Erasure Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Kendi Objektifimizden Yansıyan Fotograflar
Collapse
X
-
Teşekkürler Sn ErasureErasure Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sn.Bear_Bull, güzel kareler yakalamışsınız ama birşey dikkatimi çekti
beyaz dengesi (White Balance) yalnış ayarda kalmış olabilirmi, sanki
öyle bir durum oluşmuş gibime geldi.. İyi çekimler, kolay gelsin...
makina çocukların elinde oyuncak oldu artık ayar düğmeleri bile kafasına göre çalışıyor.
Manuel çekim ayarlıyorum Otomatik çekiyor 5 tane,
Playback yap diyorum Kameraya geçiyor k24
Zaten çok kaliteli bir makinada değil OGATECH (OG5110) 4-5 yıl oldu alalı. çekim yaparken ayarlarda hiç değişiklik yapmıyorum. (flash açma kapama dışında)
Sizin profosyonel çekimlerinizin yanında bizim resimler tam acemi işi ;)
Selamlar.Meşhur bir filozofa: - "Servet ayaklarınızın altında olduğu halde neden bu kadar fakirsiniz?" diye sorulduğunda: - "Ona ulaşmak için eğilmek lazım da ondan" demiş. :)
Yorum
-
FNT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterHoşgeldin sevgili Erasure...teşekkür ederim, hoşbulduk, arasıra buraya da destek vereceğiz,Elixir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterErasure hocam hosgeldın k26
borsa'dan kaçamıyoruz, buna fotoğraf da dahil, iyi seyirler...
Yorum
-
Bear_Bull Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterTeşekkürler Sn Erasure
makina çocukların elinde oyuncak oldu artık ayar düğmeleri bile kafasına göre çalışıyor.
Manuel çekim ayarlıyorum Otomatik çekiyor 5 tane,
Playback yap diyorum Kameraya geçiyor k24
Zaten çok kaliteli bir makinada değil OGATECH (OG5110) 4-5 yıl oldu alalı. çekim yaparken ayarlarda hiç değişiklik yapmıyorum. (flash açma kapama dışında)
Sizin profosyonel çekimlerinizin yanında bizim resimler tam acemi işi ;)
Selamlar.
Güzel bir makina alalım size, biraz bütçeyi ayarlarsanız haber verin
model seçiminizde yardımcı olayım. Çok güzel yeni modeller piyasaya
çıktı. Bizim Nikon'un bile üst modeller var ama 4000$ gövde fiyatı ile
şimdilik uzak duruyoruz. Kolay gelsin....
Yorum
-
-
Bir yapraktaki en ince damarları bile resimliyebiliyorsanız, ya da çiçeklerin görüntüsü ile bizleri büyülüyorsanız..
Sizlere söylenecek tek bir sözcük var:
Hepiniz harikalar yarattığınızı farkında mısınız?[COLOR=DarkSlateGray][SIZE=2]Düşmanlarınızı kötülemeyin,
onlar sizin eserinizdir[/SIZE].[/COLOR]
[SIZE=1][COLOR=DimGray]William Hazlitt[/COLOR][/SIZE]
Yorum









Yorum