Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detox
    Çalışkan
    • 26 Ocak 2013
    • 357

    #5596
    usdtl fena gidiyor..2.15 e doğru yol aldı
    if anything can't be fixed, it won't

    Yorum

    • radyolog
      OKURYAZAR
      • 03 Ağustos 2008
      • 23110

      #5597
      Gittinmi büyük gideceksin

      #ayrilik bile gurur duyacak seninle

      #Can Yücel
      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

      Yorum

      • radyolog
        OKURYAZAR
        • 03 Ağustos 2008
        • 23110

        #5598
        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        KAPANIŞ TAHMİNLERİ

        detox :73.904
        ayhan53:73.073,73
        chebig : 72.999
        aok75: 72.896
        detan 72.831
        Artı: 72,669

        radyolog 72265
        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #5599
          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          usdtl fena gidiyor..2.15 e doğru yol aldı

          rengini belli etmişti detox.
          Spotta 2.14 direnci var ama direnci geçip 2.16 - 2.17 aralığına gidecek gibi.


          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Dolar 2.16 - 2.17 aralığına gidecek gibi duruyor.
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #5600
            KAPANIŞ TAHMİNLERİ

            detox :73.904
            ayhan53:73.073,73
            chebig : 72.999
            aok75: 72.896
            detan 72.831
            Artı: 72,669
            radyolog 72265
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #5601
              afiyet olsun arkadaşlar..çıkıp biraz dışarıda dolaşmak iyi gelir herkese...
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • YALNIZ EFE
                Çalışkan
                • 20 Ağustos 2011
                • 467

                #5602
                KAPANIŞ TAHMİNLERİ

                detox :73.904
                YALNIZ EFE : 73.500
                ayhan53:73.073,73
                chebig : 72.999
                aok75: 72.896
                detan 72.831
                Artı: 72,669
                radyolog 72265

                Yorum

                • cemil59
                  Katılımcı
                  • 08 Kasım 2013
                  • 50

                  #5603
                  KAPANIŞ TAHMİNLERİ


                  detox :73.904
                  YALNIZ EFE : 73.500
                  ayhan53:73.073,73
                  chebig : 72.999
                  aok75: 72.896
                  detan 72.831
                  Artı: 72,669
                  radyolog 72265
                  cemil59 72.000

                  Yorum

                  • süphan
                    Aktif
                    • 12 Temmuz 2011
                    • 379

                    #5604
                    "Taksimden ümidinizi kesin"

                    "Millet bir yıldır sokaktaki şımarıklığı sabırla izliyor"

                    Herkese merhabalar
                    Yukarıdaki özlü sözler kime ait tahmini olan var mı

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #5605
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      USD/TRY 2,1399 +0,0061 +0,29%
                      EUR/TRY 2,9572 +0,0142 +0,48%

                      dolarda hafif bi yükseliş var mb ne zamn toplanıyordu
                      muhtemelen mb kararı sonrası aşağı salacaklar

                      Başganım..

                      Bu perşembe 24 'ünde MB nin PPK toplantısı var.
                      Erdem Başcı, BB seçim sonrası artık faizler inmeli dediğinde "100 veya 200 baz puan faizi indirebiliriz, ama buna PPK karar verir" demişti..

                      bakalım faizde düşüş olacak mı?...

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23110

                        #5606
                        süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        "Taksimden ümidinizi kesin"

                        "Millet bir yıldır sokaktaki şımarıklığı sabırla izliyor"

                        Herkese merhabalar
                        Yukarıdaki özlü sözler kime ait tahmini olan var mı

                        % 50 mi sabır gösteriomuş
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #5607
                          süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          "Taksimden ümidinizi kesin"

                          "Millet bir yıldır sokaktaki şımarıklığı sabırla izliyor"

                          Herkese merhabalar
                          Yukarıdaki özlü sözler kime ait tahmini olan var mı

                          radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          % 50 mi sabır gösteriomuş


                          Bugün %50 demedi, Yanlış duymadıysam % 45.5 dedi.
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #5608
                            Yünlüyü 5.41 tavana yazdım...
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • süphan
                              Aktif
                              • 12 Temmuz 2011
                              • 379

                              #5609
                              Cumhurbaşkanlığından ümidinizi kesin

                              Diyesim var

                              Yorum

                              • YEARS
                                Yeni Üye
                                • 15 Ocak 2014
                                • 34

                                #5610
                                detox :73.904
                                YALNIZ EFE : 73.500
                                ayhan53:73.073,73
                                chebig : 72.999
                                aok75: 72.896
                                detan 72.831
                                Artı: 72,669
                                radyolog 72265
                                cemil59 72.000
                                years 72.400
                                “Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir ve bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.”

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information