Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #346
    forexde 1300 dolara gecede xx dolar swap civarı faiz geliri elde ediliyor.. 1 yıl kurun yan gitmesi ne demek nasıl bir kazanç olduğu akıl alıyormu !!!!

    1 lot 75 kaldıraç 1300 dolar desek = 100.000 dolar tl shortlayınca

    adamlar ne para kazanıyor..


    kurun yan gitmesiyle

    kur düşerse..her %1 de 1000 dolar da ordan geliyor


    ey yavrum eyy



    keriz olmak bi ayrıcalık ya...

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #347
      tepeden dolartl shorta geçen büyük kurumlar

      hergün

      sağlam faiz getirili para yağmurunda keriz longlayanlar

      her gece swap faizi yetiştirmekle meşkul


      valla büyük kerizlik..

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #348
        bu kadar büyük faiz getirisi olduğunu bilmiyordum..

        akıllara zarar..

        bu gecelik kaç lira faiz geliri oluyor ya

        vay arkadaşş

        kerizde hergece iflas ediyor kur yan gittikçe ... vay vay vay... ne safmışız arkadaş...

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #349
          desene 1 sene kur sabit kalsa adamlar uçağı bırak gemisini alıyor pehhh

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #350
            Bu muazzam swap faizine gemiyle trenle para gelir ... Salaklarada yılda 1 2 kez kriz numarası her gece kriz çıkacak diye faiz ödeyip duruyolar demek....


            Çok değil 2 sene önceye dönsem amk

            Offffff offff. Ne salakmışım ne kandırılmışım

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #351
              bana kİmse

              sakin short aÇma

              hayatin kararir dememİŞtİ..

              umarim bİrİlerİ okur ve bİ kİŞİye bİle

              faydasi olurssa ne mutlu


              shortun uptrendde bela olduĞu

              Çikip gerİ dÖnemeyeceĞİ bÜyÜk tuzak olduĞu Üstad mantiĞiyla bu İŞler olmayacaĞi

              tamamen kandirilma olduĞu

              ...

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #352
                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                ya yazmiyim diyorum ama

                birileri yine short reklamı yapıyor

                yok 20 bin yok bilmem ne yok çöküş gelecekmiş


                bu üstadların short belasi batakliĞi tuzaĞina dÜŞmesİn kİmse...


                kİmse almak zorunda deĞİl.. YÜkselmeyebİlİrde.. Tabİkİ dÜŞebİlİr.. Fakat Çok Önemlİ olan short belasina gİrmesİn kİmse.. Short beladir batakliktir.. Bİr gÜn endeks ÇikacaĞi tutar bİr daha gerİye dÖnmez !!!!

                Short belasi batakliĞina dÜŞmeyİn.. Hayatiniz bİter..

                Üstadlar ÇÖkÜŞten baŞka bİr bok bİlmezler


                hayatiniz bİter...




                topİk

                umarim bİrİlerİnİn kafasinda

                bİ aydinlanma yapar..

                Bİrİlerİ okursa kazaylada..


                Bu hirsizlarin tuzaĞina dÜŞmez.


                YÜkseldİ zannedİyor İnsanlar fakat

                50 aylik ortalamaya yenİ ulaŞtiĞi

                4 yilin ortalamasinda olduĞu herhangİ bİ prİm olmadiĞi gÖrÜlebİlİr..


                Yorum

                • BaBa
                  Katılımcı
                  • 16 Nisan 2009
                  • 159

                  #353
                  Mesele şort veya long değil, mesele kaldıraçlı piyasa. Buralara konulan para bir daha geri alınamaz.

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #354
                    graf üstte..

                    2.6 dolar 5.1 dolar

                    git gel...

                    sene 2014 gene 2.6 dolar

                    al ekranı kapat..

                    5.1 mi oluyor 10 mu oluyor

                    kurcalama

                    çünkü o kısmı belli olmaz..

                    çökerse düşeceği 2 dolar extrem çöküşte 1.3 dolar dünya iflas etmişti dow jones 6000 bu durumda kur artarsa 2.5-3 lira gibi.. ölüsü aşşa yukarı 40 bin ediyor zaten..

                    o 2008 idi


                    şimdi 2008 den beri bankalar her yıl 2 3 milyar tl ortalamalarla kar ettiler bu 5-10 milyar doları civarı kar demek..

                    garan ispanyollara satıldı hisse başı kaç dolar olduğu meydanda !!!!!
                    halk malezya abd hisseleri var
                    ak da abd payı var
                    yapı italyan


                    bilançolar büyüdü özsermaye büyüdü..

                    avrupa sermayesinin olduğu bankalara tl grafikle saçma sapan analiz yapanlar çöküşcüler aptallıklardan başka bişey değil...

                    gel bu yana merkez bankaları dünyada tam destek hep destek..

