Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #5746
    detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biri şu brent'e bir şey desin yahu...bak yine yukarı geliyor..109.50 den kısa actım, 110.15de (sl;111.15de) 2ci poz var... bakalım yarın ne olacak ? sl 110.45 de


    Şimdi grafik ekranım açık değil ama gündüz bakmıştım; önce yukarı sonra çok aşağı inecek gibi bir görüntü vardı. Tabii bu gün içi bir yorum değil, 10-15 günlük bir zaman diliminde geçerli olabilir.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • kungfucu
      Seyirci Üye
      • 30 Eylül 2013
      • 57

      #5747
      anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Kungfucu dostum, hemşerim hosgeldin..

      Keyfin sağlığın yerindedir insallah?

      Dün öteki köyde Bozkurt dayı ile yazıştık.
      Senle beni karıştırmış. Senin kulaklarını çınlattık biraz..

      Dedim kungfucu dostumuz daha iyi.. Kendisinden haber alıyoruz..

      O da sevindi yanii...

      Dostum hergün uğra.. bir merhaban bize yeter..
      Eyvallah sağolasın saygıdeğer hemşerim. İyi olmaya çalışıyorum. Sizlerle beraber daha iyi günleri görmemiz ümidiyle.

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #5748
        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Şimdi grafik ekranım açık değil ama gündüz bakmıştım; önce yukarı sonra çok aşağı inecek gibi bir görüntü vardı. Tabii bu gün içi bir yorum değil, 10-15 günlük bir zaman diliminde geçerli olabilir.
        bende sağlam bir düşüş bekliyorum...pala henüz paramı alamadı aşağıya sarkmalarda stopları aşağıya alıyorum..109.75 i direnç olarak kabul ettim ve oraya gelince vuruyorum kafasına sonra stopu 109.65 e çekiyorum az oluyor ama bir yakalarsam var ya..hehhehehe
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • anti panik
          Yasaklı
          • 25 Mart 2014
          • 293

          #5749
          kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Bu aralar kayan kayıyor zaten bundan sonra arka tarafa sağlam teneke bağlayıp gezeceğim sizden korkmaya başladım Başkan.
          Hakkaten kungfucu dostumun mesaj sayısı da 200 ün altına inmiş.

          İnsan yeni üye yerine de konmaz canım..

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #5750
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            A Milli Basketbol Takımı, 2014 Dünya Şampiyonası için guard ararken gündeme devşirme yöntemi geldi. Adaylar arasında Jordan Farmar, Keith Langford ve Malcom Delaney isimleri bulunuyor.

            75 milyonda 12 adam bulamıyoruz yazıklar olsun.
            Alt yapıyı nasıl yok ederiz diye çalışma yapsalar bundan iyisin o yapamazlar. Federasyon başkanı da ömür boyu kalsın koltukta. Mazallah yerine adam filan bulamazlar ne yaparız sonra?

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #5751
              kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Evet küçük kardeşlerimin 23 nisan bayramını canı gönülden kutluyorum. Rabbim onları Anne ve Babalarına vatanlarına hayırlı evlat olarak yetiştirmeyi nasip etsin. AMİN. Ah Kardeşim spor deyince içimden bir parça alıyorsun sanki. Çok istiyorum ama nafile. Gündüzleri 16:30 a doğru anacak kalkabiliyorum. Gece hiç sağlıklı uykum yok. gece 15 dakikada en geç yarım saatte bir uykudan uyanıyorum sanki birisi kaldırıyor. Hey gidi günler haftada 3 gün 2 saat ağır antremanlar yapardık banamısın demezdik. Bir antremanda 1.500 tekme ayaklarda da ağırlıklarla çalışırdık. Özel deriden yaptırmıştım. İçine saçma doldudyorsun az gramajlardan başlayıp ayak alıştıkça ağırlığı artırıyorduk. boks temel teknik hareketleri sopalı döğüşler çaşışırdık. Hepsi bir harıka günlerdi.
              Ulusal egemenlik ve çocuk bayramınız şimdiden kutlu olsun.

