Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #1606
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    az iş yapayım benim akğıt nasıl olsa taş gibi
    Lök gibi çöktü kaldı demek daha gerçekçi olur başkanım. Günaydın bu arada.

    Yorum

    • detan
      Tecrübeli
      • 31 Ekim 2013
      • 676

      #1607
      Dışarıdaki kar satışlarına rağmen, TL varlıklar güçlü kalıyor…

      TCMB Başkanı Başçı yaptığı açıklamalarda ölçülü faiz indirimi sinyali verdi, kısa vadeli faizlerde düşüş devam edebilir…
      ABD’de 1Ç14 bilanço sezonu başlıyor, bugün seans kapanışı sonrası Alcoa ilk çeyrek sonuçlarını paylaşacak…
      İçeride Şubat ayı sanayi üretimi verisi izlenecek, dışarıda piyasayı etkileme gücü yüksek olan veri bulunmamakta…
      EUR/USD: Parite 1,3690 kritik destek seviyesinin hemen üzerinde… ECB yetkililerinden gelecek açıklamalar takip edilecek…
      USD/TL: TCMB açıklamaları sonrası PPK toplantısına dair senaryolar fiyatlanıyor… 2,10 -2,13 bandında denge arayışı sürebilir…
      TL Bonolar: Başçı’nın ölçülü faiz indirimi sinyali ile bankalararası piyasada oranlar geriliyor, kısa vadeli tahvillere olumlu yansıyabilir…
      BIST 100: Endekste kar satışları karşılanıyor… Endeks güne yatay bir seyirle başlayabilir, gün içinde iyimserliğin korunmasını bekliyor

      Finansonline
      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #1608
        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Endeks grafiğini bir açın, 17-19 eylül 2013 e bir bakın. Hareketler o döneme çok benziyor.
        Pazartesi günü yukarı yönlü boşluklu bir açılış olabilir. Salı veya çarşamba bu etabın zirvesi görülebilir.



        Boşluklu açılış dün olmadı bugün oldu
        Zirve beklentimizi bir gün ileri kaydıralım...
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #1609
          Dün az biraz halkbank yazmıştım 13,75 ten gelmiş. Bakalım biraz da bu gün az daha yukarıdan yazalım bakalım.

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #1610
            Cümleten günaydın, yahu ne yalan söyliyim hergün borsa düşücek diye açıyorum ülen hergün yükselmeye devam ediyor...Rusya ukranyaya girsede kurtulsak

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23118

              #1611
              ameliyathane önlükleri veya örtüleri neden yeşil/mavi renklidir?

              Ameliyathane önlüklerinin yeşil ( bazende mavi) seçilmesinin nedeni optik ilüzyon etkisi ile açıklanmakta.

              Optik ilüzyon genellikle görsel algılamamızdaki yanılmalardan oluşur.

              Yapılan testler sonucu uzun süre kırmızı renge bakıp sonrasında başka bir renge baktığımızda görülen rengin yeşil olduğu, bu etki ile kişide baş dönmesi,mide bulantısı veya nesneleri algılayamama gibi belirtiler görüldüğü anlaşılmış.

              Bazı ameliyatların saatler sürdüğü düşünülünce sürekli kırmızı kan rengine bakan operatörün başını kaldırdığında (kısa süreli dinlenme ya da neşter alıp verme gibi anlarda ) yukarıda anlatılan belirtilerden daha az etkilenmesi ve ameliyat gidişatının bozulmadan daha uzun süre çalışma imkanı sağlaması açısından örtü ve önlüklerde yeşil rengin kullanılması uygun görülmüş.

              Yüksek kontrast ortamı sağlar, göz yorgunluğunu azaltır ve kırmızı kan sıçraması ile daha az göze çarpmasını sağlar.

              -alıntı
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • Artı
                Aktif
                • 06 Temmuz 2009
                • 237

                #1612
                Günaydın, hayırlı işler herkese ...
                Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #1613
                  AtaOnline â€@AtaOnlineTR 9 dk.
                  Ergün Tekgül: 100.000'den gelen düşüş bandının %61 düzeltmesi kabaca 90.500 ile tamamlandı. pic.twitter.com/OU3f3UG7yn

                  Yorum

                  • ayhan53
                    Rallici Başkan
                    • 27 Nisan 2009
                    • 2657

                    #1614
                    saba tümerin sesinin çıkmama nedenide anlaşıldı
                    [B][SIZE="3"][FONT="Arial Narrow"][COLOR="navy"]TÜRKÜM, DOĞRUYUM, ÇALIŞKANIM, VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
                    M.K.ATATÜRK[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Yorum

                    • alpbike
                      Kumarbaz
                      • 02 Kasım 2011
                      • 402

                      #1615
                      inanmadım ben ama bize bu suçlamalar müstahak..
                      nede olsa bakanlarımız, üst düzey yöneticilerimiz toplanıp, suriyeye girmek için kendi mehmetciğini öldürebileceği planları yapıyorken, doğal bu söylemler....

                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      http://sozcu.com.tr/2014/gundem/tayy...uclama-482326/

                      şunu okudunuzmu sabah radyoda dinledim yok daha neler dedim
                      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                      Yorum

                      • Artı
                        Aktif
                        • 06 Temmuz 2009
                        • 237

                        #1616
                        Gün.

