Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • anti panik
    Yasaklı
    • 25 Mart 2014
    • 293

    #4426
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    hastada bi değişiklik yok
    aksilik üst üste geliyo
    bacanak buradaydı
    şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
    bakalım daha neelr gelecek başa
    buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.
    Başkanım başın sağolsun..

    Allah geride kalanlara sabır ve uzun ömürler versin..

    Yorum

    • tyanali
      Yasaklı
      • 09 Ekim 2009
      • 462

      #4427
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      hastada bi değişiklik yok
      aksilik üst üste geliyo
      bacanak buradaydı
      şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
      bakalım daha neelr gelecek başa
      buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.
      başınız sağolsun..

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #4428
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        hastada bi değişiklik yok
        aksilik üst üste geliyo
        bacanak buradaydı
        şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
        bakalım daha neelr gelecek başa
        buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.


        Geçenlerde de eşinin bir akrabası vefat etmişti. Hepsine Allah rahmet eylesin.
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • oyucel
          Katılımcı
          • 16 Ağustos 2011
          • 166

          #4429
          başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin

          Yorum

          • hpsmj
            Aktif
            • 25 Mart 2012
            • 160

            #4430
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            hastada bi değişiklik yok
            aksilik üst üste geliyo
            bacanak buradaydı
            şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
            bakalım daha neelr gelecek başa
            buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.
            Başınız saolsun başkanım, mekanı cennet olsun..

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #4431
              19.20 den biraz daha YAZIC alındı.
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • tyanali
                Yasaklı
                • 09 Ekim 2009
                • 462

                #4432
                Atlı Tören Kıtası ilk kez görev yaptı

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #4433
                  Başkanım başınız sağolsun ..

                  Yorum

                  • anti panik
                    Yasaklı
                    • 25 Mart 2014
                    • 293

                    #4434
                    Vergi sistemi

                    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Sayın antipanik herkes gerçekleri biliyor. Tekrar tekrar yazmak istemiyorum ama.

                    Şimdi bir tekstil atöylesi sahibi bir abim var. Kendisi Zekeriya köyde milyon dolarlık villada oturuyor. Kendisi Range rover vouge jeepe biner. Eşinde de freelander var. Araçlar şahsının üzerine. Şirket üzerine almıyor çünkü şirketi zararda gösteriyor. Yanında 80-90 arası değişen çalışanı var. O çalışanların ödediği vergi toplamı kadar hayatında vergi ödemez ama devlet bunları el üstünde tutar. Maalesef sistem boktan. Deveyi diken milleti ..ken yaraşı sözü bizde geçerli.

                    Devlet önce bir vergi sisteminin baştan aşağıya değişip adaletin getirilmesi lazım. Tabi bunu yapacak insanların kendilerinin temiz ve adaletli olması gerekli.

                    Evet Aok kardeşim ..

                    Bu ülkede hangi hükümet başa gelirse gelsin.. Ana sorun budur..

                    Ben de Lüks araba markalarından birinin TR mümessiliğini ziyaret ettim yakında...
                    Müşterilerin çoğu patron ve yönetim kurulu üyesi... Ya vergi kaçırarak alıyorlar. Ya da şirket arabası.
                    Son zamanda bir de leasing başladı. Onu da gider gösteriyorlar.

                    Ben bordrolu çalışan olarak niye gider gösteremiyorum bu mereti??

                    Almanya'da asgari ücret 1500 EUR, İyi bir beyaz yaka 3000-4000 EUR alıyor. Yöneticilerde bunun biraz üzerinde..
                    Bu ülkede asgari ücret 1000 TL nin altında, öte yanda millet en lüks arabalarla geziyor.
                    Marmaris koylarında yatlarla takılıyor.. Mazotu da 1 TL ye alıyor..


                    Vergi sistemimiz komple değişmeli, Herkes vergisini vermeli..
                    Gelirler lüks yerine yatırıma dönüşmeli..

                    Adalet var mı? Kalkınma var mı?

                    Bu gidişle s.ttin sene bu vaziyette sürünmeye devam ederiz.