              Her şeyin başı sağlık abim. Spor Sonra geliyor. Siz de böyle yalnız bırakmayıp yazdığınız için teşekkür ederim.

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #5752
                kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Evet küçük kardeşlerimin 23 nisan bayramını canı gönülden kutluyorum. Rabbim onları Anne ve Babalarına vatanlarına hayırlı evlat olarak yetiştirmeyi nasip etsin. AMİN. Ah Kardeşim spor deyince içimden bir parça alıyorsun sanki. Çok istiyorum ama nafile. Gündüzleri 16:30 a doğru anacak kalkabiliyorum. Gece hiç sağlıklı uykum yok. gece 15 dakikada en geç yarım saatte bir uykudan uyanıyorum sanki birisi kaldırıyor. Hey gidi günler haftada 3 gün 2 saat ağır antremanlar yapardık banamısın demezdik. Bir antremanda 1.500 tekme ayaklarda da ağırlıklarla çalışırdık. Özel deriden yaptırmıştım. İçine saçma doldudyorsun az gramajlardan başlayıp ayak alıştıkça ağırlığı artırıyorduk. boks temel teknik hareketleri sopalı döğüşler çaşışırdık. Hepsi bir harıka günlerdi.
                Evet kungfucu dostumun dedği gibi yarın 23. Nisan önemli gün yani,,, Ben yatar tüm dostlara iyi geceler..

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #5753
                  Kediler yoktu. İki tane kalmıştı. Seçimler için kampa mı gittiler acaba?

                  Yorum

                  • kungfucu
                    Seyirci Üye
                    • 30 Eylül 2013
                    • 57

                    #5754
                    anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Hakkaten kungfucu dostumun mesaj sayısı da 200 ün altına inmiş.

                    İnsan yeni üye yerine de konmaz canım..
                    Arkadaş bu işi hangi merciye taşıyacağız bilmiyorum. Ama bu işte şike olduğuna kesin inanmaya başladım. Sen daha dün yazmaya başladın daha dün gibi hoşgeldin yazımı hatırlıyorum. boynuz geldi kulağı geçti ne yapcan idre etcez vaziyeti.

                    Yorum

                    • kungfucu
                      Seyirci Üye
                      • 30 Eylül 2013
                      • 57

                      #5755
                      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Ulusal egemenlik ve çocuk bayramınız şimdiden kutlu olsun.

                      Her şeyin başı sağlık abim. Spor Sonra geliyor. Siz de böyle yalnız bırakmayıp yazdığınız için teşekkür ederim.
                      Spor çok faideli yapabildiğin kadar yap saygıdeğer dostum. Faydası çok zararı yok.

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #5756
                        Musaadenizle ben de Yatayım. Cümleten iyi geceler.

                        Yorum

                        • kungfucu
                          Seyirci Üye
                          • 30 Eylül 2013
                          • 57

                          #5757
                          anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Evet kungfucu dostumun dedği gibi yarın 23. Nisan önemli gün yani,,, Ben yatar tüm dostlara iyi geceler..
                          Artık ilköğretime giden evladımızda kalmadı. En küçüğü geçen sene 8. sınıftayken okulun bando takımında davulcu olarak görev almıştı. Bende videolarını fotağraflarını çekmiştim. Güzel bir duygu ilkokulda çocuğu olanlar bunu çok iyi bilirler.

                          Yorum

                          • kungfucu
                            Seyirci Üye
                            • 30 Eylül 2013
                            • 57

                            #5758
                            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Musaadenizle ben de Yatayım. Cümleten iyi geceler.
                            Karpuzda çıkmış karpuz kesende yoksa bende musade isteyeyim Herkese iyi geceler iyi bayramlar diliyorum.

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #5759
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              gaddar gelmedimi

                              iyi geceler
                              ortalıklarda yok...saat farkından dolayı sonra gelir herhalde? ama vahhun ve realist te yok ortalıkta:(
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #5760
                                İyi geceler arkadaşlar.
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information