Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • radyolog
    OKURYAZAR
    • 03 Ağustos 2008
    • 23110

    #5506
    Şeytana uymak istemiyorum ama fikirleri çok hoşuma gidiyor...
    Twitterdan
    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #5507
      radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Yalova seçimleri iptal edilmiş..


      Artık seçim yapılmasın bu ülkede...nasıl olsa ya hile hurda baskıyla istedikleri yerleri alacaklar ya da hile hurdanın sökmediği yerlerde kazanana kadar seçimi tekrar edecekler...
      AKP'nin itiraz ettiği yerlerde iptal var ama diğer ğartilerin itirazları kaale alınmıyor. Ne güzel memlekette yaşıyoruz.

      Yorum

      • radyolog
        OKURYAZAR
        • 03 Ağustos 2008
        • 23110

        #5508
        Adli Tıp, Berkin Elvan'ın kafasındaki yarayı ayrıntılarıyla tarif etmiş ama bu yaraya neyin sebep olduğunu yazamamış.

        Korku dağları bekliyor...


        Ayşe Hür
        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

        Yorum

        • radyolog
          OKURYAZAR
          • 03 Ağustos 2008
          • 23110

          #5509
          Öyle içten ki yüreğimin en derinindeki yerin: Çıkarı yok, çıkası yok, çıkarasım yok.



          Can Yücel
          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

          Yorum

          • FIRTINA
            Akşamcı
            • 04 Eylül 2011
            • 186

            #5510
            radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Öyle içten ki yüreğimin en derinindeki yerin: Çıkarı yok, çıkası yok, çıkarasım yok.



            Can Yücel

            Bu nasıl güzel bir söz .....

            Toprağın bol olsun üstad

            Sizinde ellerinize sağlık Sn. Radyolog

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23110

              #5511
              11 yaşındaki yeğenini 5 yıl boyunca taciz ettiği sebebiyle yargılanan amcaya "çocuk hala bakire" indirimi.Kutlu doğum haftanız mübarek olsun!


              Twitterdan
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #5512
                Euro mu? Dolar mı?

                Uzmanlarin kimi dolarci kimi eurocu olduklarina gore herkes hemfikir degil demek ki...
                ***
                Kaynak hurriyet bigpara.com..

                Euro mu? Dolar mı?
                4 uzman, 3 öngörü 21.04.2014 Türkiye`nin önde gelen 4 uzmanı euro/dolar paritesi için öngörülerini bigpara.com`a anlattı.

                Türkiye'nin önde gelen 4 uzmanı euro/dolar paritesi için öngörülerini bigpara.com'a anlattı. Uzmanlardan 2'si dolarcı, biri eurocu olurken, bir uzman da ciddi bir değişiklik beklemediğini belirtti.
                Taciler Yatırım Koordinatörü Erkin Şahinöz: “Her şey paritenin aleyhine”
                Ülkelerin para birimlerinin değerinin faiz oranlarıyla direk bağlantılı olduğunu hatırlatan Şahinöz, ABD ve Almanya’nın tahvil faizleri arasındaki makasın son 7 yılın zirvesine çıktığını söyledi. “Geçmişte makasın bu kadar açıldığı dönemlerde parite 1,20’lerdeydi” diyen Şahinöz, paritede sert satış gelebileceğini belirtti.
                Avrupa Merkez Bankası’nın faiz indirmesi yada niceliksel genişlemeye gitmesinin bu faiz makasının daha da artmasına neden olacağını belirten Şahinöz durumu tek cümleyle özetledi: “Her şey paritenin aleyhine.”
                ABD 10 yıllıklarının faizi yüzde 2,70’den seyrederken, Almanya 10 yıllıklarının faizi ise yüzde 1,519’dan seyrediyor. Aralarındaki faiz makası yüzde 1,2’ye yaklaşmış durumda.
                TEB Stratejisti Işık Ökte: Piyasa baskısıyla yön yukarı
                Kısa vadede euro/dolar paritesinde “net yukarı baskı” gördüğünü söyleyen Ökte, 1,42- 1,45 bandına doğru bir hareket yaşanabileceğini söyledi. Bu öngörüsüne sebep olarak da FX piyasalarının Avrupa Merkez Bankası Başkanı Mario Draghi’yi zorlaması olarak belirtti.

                “Avrupa Merkez Bankası Başkanı Mario Draghi’nin en son isteyeceği durum, aşırı değerli euro nedeniyle, Avrupa ekonomisindeki düzelmenin yavaşlaması,” diyen Işık Ökte FX piyasalarının Draghi’nin elini zorlayacağını iddia etti.
                “ABD’de tüketici güven endeksi, araba satışları, kredi kullanımı, kredi kartı harcamaları yükseliyor. Ama 10 yıllık tahvil faizi yükselmiyor. Normalde paritenin bu durumda 1,35 civarında olması gerek. Bu yaşanmıyor bunun nedeni de Draghi’nin elini açık etmiş olması. ”

                Işık Ökte mevcut durumun bir süre devam ederek paritenin kısa vadede yukarı seyredeceğini belirtti.
                Dolardaki bu değer kaybının lira karşısında da yaşanarak kurun, 2,05 – 2,06 seviyesinde seyredeceğini de belirtti.

                İş Yatırım Uluslararası Piyasalar Müdürü Şant Manukyan: “Her şeye rağmen dolarcıyım”
                Manukyan neden paritenin değer kaybedeceğini 3 madde ile açıklıyor:
                1-ABD verileri daha iyi olacak Avrupa Birliği’ne göre
                2-Tahvil alımını bitince FED bilançosu büyümeyi sonlandıracak ardından itfası gelen bonolar çevrilmeyince bilançosu yıllar sonra ilk kez küçülecek
                3-Euro bölgesinden deflasyon korkusu ve niceliksel genişleme ihtimali sürecek.

                Garanti Yatırım Stratejisti Tufan Cömert: Ciddi bir değişiklik olmaz
                Cömert’e göre ABD Merkez Bankası Fed’in aylık tahvil alımı programını sonlandırmasıyla, ülkede faizlerin yükselmesi arasında belli bir zaman geçecek.
                Euro tarafında ise AMB’nin yapmayı tartıştığı niceliksel genişleme hakkında belirsizlikler sürüyor. “Paritede dengelenme 1,32 -1,35” arasında olur diyen Cömert, ciddi bir hareket yaşanmasını beklemediğini belirtti.

                Yorum

                • anti panik
                  Yasaklı
                  • 25 Mart 2014
                  • 293

                  #5513
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  tebrikler detan karanlık odada sende kaldı
                  Detan hocam..

                  Benden de tebrikler..

                  Yorum

                  • detan
                    Tecrübeli
                    • 31 Ekim 2013
                    • 676

                    #5514
                    Selam arkadaşlar.

                    Davutoğlu'ndan başbakan olmaz. Keşke olsa, AKP %30 a iner.
                    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #5515
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      tebrikler detan karanlık odada sende kaldı


                      Karanlık odadan önce kimdeydi ki!
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #5516
                        Tebrikler için teşekkürler...
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #5517
                          radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          ******** köpekler CUMHURİYET,ATATÜRK,TÜRK sözcükleri anlaşılan yıllarıdr bir taraflarınıza batmışki hala çıkaramamışsınız isteyin ağababanız sizlere tirbuşon versin


                          Bizde her derde deva var radyolog hocam.
                          Face sayfasında Kızılay konusuna da el atmıştım.


                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • anti panik
                            Yasaklı
                            • 25 Mart 2014
                            • 293

                            #5518
                            Leman Sam' a bravo..Uzun zamandir sirf yalakalik icin umreye giden bircok sanatciya ders olsun..

                            ‘Hacca ve umreye gitmem’Nisan 21, 2014 |
                            Leman Sam, gösteriş yapmak için hacca ve umreye gidenlere karşı olduğunu ifade ederek, "Araplar bu işi kazanç haline getirdi. Ben buna karşıyım." dedi.

                            Edirne’ye konser vermek için gelen sanatçı Leman Sam, gösteriş yapmak için hacca ve umreye gidenlere karşı olduğunu ifade ederek, “Araplar bu işi kazanç haline getirdi. Ben buna karşıyım. Zaten ülkemiz fazla parası olan ülke değil. Gidip de Araplar’a para kaptırmak benim için ters. Bana sorarsanız hacca gider misiniz? Hayır gitmem. Herkesin kendine göre bir dini inancı vardır. Araplar’a da para kaptırmam” dedi.

                            Yorum

                            • radyolog
                              OKURYAZAR
                              • 03 Ağustos 2008
                              • 23110

                              #5519
                              Baskan kismende olsa beni sansurlemisss
                              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                              Yorum

                              • anti panik
                                Yasaklı
                                • 25 Mart 2014
                                • 293

                                #5520
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                şimdi düştü jeton sistemin sansürlediği kelimeler var
                                onları gördümü
                                hemen *************** diye yazıyor dene istersen
                                eğer ahrfler arasına boşluk bırakırsan sansürlemiyo
                                Basganim tebrik ederim wallaaa..


                                Ne moderen sistemmis bu boyle yaww..
                                Ozellikle cenesinin kontrolunu kolay kaybeden davetsiz misafirlere
                                Garantili cozum olmus..


                                Rtuk mudahalesi gerektiren kelimelerde otomatik "ditliyor"..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information