Arkadaşlar, "I could take that for you if you'd like to be in it" cümlesini çevirebilir misiniz?
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
"Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus
Yorum
-
"Eğer dahil olmak (veya katılmak-içinde olmak) isterseniz, sizin için bunu alabilirim.."detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterArkadaşlar, "I could take that for you if you'd like to be in it" cümlesini çevirebilir misiniz?
Çeviri de hata olabilir. Çünkü nerede ve hangi kapsamda sözylendiğine de bakmak lazım..
Yorum
-
Selamlar, kol bacak ortaya karıştı ne keseceğimiz
bakalım hayırlısı..)
Tam takım çalının en dibindeyim güya?? da ağacın tepesi gibi hissi.. nası
bi çalıysa..
Hata trader'ın ta kendisindedir, benim portföydede bende.. Against all the
odds, herdaim.., beceremedik son en kritik flat'ı..
Allah'tan dışarılar çıkışa ara verdi de kırmızıları yaktı son 2 trade günü, bide
Başçı faizde biat etmedi delioğlan aklı olanlara.. Yoksa nerelerde olurduk yine eyvah..
Çok zor trade oluyor bu son poz..
DowF shorts devam.. Eur/Usd short gücü var hâlâ, bakalım??
İyi, hayırlı trade'ler..
Yorum
-
anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster"Eğer dahil olmak (veya katılmak-içinde olmak) isterseniz, sizin için bunu alabilirim.."
Çeviri de hata olabilir. Çünkü nerede ve hangi kapsamda sözylendiğine de bakmak lazım..
Bu yeterli, teşekkür ederim.Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
verse verse gine bedelli verirrealist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbağfaş güzel yükseliyor.. bedelsiz verirse şaşırmam.. ytd.
İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?
Yorum
-
olabilir ama sermayesini bedelli artırmıştı yakın zaman içinde.. kağıdın bedelsiz potansiyeli de var.. ihracatını , sparişlerini iyi arttırdı son zamanlarda.. ytd.che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterverse verse gine bedelli verir
Yorum
-
cumadan 13,80 den halkimin pankasindan almistim.......endex artida benim panka 13,8 de fakat ekranda arti görünüyor..yaw diyorum nasil olur cuma günü bu hisse 13,95 kapatti megerse temettü almisiz
İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?
Yorum






Yorum