Kendi Objektifimizden Yansıyan Fotograflar

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • FNT
    KARAKARTAL
    • 29 Mart 2008
    • 4754

    #316
    Erasure Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster




    Teşekkür ederim, hoşbulduk, forum forum dolaşıyoruz, biraz da
    burayı renklendireyim diye düşündüm. İyi günler dilerim...

    Hoşgeldin sevgili Erasure...

    Yorum

    • ÇAKAL
      Ağa'nın Adamı
      • 27 Haziran 2007
      • 2545

      #317
      Herkes Pinokyo gibi tahtadan insana dönüşme şansı bulamadı,
      Kimileri hep odun kaldı...(Goethe)

      Yorum

      • Elixir
        .......
        • 14 Haziran 2007
        • 75

        #318
        Erasure hocam hosgeldın k26

        Yorum

        • Bear_Bull
          Spread Trader
          • 09 Şubat 2009
          • 773

          #319
          Erasure Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


          Sn.Bear_Bull, güzel kareler yakalamışsınız ama birşey dikkatimi çekti
          beyaz dengesi (White Balance) yalnış ayarda kalmış olabilirmi, sanki
          öyle bir durum oluşmuş gibime geldi.. İyi çekimler, kolay gelsin...



          Teşekkürler Sn Erasure

          makina çocukların elinde oyuncak oldu artık ayar düğmeleri bile kafasına göre çalışıyor. Manuel çekim ayarlıyorum Otomatik çekiyor 5 tane,
          Playback yap diyorum Kameraya geçiyor k24

          Zaten çok kaliteli bir makinada değil OGATECH (OG5110) 4-5 yıl oldu alalı. çekim yaparken ayarlarda hiç değişiklik yapmıyorum. (flash açma kapama dışında)

          Sizin profosyonel çekimlerinizin yanında bizim resimler tam acemi işi ;)
          Selamlar.
          Meşhur bir filozofa: - "Servet ayaklarınızın altında olduğu halde neden bu kadar fakirsiniz?" diye sorulduğunda: - "Ona ulaşmak için eğilmek lazım da ondan" demiş. :)

          Yorum

          • Erasure
            .......
            • 10 Mayıs 2009
            • 89

            #320
            FNT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Hoşgeldin sevgili Erasure...
            Elixir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Erasure hocam hosgeldın k26
            teşekkür ederim, hoşbulduk, arasıra buraya da destek vereceğiz,
            borsa'dan kaçamıyoruz, buna fotoğraf da dahil, iyi seyirler...

            Yorum

            • Erasure
              .......
              • 10 Mayıs 2009
              • 89

              #321
              Bear_Bull Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Teşekkürler Sn Erasure

              makina çocukların elinde oyuncak oldu artık ayar düğmeleri bile kafasına göre çalışıyor. Manuel çekim ayarlıyorum Otomatik çekiyor 5 tane,
              Playback yap diyorum Kameraya geçiyor k24

              Zaten çok kaliteli bir makinada değil OGATECH (OG5110) 4-5 yıl oldu alalı. çekim yaparken ayarlarda hiç değişiklik yapmıyorum. (flash açma kapama dışında)

              Sizin profosyonel çekimlerinizin yanında bizim resimler tam acemi işi ;)
              Selamlar.

              Güzel bir makina alalım size, biraz bütçeyi ayarlarsanız haber verin
              model seçiminizde yardımcı olayım. Çok güzel yeni modeller piyasaya
              çıktı. Bizim Nikon'un bile üst modeller var ama 4000$ gövde fiyatı ile
              şimdilik uzak duruyoruz. Kolay gelsin....

              Yorum

              • malatyalı
                Katılımcı
                • 08 Mayıs 2009
                • 89

                #322
                Süper resimler
                perdeci

                Yorum

                • EDY
                  Yasaklı
                  • 15 Aralık 2008
                  • 1381

                  #323
                  Kizimin objektifinden....







                  Yorum

                  • ÇAKAL
                    Ağa'nın Adamı
                    • 27 Haziran 2007
                    • 2545

                    #324
                    Benim yeğen.

                    Herkes Pinokyo gibi tahtadan insana dönüşme şansı bulamadı,
                    Kimileri hep odun kaldı...(Goethe)

                    Yorum

                    • ÇAKAL
                      Ağa'nın Adamı
                      • 27 Haziran 2007
                      • 2545

                      #325
                      Bu da benim zırtapoz.23 Nisan gösterilerinde.Hiç babasına çekmemiş.

                      Herkes Pinokyo gibi tahtadan insana dönüşme şansı bulamadı,
                      Kimileri hep odun kaldı...(Goethe)

                      Yorum

                      • MAGGGMA
                        ...................
                        • 12 Haziran 2007
                        • 1375

                        #326
                        ÇAKAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Reklam kokuyor,potincisin galiba

                        Yorum

                        • fizban
                          Baş tacımız...
                          • 22 Nisan 2009
                          • 166

                          #327
                          Bir yapraktaki en ince damarları bile resimliyebiliyorsanız, ya da çiçeklerin görüntüsü ile bizleri büyülüyorsanız..

                          Sizlere söylenecek tek bir sözcük var:

                          Hepiniz harikalar yarattığınızı farkında mısınız?
                          [COLOR=DarkSlateGray][SIZE=2]Düşmanlarınızı kötülemeyin,
                          onlar sizin eserinizdir[/SIZE].[/COLOR]

                          [SIZE=1][COLOR=DimGray]William Hazlitt[/COLOR][/SIZE]

                          Yorum

                          • Erasure
                            .......
                            • 10 Mayıs 2009
                            • 89

                            #328







                            1/253" - F7.6 - Normal program - ISO50
                            Nikon E5400



                            Yorum

                            • Erasure
                              .......
                              • 10 Mayıs 2009
                              • 89

                              #329



                              1/200" - F2.8 - Aperture priority - ISO100
                              Nikon D80 + Sigma 105mm F/2.8 EX DG AF Macro + Cokin UV

                              Yorum

                              • savas
                                Yeni üye
                                • 01 Mayıs 2009
                                • 6

                                #330
                                bir gün batımı da benden olsun

                                Makine: Canon IXUS 950 IS
                                Resmin adı: Şehitler diyarından gün batımı
                                Mekan: Eceabat

                                U can be anything U want to be...Just turn Urself into anything U think that U can ever be...
                                Be free...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information