                    TARİHİ ALIŞ FIRSATINDA GİDİP ÇÖKÜŞ AJANLARININ MUHABBETİNİ DİNLERSEN

                    dowjones 16.500 - dax9.700 bist 2006 fiyatlamalarında...

                    bu zehirlenmedir..

                    zehirlenirsin...

                    tedaviside yok..

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #355
                      gidip 60 binlerden short biriktiren hayatını bitirmiştir..

                      iş 1998 tepesindeki fiyattan short açan

                      borsayı bıraksın hesabı kapattırsın mümkünse bankaların sermaye piyasaların önünden geçmesin...

                      bu utançla sokağa çıkmasın

                      çünkü rezalet kandırılmıştır milletin lafıyla kerizliği tescil edilmiştir...

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #356
                        adamlar öyle bir kerizledilerki

                        kur %10 düştü tepeden 239 çıldırmasını saymıyoruz o anlık

                        şimdi

                        %10 = forexde 10 misli kazanç. demek

                        dolar tl fx de shortlanınca DOLAR BAZLI AYLIK %30-40 NEYSE FAİZ GETİRİSİ VAR

                        4 AYDA ADAMLAR NE YAPTILAR

                        %160 YATIRDIKLARI PARANIN FAİZİNİ KAR OLARAK ALDILAR
                        YATIRDIKLARI PARA 10 MİSLİ KAR YAZDI 2....

                        BU NE DEMEK...

                        1 MİLYAR DOLAR SOKAN...

                        11.600.000.000 $ KAZANDI !!


                        NOKTA

                        KİM KAYBETTİ BEN O BU ŞU SİYASİ GÜNDEME VE HAYALLERE KENDİ YALANLARIMIZA İNANANLAR

                        BİZLER HASTAYIZ

                        MİTOMANİ HASTASIYIZ

                        FORUMCULAR KAFAYI YEMİŞTİR..

                        PALAVRALARA İNANIYORUZ..

                        DOLAR 2.60 OLACAHMIŞ..

                        2.40 OLACAKMIŞ...

                        2.08 ACI GERÇEK

                        12 MİSLİ KAZANÇ KAZANANLAR BELLİ..


                        KAYBEDENLER DE BELLİ..

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #357
                          3.78 dolar

                          şuan bulunduğumuz seviyeler

                          daha önce dolar bazlı kriz çıkan

                          kriz düşüşü olan seviyeler


                          KRİZ BEKLEYENLER ÖNCEKİ GRAFLARA BAKIP

                          AYNI YERLERDE OLDUĞUMUZ İÇİN ACABA Bİ KRİZ ÇIKARTABİLİRMİYİZ DİYE

                          ORTAYA YAZMAKTALAR..

                          2008 DE 3.78 DOLARDAN 1.3 DOLARLARA ÇÖKTÜĞÜ İÇİN ACABA GENE ÇÖKERMİ

                          2001 DE 3.78 DOLARDAN BÜYÜK ÇÖKTÜĞÜ İÇİN ACABA GENE ÇÖKERMİ



                          KRİZCİLER BUNDAN FEYZ ALIYOR

                          BAŞKA BİŞEY DEĞİL...

                          AYNISI OLURMU


                          PEKİ

                          2012 DE 2.7 DOLARDAN 5.1 DOLARA TRANSİT ÇIKTIĞINI NİYE GÖRMÜYORLAR

                          BU NEDEN OLMUYOR !!!


                          NEYSE


                          GÜNLÜK HAFTALIK SİSTEM NE DERSE O


                          BUNLAR HEP PALAVRA...

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #358
                            Ya gerizekalılar bist te sıçıp

                            dowjones analizi sıçıyorlar


                            amk

                            yine çöküş...



                            bu da alternatif..


                            diyelimki bu oldu...


                            ne mi olur


                            TÜM ÖMÜR BOYUNCA APTAL ÜSTADLARIN APTALLIKLARIYLA

                            HAYATINI BİTİRİRSİN...


                            HAYATINI KAYBEDERSİN ÖMRÜN BİTMİŞ OLUR..


                            ÇÖKÜŞ BEKLEYEREK..

                            10 20 YIL HAYATINI ÇÖKÜŞ BEKLENTİSİYLE GEÇİREREK MEZAR TAŞINA RAHMETLİ ÇÖKÜŞÜ GÖREMEDEN GİTTİ YAZDIRIRLAR...


                            HEM PARANI HEM AKLINI HEM HAYATINI ÇALAR ÜSTADLAR...







                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #359
                              Hem parani hem aklini hem hayatini Çalar Üstadlar...

                              Yorum

                              • chaotic
                                Yasaklı
                                • 26 Mayıs 2009
                                • 713

                                #360
                                Hocam bana dolar aldırdın, şimdi de çöküş yok diyorsun. 2.094 dolarları reverse edeyim mi?

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information