                        Endeks yön sinyal graf. benden olsun Cafeye katkı...Takip etmezseniz çarpılırsınız mazallah söyliyeyim...
                        (Yeşil kızarana kadar devam.)
                        Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #1617
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          http://sozcu.com.tr/2014/gundem/tayy...uclama-482326/

                          şunu okudunuzmu sabah radyoda dinledim yok daha neler dedim


                          Bu konu sanırım iki üç gün önce konuşulmaya başladı, uyuma başkan
                          Saldırıyı Erdoğan'ın yaptırmış olması olası ama kesin değil. Gazın Türkiye'den gittiği ise neredeyse kesin gibi. Saldırıyı bizzat Erdoğan yaptırmamış olsa bile, kimyasal silah üretiminden ve Suriye'ye naklinden haberinin olmadığı düşünülemez. Sonuçta öyle ya da böyle parmağının olduğu anlaşılıyor.
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • pool
                            Yasaklı
                            • 30 Eylül 2013
                            • 298

                            #1618
                            Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Gün.

                            Endeks yön sinyal graf. benden olsun Cafeye katkı...Takip etmezseniz çarpılırsınız mazallah söyliyeyim...
                            Yön değiştirme zamanı gelmiş gibi geç kaldı zaten

                            Yorum

                            • radyolog
                              OKURYAZAR
                              • 03 Ağustos 2008
                              • 23118

                              #1619
                              Türk'üm diyenler nasil müslüman olduklarini biliyorlarmi.

                              70 yıl süren Türk-arap savaşlarının en önemli noktaları ve sonuçları;

                              1- 100.000'in üstünde Türk katledilmiştir.
                              2- 50.000'in üstünde Türk genci köle ve cariye yapılmıştır.
                              3- Şehirler yağmalanmış , ganimet diye halkın herşeyi talan edilmiştir.
                              4- Tüm zenginlikler , tarihi eserler yokedilmiş , yakılmış , yıkılmıştır.
                              5- Dünyanın en büyük katliamlarından biri olan "Talkan Katliamında" 40.000 Türkün kesilerek
                              24 km yol boyunca ağaçlarda sallandırılmıştır.( Tarihte örneği çok azdır.)
                              6- Aynı şekilde "Curcan Katliamında da esir alınan 40.000 Türk'ün nehir kenarında kafaları
                              kesilmiş , nehrin suyu kıpkızıl olmuş , cesetler yine ağaçlarda sallandırılmıştır.
                              7- "Teslim olursanız canınız bağışlanacak" sözü hiç bir zaman yerine getirilmemiş ,
                              "Şeriat söz tanımaz" denilerek kadın-erkek kılıçtan geçirilmiştir.
                              8- Araplar tarihte yaşadıkları bu en büyük yağma ve talandan çok büyük servet elde etmişlerdir.
                              9- Türkler böyle bir vahşet ve mezalimi Çinlilerden dahi görmemişlerdir.
                              10-Bu tarihi gerçekler "islam etkilenmesin" düşüncesiyle gizlenmekte , bahsedilmemektedir.
                              Türkçü siyasetçiler dahi konuyu geçiştirmektedir. Bundan da Araplar nasiplenmektedir.

                              Ayrıntılar ve Katliamların Süreçlerini Buradan Okuyabilirsiniz:

                              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                              Yorum

                              • anti panik
                                Yasaklı
                                • 25 Mart 2014
                                • 293

                                #1620
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                Yerel seçimler öncesinde yayınlanan “Alo Fatih” konulu ses kayıtlarının birisi Saba Tümer ile Yaşar Nuri Öztürk’ün, Show TV’den kovulma sürecini anlatıyordu. Söz konusu kayıtta yer alan Saba Tümer’in ismi, bu kez Show TV’den üçüncü kişilere yapılan ödemeler listesinde yer aldı. Listede, Tümer’e 3.7 milyon lira ödeme yapıldığı öne sürüldü. Tümer’in ise bu parayı alıp almadığı bilinmiyor. “Bayan Kahkaha” olarak bilinen Saba Tümer’in, 3.7 milyon liralık kahkahasının hikâyesi şöyle:

                                Seçimler öncesinde yayınlanan Başbakan Erdoğan ile Ciner Grubu üst düzey yöneticisi Fatih Saraç arasında geçtiği öne sürülen ses kaydında, Başbakan Erdoğan; Saba Tümer ile Yaşar Nuri Öztürk’ün programını eleştirmişti. Hatta ses kaydında, Fatih Saraç’ın, “gereğini yapacağım efendim” şeklindeki sözleri uzun süre tartışma konusu olmuştu. Bu süreçte, Saba Tümer’in programı yayından kaldırıldı. Show TV listesindeki 3.7 milyon liralık ödemenin de, programın yayından kaldırılması nedeniyle ödenilecek tazminat tutarından kaynakladığı tahmin ediliyor.
                                Hurriyet'te de Y. Ozdil gecen haftadan bu yana yazmiyor. Normalde bir haftayi gecirmez yazardi..Gecen gun kosesinde " yazarimiz yillik iznini kullanmaktadir" notu cikti..

                                Orada da bir "alo Aydin" vakasi olmus gibi gorunuyor ve..
                                Sanirim bu yillik izin cok uzun sureli gibi...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information