Kendi Objektifimizden Yansıyan Fotograflar

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • MAGGGMA
    ...................
    • 12 Haziran 2007
    • 1375

    #166
    Polatın koleksiyonundan herhalde
    Foto çoook büyük oldu yanlız...

    Yorum

    • Operasyoncu

      #167
      MAGGGMA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Polatın koleksiyonundan herhalde
      Foto çoook büyük oldu yanlız...
      Evet Biraz Büyük oldu Şimdi Halettim

      Yorum

      • zerisz
        Aktif
        • 11 Mart 2007
        • 197

        #168
        bu fotoğrafı askeriyede mi çektin
        Yapabildiklerim Yapabiliceklerimin Yarısı Bile Değil

        Yorum

        • Operasyoncu

          #169
          zerisz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          bu fotoğrafı askeriyede mi çektin
          hayır Polatın Ofisinde Çektim Ayıptır Söylemesi ;)

          Yorum

          • Operasyoncu

            #170
            Bir Resim Daha

            Yorum

            • ÇAKAL
              Ağa'nın Adamı
              • 27 Haziran 2007
              • 2545

              #171
              Operasyoncu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Tamam Bir Tane Bende Ekliyorum Kendi Objektifimden

              Operasyoncu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Bir Resim Daha

              Uyyyy.Vadi kokusu yayılmış buralara.
              Herkes Pinokyo gibi tahtadan insana dönüşme şansı bulamadı,
              Kimileri hep odun kaldı...(Goethe)

              Yorum

              • Operasyoncu

                #172
                ÇAKAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Uyyyy.Vadi kokusu yayılmış buralara.
                hehe biraz vadi kokudu oldu

                objektifimden manzara resimleride sunacagım yavaş yavaş burada artık

                Yorum

                • MAGGGMA
                  ...................
                  • 12 Haziran 2007
                  • 1375

                  #173

                  Yorum

                  • MAGGGMA
                    ...................
                    • 12 Haziran 2007
                    • 1375

                    #174
                    Eğin Karanlık Kanyondan...

                    Last edited by MAGGGMA; 21 Nisan 2008, 21:45.

                    Yorum

                    • MAGGGMA
                      ...................
                      • 12 Haziran 2007
                      • 1375

                      #175
                      Eğinin Halmüge köyünden...

                      Last edited by MAGGGMA; 21 Nisan 2008, 21:46.

                      Yorum

                      • MAGGGMA
                        ...................
                        • 12 Haziran 2007
                        • 1375

                        #176
                        Ağvadan...

                        Last edited by MAGGGMA; 21 Nisan 2008, 21:44.

                        Yorum

                        • MAGGGMA
                          ...................
                          • 12 Haziran 2007
                          • 1375

                          #177

                          Yorum

                          • Operasyoncu

                            #178
                            Bitlis - Tatvan / Van Gölü Sahili

                            Yorum

                            • MAGGGMA
                              ...................
                              • 12 Haziran 2007
                              • 1375

                              #179
                              Yeni foto,Bitlislimiyiz yoksa...

                              Yorum

                              • Operasyoncu

                                #180
                                Van Gölü - Tatvan / Feribotu Bile Var

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information