                    Yorum

                    • radyolog
                      OKURYAZAR
                      • 03 Ağustos 2008
                      • 23119

                      #4435
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      hastada bi değişiklik yok
                      aksilik üst üste geliyo
                      bacanak buradaydı
                      şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
                      bakalım daha neelr gelecek başa
                      buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.

                      geçmiş olsun başkan allah rahmet eylsein
                      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                      Yorum

                      • hpsmj
                        Aktif
                        • 25 Mart 2012
                        • 160

                        #4436
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        19.20 den biraz daha YAZIC alındı.
                        abi sen almaya çalışıyorsun bende vermeye
                        1.52 den sattım azcık clk, 55 ve 59 da var ama gitmiyor namuzsuz

                        Yorum

                        • vahhun
                          Çalışkan
                          • 12 Ağustos 2013
                          • 2846

                          #4437
                          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                          Yorum

                          • vahhun
                            Çalışkan
                            • 12 Ağustos 2013
                            • 2846

                            #4438
                            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #4439
                              anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Evet Aok kardeşim ..

                              Bu ülkede hangi hükümet başa gelirse gelsin.. Ana sorun budur..

                              Ben de Lüks araba markalarından birinin TR mümessiliğini ziyaret ettim yakında...
                              Müşterilerin çoğu patron ve yönetim kurulu üyesi... Ya vergi kaçırarak alıyorlar. Ya da şirket arabası.
                              Son zamanda bir de leasing başladı. Onu da gider gösteriyorlar.

                              Ben bordrolu çalışan olarak niye gider gösteremiyorum bu mereti??

                              Almanya'da asgari ücret 1500 EUR, İyi bir beyaz yaka 3000-4000 EUR alıyor. Yöneticilerde bunun biraz üzerinde..
                              Bu ülkede asgari ücret 1000 TL nin altında, öte yanda millet en lüks arabalarla geziyor.
                              Marmaris koylarında yatlarla takılıyor.. Mazotu da 1 TL ye alıyor..


                              Vergi sistemimiz komple değişmeli, Herkes vergisini vermeli..
                              Gelirler lüks yerine yatırıma dönüşmeli..

                              Adalet var mı? Kalkınma var mı?

                              Bu gidişle s.ttin sene bu vaziyette sürünmeye devam ederiz.
                              Sanırım tüm hükümetler para sahiplerini ürkütmek istemiyorlar. Yatırım yapsın çark dönsün varsın vergi ödemesin diye düşünüyorlar sanırım.

                              Sistemi adam gibi düzeltip ülkenin %10'u yerine %90'ını memnun etmeye kalksalar o hükümet değil oyla tankla, topla devirilmez. Sanırım hükümet edenlerle biz vatandaşların bakış açısı biraz farklı. Remen hırsızlığı teşvik ediyorlar.

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #4440
                                hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                abi sen almaya çalışıyorsun bende vermeye
                                1.52 den sattım azcık clk, 55 ve 59 da var ama gitmiyor namuzsuz
                                Biraz bayat bir hikaye ama tam duruma göre...

                                Hocanın iki kızı varmış. Bunlardan birinin kocası çifçi, diğerininki ise kiremitçiymiş.
                                Hoca kızlarının ziyaretine gidince hatırlarını sorup, para durumlarını öğrenmek istemiş.
                                Kocası çifçi olan:
                                Bu yaz yağışlı geçerse bol bol ekin alırız. Ekini satınca elimi çok para geçer ve zengin oluruz, demiş.
                                Kocası kiremitçi olan:
                                Bu yaz yağmur yağmazsa, yaptığımız kiremitler kurur. Onları satar çok para kazanırız. Böylece zengin oluruz demiş.
                                Hoca başlamış düşünmeye. Böyle düşüne düşüne evine varmış. Karısı Hocayı düşünceli görünce:
                                Hayrola Hoca kızlardan bir hayırsızlık mı gördün ki böyle düşüncelisin? diye sormuş.
                                Hoca ağır ağır başını kaldırarak:
                                Kızlardan biri ayvayı yiyecek ama hangisi bilmiyorum, demiş.
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information