Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • radyolog
    OKURYAZAR
    • 03 Ağustos 2008
    • 23119

    #4591
    çakmının OYAYO

    taban gördü elim vardı almaya kaç kere alamadım

    yusuf ziyaret etti o sırada
    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

    Yorum

    • REİS
      Tecrübeli
      • 24 Aralık 2012
      • 542

      #4592
      mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      keye mantalitesi yaptın reis abey olmadı şimdi...

      karda pozu kapatıyon

      5-10

      günlük altında psar günLük sat verdi

      macd ucunda...

      ama henüz

      değil

      yarın beLki....
      mehmet abey,unutma ben bir ky yim benden fazla bişii beqleme,fırsatını bulmuşken karı cebe atarım.
      BaLtaCı

      kârda otur,zarardan cabuk cık...

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #4593
        REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        mehmet abey,unutma ben bir ky yim benden fazla bişii beqleme,fırsatını bulmuşken karı cebe atarım.
        he kardan kaç

        zararda otur doğru dedin

        hep böyle mantığımız

        keşkee karda bekleyeydin

        Yorum

        • REİS
          Tecrübeli
          • 24 Aralık 2012
          • 542

          #4594
          mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          he kardan kaç

          zararda otur doğru dedin

          hep böyle mantığımız

          keşkee karda bekleyeydin
          sağlık olsun,
          her zaman aynı şeyleri yapmıyormuyus,o yüsden fakir geldik fakir gideces
          BaLtaCı

          kârda otur,zarardan cabuk cık...

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #4595
            REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            sağlık olsun,
            her zaman aynı şeyleri yapmıyormuyus,o yüsden fakir geldik fakir gideces
            dünden farkLı gidişat

            ortalamalar direnç oldu

            böyle olursa yarın günlük macd çizik atar

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23119

              #4596
              Gül: "Kimse ,Cumhurbaşkanlığı benim cebimde dememelidir."



              RTE :" Cumhurbaşkanı olursam,halkın Cumhurbaşkanı olurum." Başbakan'ken ,halkın Başbakanı değil misin?

              Başbakan'ken ,halkın Başbakanı değil misin?

              öpermisin yarınamı bırakırsın
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #4597
                KAPANIŞMETRE son durum

                anti panik : 73.200
                yetkisiz 73.073
                detan 72.974
                aok75: 72.666
                alpbike: 72.438,31
                radyolog 72345
                REİS 72.172
                ayhan53: 72.072,72
                hpsmj 71433



                Şu anda endeks 72.578,
                En yakın aok ama karanlık odadan çıkacak sonuca göre aok ve alpbike olabilir. Biraz da radyolog ve benim şansım var gibi
                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • anti panik
                  Yasaklı
                  • 25 Mart 2014
                  • 293

                  #4598
                  gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı


                  hele şuna bakın..
                  yemiş içmiş semirmiş..
                  bataklık kurbası gibi olmuş..

                  Ankaranın bağları
                  büklüm büklüm yolları...
                  ne zaman sarhoş oldun da
                  kaldıramıyon
                  Hocam yanlış yere bakıyorsunuz..

                  Orası Antalya.. bayanlar da Alman turist.. Oynatan da belediye başkanı..

                  Adam turistleri oynatıyor.. Turistlere türban takacak hali yok ya??

                  ..İşini yapıyor yanii adam.. Daha ne yapsın adam??

                  Yorum

                  • cemil59
                    Katılımcı
                    • 08 Kasım 2013
                    • 50

                    #4599
                    herkese iyi akşamlar

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #4600
                      alpbike: 72.438,31

                      Hadi yine iyisin
                      Tebrikler...
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23119

                        #4601
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        alpbike: 72.438,31

                        Hadi yine iyisin
                        Tebrikler...

                        tebrikler alpbike

                        gene 2. oldum
                        vardır bundada bi hikmet

                        iyi akşamlar
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • anti panik
                          Yasaklı
                          • 25 Mart 2014
                          • 293

                          #4602
                          anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Hocam yanlış yere bakıyorsunuz..

                          Orası Antalya.. bayanlar da Alman turist.. Oynatan da belediye başkanı..

                          Adam turistleri oynatıyor.. Turistlere türban takacak hali yok ya??

                          ..İşini yapyor yanii adam.. Daha ne yapsın adam??
                          bu etkinliğin esin kaynağı Münih'te heryıl yapılan Oktoberfest olup, Oktoberfest'e her yıl 18 günde dünyanın birçok ülkesinden yaklaşık 6 milyon turist gelmektedir..

                          biraların tanesi 8 €€€...

                          Adam doğru yere el atmış..

                          Yorum

                          • REİS
                            Tecrübeli
                            • 24 Aralık 2012
                            • 542

                            #4603
                            tebrikler alpbike
                            emeği gecenlere teşekkürler...iyi akşamlar...
                            BaLtaCı

                            kârda otur,zarardan cabuk cık...

                            Yorum

                            • anti panik
                              Yasaklı
                              • 25 Mart 2014
                              • 293

                              #4604
                              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              alpbike: 72.438,31

                              Hadi yine iyisin
                              Tebrikler...
                              Alpbike hocam tebrikler...

                              Yorum

                              • vahhun
                                Çalışkan
                                • 12 Ağustos 2013
                                • 2846

                                #4605
                                "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information