Kendi Objektifimizden Yansıyan Fotograflar
Collapse
X
-
-
-
-
Bastım ben de parmağı.;)MAGGGMA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterO yüzden efendilik yerin dibine girdi demekki
Ahlaksızlık diz boyunu geçti,etraf kalitesiz insandan geçilmiyor
Bizim köyde gidip kalabilirsin.Anahtar taşın altında.Dragon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbenim köyüm bile yok ana,baba köyü onlardada kuşak farkı var
şu hayatta en azından bir defa tadına bakılması gereken yaşamdır.;)

Sinop -Boyabat.
Güzel köyüm.10 yıllık fotoğraf.Günler su gibi akıp gidiyor.Herkes Pinokyo gibi tahtadan insana dönüşme şansı bulamadı,
Kimileri hep odun kaldı...(Goethe)
Yorum
-
-
-
-
-
Allah mekanını cennet etsin. Bu memleketin çileli ve mesut insanları bizim atalar ve analar ...ÇAKAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Rahmetli babannem.
80 yaşına kadar her gün bir limon tüketti.
Yolda benden daha fazla yol gider o yaşta tarlaya orağa giderdi.
Yorum
-
-
-
-
Allah rahmet eğlesin,bende okudum bir fatihaÇAKAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Rahmetli babannem.
80 yaşına kadar her gün bir limon tüketti.
Yolda benden daha fazla yol gider o yaşta tarlaya orağa giderdi.
...
Yorum












Yorum