Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #4411
    radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bajjgannn

    ahali ayaklanıyor
    kızdırmayın başkanı

    yoksa isyanı bastırmak için sarin gazı kullanır bakın demedi demeyin

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #4412
      cemil59 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      başkan istifa,
      başkan istifa
      İlk seçiminde oy kullanamayan Kemal Kılıçdaroğlu gibi şu an başkanın durumu.

      Yorum

      • Artı
        Aktif
        • 06 Temmuz 2009
        • 237

        #4413
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        vaybe dün 59 da olan dyhol bugün 52 ye değdi
        Vay be ya, Tavana kitlediğinde vereydin ya...
        Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #4414


          Morgan Stanley, Türkiye hisse senetleri piyasasının portföyler içindeki ağırlığının azaltılmasını tavsiye etti.

          http://haber.gazetevatan.com/bankaci...7853/2/ekonomi

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #4415


            Açılım sürecinde silahlı eylemlere ara veren PKK'nın, Hakkari ve Şırnak'a yönelik yeniden konuşlandığı belirtilirken, bölgede uzun yıllar görev yapan emekli Tümgeneral Osman Pamukoğlu, "PKK, Kuzey Irak kamplarındaki siyasi ve askeri hazırlıklarını tamamladı. Türkiye topraklarına giriş için havaların biraz daha ısınmasını bekliyor" dedi.

            http://haber.gazetevatan.com/pamukog...27826/1/gundem

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #4416
              anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              bizim vergi toplama stilimiz;
              Otoya KDV, ÖTV nin KDV si,
              Benzinin mazotun 3/4 ü,
              sigara ve alkolün çoğu,
              Bordrolara el sürmeden %40 a kadar makas..
              700 milyarlık kol saati...
              Çin'den gelen kaçak satılan sayılmayacak kadar mal..
              ...

              Daha bu memleketin vergisini toplamayı beceremiyorsunuz..
              Önce kendi vergini toplamayı becer, Twitter eksik kalsın...


              ***
              Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Twitter TWTR +11.38% gibi sosyal medya firmalarının Türkiye hükümetine vergi vermesi gerektiğini söyleyerek Ankara'nın küresel internet şirketleriyle çekişmesinde yeni bir dönemin açılabileceği sinyalini verdi.

              Şimşek dün yaptığı konuşmada sosyal medya şirketlerinin ofis açmayarak Türkiye'de vergi vermediklerini ama devamlı bir ticaret içerisinde olduklarını dile getirdi.

              Şimşek, "Twitter de dahil olmak üzere birçok sosyal medya firması Türkiye'den adil olmayan kar elde ediyorlar ve bu kazançlar üzerine hiçbir vergi ödemiyorlar. Bunu ciddi bir problem olarak görüyoruz" ifadelerini kullandı.


              http://www.wsj.com.tr/article/SB1000...html?mod=Dunya
              Sayın antipanik herkes gerçekleri biliyor. Tekrar tekrar yazmak istemiyorum ama.

              Şimdi bir tekstil atöylesi sahibi bir abim var. Kendisi Zekeriya köyde milyon dolarlık villada oturuyor. Kendisi Range rover vouge jeepe biner. Eşinde de freelander var. Araçlar şahsının üzerine. Şirket üzerine almıyor çünkü şirketi zararda gösteriyor. Yanında 80-90 arası değişen çalışanı var. O çalışanların ödediği vergi toplamı kadar hayatında vergi ödemez ama devlet bunları el üstünde tutar. Maalesef sistem boktan. Deveyi diken milleti ..ken yaraşı sözü bizde geçerli.

              Devlet önce bir vergi sisteminin baştan aşağıya değişip adaletin getirilmesi lazım. Tabi bunu yapacak insanların kendilerinin temiz ve adaletli olması gerekli.

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23119

                #4417
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                Ergenekon davası kapsamında uzun tutukluk süresi nedeniyle tahliye olan Sedat Peker’in ‘Reis’ adını resmen alabilmek için açtığı iki ayrı dava da mahkeme tarafından reddedildi.

                Dedelerinin Reisoğulları olarak tanındığını ve isminin ‘Reis’ olarak bilindiğini belirten Peker’in açtığı davada mahkeme, “Reis’in başkan manasında kullanılması ve toplumsal hayatta kişilerin hitabında kullanılması göz önüne alındığından tanık olarak dinlenen ağabeylerinin dışında herhangi bir delil sunulamadığını” belirterek davayı reddettiğini açıkladı.

                yakında bizim reisin adına sulanır

                EUROM tepki veririmi
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #4418
                  Halkbanka dalacağım az kaldı.

                  Yorum

                  • Artı
                    Aktif
                    • 06 Temmuz 2009
                    • 237

                    #4419
                    Başkanım geçmiş olsun, hastamız nasıl oldu, var mı pozitif gelişme...
                    Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                    Yorum

                    • tyanali
                      Yasaklı
                      • 09 Ekim 2009
                      • 462

                      #4420
                      mini mini bir kuş konmuştu pencereme konmuştu aldım onu içeriye cik cik cik ötsün diye

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23119

                        #4421
                        radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        EUROM tepki veririmi
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        takip etmediğim hisse
                        reisle alakasıvarmı
                        bakalım bi başkan
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #4422
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          ben kaçarım
                          Hastaneye mi başkan? Allah acil şifalar versin tekrar.

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #4423
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            hastada bi değişiklik yok
                            aksilik üst üste geliyo
                            bacanak buradaydı
                            şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
                            bakalım daha neelr gelecek başa
                            buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.
                            Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun. Allah geride kalanlara sağlıklı ve de hayırlı ömürler versin.

                            Yorum

                            • Artı
                              Aktif
                              • 06 Temmuz 2009
                              • 237

                              #4424
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              hastada bi değişiklik yok
                              aksilik üst üste geliyo
                              bacanak buradaydı
                              şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
                              bakalım daha neelr gelecek başa
                              buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.
                              Başınız sağolsun, allah rahmet eylesin...
                              Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                              Yorum

                              • cemil59
                                Katılımcı
                                • 08 Kasım 2013
                                • 50

                                #4425
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                hastada bi değişiklik yok
                                aksilik üst üste geliyo
                                bacanak buradaydı
                                şimdi haber aldık babası vefat etmiş ben kaçıyom
                                bakalım daha neelr gelecek başa
                                buradaki hastayı bırakıpta cenazeye bile gidemiyoruz.
                                Başkan geçmiş olsun. başınız sağolsun

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information