öncülüğünde tabi..

      Gerisi tırışka..

      Uzak durun..

      İş hengame içinde mala gömülme cesareti göstermekte..

      Şimdi bence soru şu olmalı..

      92.000 leri geçip üzerine bi yüzde 10 daha koyacak mı (şubat 2013 - mayıs 2013 hareketi gibi)

      Yoksa 92.000 ler zirve olarak mı kalacak..


      Ama her halükarda süper düzleme gelecek diye düşünüyorum..

      Biraz daha zaman kazanıldı..

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1188
        fed faiz artırsa ne olur artırmasa ne olur

        %1 olsa faiz ne olur 2 olsa ne olur

        dipten dolar bazlı endeks %10 kalktı tur

        5 yıllık faizi aldı adam..

        büyük ralli başlarsa

        tüm türkiyedeki viop hesabı olan üstad yazıları okuyan borsacılar batacak..

        shortta...


        nokta..


        kriz olursa ülke ve herkes komple batıyor o durumlar hariç

        shortta ise her bikaç ayda bir vatandaş soyuluyor..



        inanıp bir gün bilmeyen birisi bu üstad masalları yollarında kriz çıkacak endeks 10 bin diye soyulmamış birisini kurtarsak yeter..

        Yorum

        • Misafir

          #1189
          mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          pehhhh

          altın 1200 ü silip geçsede

          1000 dolarcıları bi görsek

          yabancı üstadlarda bu dipten dönüşü alamadılar henüz bakıyorlar...

          10 20 30 dolar civarları şaştılar.. az daha düşecekmiş de ordan dönecekmiş sanki farz amk...

          üstadlara bakan yerli yabancı sıfırlıyor amk..

          anti üstad şart abi..
          )))))))))).. sen çok yaşa emi, emmi..

          Yoksa Eminem mi ?) yada M&M.. bak bu sonuncu iyiydi ha )

          Yorum

          • gundwane
            Tecrübeli
            • 18 Ağustos 2011
            • 1922

            #1190
            Bu borsada piyasa ve/veya tahta yapıcı dışında ustat yoktur..

            Hep yazarım insider dışında para KAZANAMAZSIN...

            Ha yalnız 92.000 den 76.000 e gelmiş bir borsada bi zahmet biraz mala gir yani demi..

            Benim bahsettiğim büyük para..

            Büyük para insider ile kazanılır..

            Yorum

            • Misafir

              #1191
              mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

              inanıp bir gün bilmeyen birisi bu üstad masalları yollarında kriz çıkacak endeks 10 bin diye soyulmamış birisini kurtarsak yeter..

              Hocam bu kısım girişle uyumlu mu?, anlayamadım burayı..

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1192
                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                citi çıkmış hsbc de cıkacakmış...

                peki...



                şu i ii işleri palavra da

                fiyat olarak bakarsak...

                henüz bi prim bile yok...

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1193
                  BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Hocam bu kısım girişle uyumlu mu?, anlayamadım burayı..
                  çökmeyebileceğini akıllara getirmek sadece..

                  çünkü sürekli çöküş yaygarası kafaya yatıyor..

                  mantıklı yani.. hesap şöyle..

                  ülkenin özel sektörün borcu var

                  para yok

                  iflas ettik geçmiş olsun


                  full short...

                  endeks 1 dolar..

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #1194
                    he benim yazdıklarım zevkinedir gerçek birşey içermez vobun fiyatından bile haberim yoktur..

                    sadece endeks 80 bin onu görüyorum investing.com dan

                    akşam muhabbeti sallıyorum..

                    zevkine..

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1195
                      parite etkisiylede ekstra dolar tl karşısında geriliyor.

                      fuat avni durumdan rahatsız kriz yok birden atağa kalktı ahahhahaaha


                      tam komedi ya...

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #1196
                        ne malmışım ya short beklemeek kriz nöbeti....

                        Yorum

                        • Misafir

                          #1197
                          Sağlık olsun artık bayım (.. Nası yeni X-Trail'in bari, iyi gidiyo mu ?..

                          Maşallah.. Çok yakınım bir arkadaşım da senden sonra aldı ve çok memnun..

                          Ben de beğendim, güzel iyi makina..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1198
                            BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Sağlık olsun artık bayım (.. Nası yeni X-Trail'in bari, iyi gidiyo mu ?..

                            Maşallah.. Çok yakınım bir arkadaşım da senden sonra aldı ve çok memnun..

                            Ben de beğendim, güzel iyi makina..
                            güzel abi bende çok memnunum.

                            yeni qashqai de 15 gün kullandım..

                            xtrail nere qashqai nere dedirtiyor ..

                            Yorum

                            • Misafir

                              #1199
                              Biri gerçek off-road kapasiteli tabi, güçlü şasi ve altyapı donanımlı,

                              öbürü daha sakin familya SUV style anca..

                              Eyvallah bayım, kazasız belasız enjoy it, inşallah..

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1200
                                2,17 den düşen dolar

                                2.60 dan düşmüyor

                                2.12 den düşen dolar

                                2.60 dan düşmüyor

                                dolar aynı dolar ne ilginç demi...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information