Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
hastada bi değişiklik yok
aksilik üst üste geliyo
bacanak buradaydı
şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
bakalım daha neelr gelecek başa
buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.
Başkanım başın sağolsun..
Allah geride kalanlara sabır ve uzun ömürler versin..
hastada bi değişiklik yok
aksilik üst üste geliyo
bacanak buradaydı
şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
bakalım daha neelr gelecek başa
buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.
hastada bi değişiklik yok aksilik üst üste geliyo
bacanak buradaydı
şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
bakalım daha neelr gelecek başa
buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.
Geçenlerde de eşinin bir akrabası vefat etmişti. Hepsine Allah rahmet eylesin.
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
hastada bi değişiklik yok
aksilik üst üste geliyo
bacanak buradaydı
şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
bakalım daha neelr gelecek başa
buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.
Sayın antipanik herkes gerçekleri biliyor. Tekrar tekrar yazmak istemiyorum ama.
Şimdi bir tekstil atöylesi sahibi bir abim var. Kendisi Zekeriya köyde milyon dolarlık villada oturuyor. Kendisi Range rover vouge jeepe biner. Eşinde de freelander var. Araçlar şahsının üzerine. Şirket üzerine almıyor çünkü şirketi zararda gösteriyor. Yanında 80-90 arası değişen çalışanı var. O çalışanların ödediği vergi toplamı kadar hayatında vergi ödemez ama devlet bunları el üstünde tutar. Maalesef sistem boktan. Deveyi diken milleti ..ken yaraşı sözü bizde geçerli.
Devlet önce bir vergi sisteminin baştan aşağıya değişip adaletin getirilmesi lazım. Tabi bunu yapacak insanların kendilerinin temiz ve adaletli olması gerekli.
Evet Aok kardeşim ..
Bu ülkede hangi hükümet başa gelirse gelsin.. Ana sorun budur..
Ben de Lüks araba markalarından birinin TR mümessiliğini ziyaret ettim yakında...
Müşterilerin çoğu patron ve yönetim kurulu üyesi... Ya vergi kaçırarak alıyorlar. Ya da şirket arabası.
Son zamanda bir de leasing başladı. Onu da gider gösteriyorlar.
Ben bordrolu çalışan olarak niye gider gösteremiyorum bu mereti??
Almanya'da asgari ücret 1500 EUR, İyi bir beyaz yaka 3000-4000 EUR alıyor. Yöneticilerde bunun biraz üzerinde..
Bu ülkede asgari ücret 1000 TL nin altında, öte yanda millet en lüks arabalarla geziyor.
Marmaris koylarında yatlarla takılıyor.. Mazotu da 1 TL ye alıyor..
Vergi sistemimiz komple değişmeli, Herkes vergisini vermeli..
Gelirler lüks yerine yatırıma dönüşmeli..
Adalet var mı? Kalkınma var mı?
Bu gidişle s.ttin sene bu vaziyette sürünmeye devam ederiz.
hastada bi değişiklik yok
aksilik üst üste geliyo
bacanak buradaydı
şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
bakalım daha neelr gelecek başa
buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.
geçmiş olsun başkan allah rahmet eylsein
DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Bu ülkede hangi hükümet başa gelirse gelsin.. Ana sorun budur..
Ben de Lüks araba markalarından birinin TR mümessiliğini ziyaret ettim yakında...
Müşterilerin çoğu patron ve yönetim kurulu üyesi... Ya vergi kaçırarak alıyorlar. Ya da şirket arabası.
Son zamanda bir de leasing başladı. Onu da gider gösteriyorlar.
Ben bordrolu çalışan olarak niye gider gösteremiyorum bu mereti??
Almanya'da asgari ücret 1500 EUR, İyi bir beyaz yaka 3000-4000 EUR alıyor. Yöneticilerde bunun biraz üzerinde..
Bu ülkede asgari ücret 1000 TL nin altında, öte yanda millet en lüks arabalarla geziyor.
Marmaris koylarında yatlarla takılıyor.. Mazotu da 1 TL ye alıyor..
Vergi sistemimiz komple değişmeli, Herkes vergisini vermeli..
Gelirler lüks yerine yatırıma dönüşmeli..
Adalet var mı? Kalkınma var mı?
Bu gidişle s.ttin sene bu vaziyette sürünmeye devam ederiz.
Sanırım tüm hükümetler para sahiplerini ürkütmek istemiyorlar. Yatırım yapsın çark dönsün varsın vergi ödemesin diye düşünüyorlar sanırım.
Sistemi adam gibi düzeltip ülkenin %10'u yerine %90'ını memnun etmeye kalksalar o hükümet değil oyla tankla, topla devirilmez. Sanırım hükümet edenlerle biz vatandaşların bakış açısı biraz farklı. Remen hırsızlığı teşvik ediyorlar.
abi sen almaya çalışıyorsun bende vermeye
1.52 den sattım azcık clk, 55 ve 59 da var ama gitmiyor namuzsuz
Biraz bayat bir hikaye ama tam duruma göre...
Hocanın iki kızı varmış. Bunlardan birinin kocası çifçi, diğerininki ise kiremitçiymiş.
Hoca kızlarının ziyaretine gidince hatırlarını sorup, para durumlarını öğrenmek istemiş.
Kocası çifçi olan:
Bu yaz yağışlı geçerse bol bol ekin alırız. Ekini satınca elimi çok para geçer ve zengin oluruz, demiş.
Kocası kiremitçi olan:
Bu yaz yağmur yağmazsa, yaptığımız kiremitler kurur. Onları satar çok para kazanırız. Böylece zengin oluruz demiş.
Hoca başlamış düşünmeye. Böyle düşüne düşüne evine varmış. Karısı Hocayı düşünceli görünce:
Hayrola Hoca kızlardan bir hayırsızlık mı gördün ki böyle düşüncelisin? diye sormuş.
Hoca ağır ağır başını kaldırarak:
Kızlardan biri ayvayı yiyecek ama hangisi bilmiyorum, demiş.
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum