Kendi Objektifimizden Yansıyan Fotograflar

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • MAGGGMA
    ...................
    • 12 Haziran 2007
    • 1375

    #241
    Kuzeyli dostum hoşgeldin,arayı açma böyle...

    Yorum

    • simurg
      Administrator
      • 10 Mart 2007
      • 9248

      #242
      MAGGGMA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Kuzeyli dostum hoşgeldin,arayı açma böyle...
      bence de açmasın. Güzel fotoğraflar için teşşekkür ederim.
      https://twitter.com/keyborsa_simurg

      Yorum

      • Kuzeyli

        #243
        ben buralardayımda sen geceleri çıkıyorsun ortaya dostum.




        Yorum

        • Kuzeyli

          #244
          simurg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          bence de açmasın. Güzel fotoğraflar için teşşekkür ederim.
          tşk.ederim ancak öyle beğenmekle olmaz buraya katılım lazım oh ne güzel biz çekelim siz bakın ))

          Yorum

          • Kuzeyli

            #245

            Yorum

            • Kuzeyli

              #246

              Yorum

              • Kuzeyli

                #247

                Yorum

                • Kuzeyli

                  #248
                  arka sayfalarda çok güzel fotoğraflar var emeğinize sağlık.

                  Yorum

                  • MAGGGMA
                    ...................
                    • 12 Haziran 2007
                    • 1375

                    #249
                    Kuzeyli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    ben buralardayımda sen geceleri çıkıyorsun ortaya dostum.




                    Bunu özellikle çok beğendim,ne şiirler çıkar buradan

                    Yorum

                    • Kuzeyli

                      #250
                      hani şarkısı vardırya orda bir köy var uzakta o köy bizim köyümüzdür diye başlayan.
                      işte bu köyde bizim köyümüz.



                      Yorum

                      • MAGGGMA
                        ...................
                        • 12 Haziran 2007
                        • 1375

                        #251

                        Yorum

                        • MAGGGMA
                          ...................
                          • 12 Haziran 2007
                          • 1375

                          #252
                          Beğeneceğinizi sanıyorum...

                          Yorum

                          • MAGGGMA
                            ...................
                            • 12 Haziran 2007
                            • 1375

                            #253

                            Yorum

                            • MAGGGMA
                              ...................
                              • 12 Haziran 2007
                              • 1375

                              #254

                              Yorum

                              • MAGGGMA
                                ...................
                                • 12 Haziran 2007
                                • 1375

                                #255

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information